Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 hours ago, Lars89 said:

Du skal være ganske spesielt interessert for å kjøpe låsepinner til 950 000.

Passer nok fint for en vestkantfrue/influencer

Screenshot_2024-06-07-20-49-43-71_a6a855e3920e1b61ee92a1da3bd5d159.thumb.jpg.83c5fbd7ed2e07537625633c55ca7c73.jpg

https://www.finn.no/356212772

Det er ikke spesifisert hvor mange 0.25 karat diamanter det er i bilen, men de har en markedspris på maks kr 4700 stk.

Skrevet
2 timer siden, Yngvejos skrev:

Det er ikke spesifisert hvor mange 0.25 karat diamanter det er i bilen, men de har en markedspris på maks kr 4700 stk.

Det er kun de fire i låsepinnene, totalt 1 karat.

Får såklart med litt mer på kjøpet:

Screenshot_2024-06-08-06-03-25-44_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.c3088dc5b49fea7984259ef956acc5cd.jpg

 

Litt mer budsjettvennlig mercedes. Sært opplegg med 6 dører...

https://www.finn.no/356249300

Screenshot_2024-06-08-06-20-08-42_a6a855e3920e1b61ee92a1da3bd5d159.thumb.jpg.9dabb285194661f95ce7c64e6fd6189f.jpg

Skrevet (endret)

Noen her som faktisk har erfaring med E36 M3 GT? Er det merkbar effektøkning i S50en?

Klarer ikke helt se verdien i disse.  Blir som en 10th Anniversary versjon av en MX-5 til syvende og sist...

Endret av Werther
Skrevet
18 timer siden, Werther skrev:

Noen her som faktisk har erfaring med E36 M3 GT? Er det merkbar effektøkning i S50en?

Klarer ikke helt se verdien i disse.  Blir som en 10th Anniversary versjon av en MX-5 til syvende og sist...

Er vel ikke mer enn 10 hk opp om jeg husker riktig, men de er vel lettet en del på interiørsiden. Men på Finn får man en CSL til 300000 mer enn den GTen som ligger ute, vet hva jeg hadde brukt pengene på av de to. Men når det er sagt, det blir nok grei prisstigning på GT og, er vel ikke mer enn 300 og noen eksemplar bygget.

Skrevet (endret)

Det som er synd med GT er at bmw senere lagde 3.2 som tok mye av det spesielle med GT og gjorde det standard pluss mye mer.  Den hadde jo vert en veldig spesiell og unik modell hadde aldri 3.2 kommet. ( husk også det er veldig mye tekniske forbedringer fra 3.0 til 3.2)

Den ble levert med smøresystemet med dobbel pickup, helt nytt innsug tunet for mer effekt med kortere runners og annen utforming på boksa og flere andre slike ting. Igjen dette er jo ting som 3.2 rett og slett arvet og fikk som standard. ( smøresystemet er vell omtrent identisk helt igjennom s54 også)

GT hadde litt mer kam enn vanlig 3.0, men ganske liten forskjell fra kammen originalt. steg 1 kammene fra schrick til gatekjøring til s50b30 og b32 er ganske langt forbi dette igjen.

Igjen har eg i senere tid tenkt litt på dette hvor mye man skal drive å henge seg opp i praksis mindre forskjeller f.eks gt og en 3.2 når det uansett teknisk blir så langt bak dagens modeller. Hadde prisen på en GT og en 3.2 vert lik så hadde eg valgt GT, men det kan liksom ikke forsvares å bruke så mye penger på en GT når en kan kjøpe en rett og slett lik men bedre bil for halve summen. (og legger man 400-500k i 3.2 budsjettet så får jo man en skikkelig bra bil med)

Det som derimot GT har for seg, er at den er grønn 🥳😎

Endret av hsd
Skrevet
6 minutter siden, hsd skrev:

Det som er synd med GT er at bmw senere lagde 3.2 som tok mye av det spesielle med GT og gjorde det standard pluss mye mer.  Den hadde jo vert en veldig spesiell og unik modell hadde aldri 3.2 kommet. ( husk også det er veldig mye tekniske forbedringer fra 3.0 til 3.2)

Den ble levert med smøresystemet med dobbel pickup, helt nytt innsug tunet for mer effekt med kortere runners og annen utforming på boksa og flere andre slike ting. Igjen dette er jo ting som 3.2 rett og slett arvet og fikk som standard. ( smøresystemet er vell omtrent identisk helt igjennom s54 også)

GT hadde litt mer kam enn vanlig 3.0, men ganske liten forskjell fra kammen originalt. steg 1 kammene fra schrick til gatekjøring til s50b30 og b32 er ganske langt forbi dette igjen.

Igjen har eg i senere tid tenkt litt på dette hvor mye man skal drive å henge seg opp i praksis mindre forskjeller f.eks gt og en 3.2 når det uansett teknisk blir så langt bak dagens modeller. Hadde prisen på en GT og en 3.2 vert lik så hadde eg valgt GT, men det kan liksom ikke forsvares å bruke så mye penger på en GT når en kan kjøpe en rett og slett lik men bedre bil for halve summen. (og legger man 400-500k i 3.2 budsjettet så får jo man en skikkelig bra bil med)

Det som derimot GT har for seg, er at den er grønn 🥳😎

Det er akkurat det, 3,2en gjorde den litt mindre spesiell, teknisk i hvert fall. Men fargen og interiøret er 100% 🙂

Skrevet

Bruktbil til salgs: BMW M5 - 2000 - Blå - 400 Hk - Sedan | FINN.no

Trist å se hvordan det gikk med denne, full av rust og rådebank. En av få norsk solgte E39 M5 og eneste med litt unik fargespekk. Det er sånn det går når man prioriterer ESS kompressor og Supersprint eksos fremfor vedlikehold av drivlinje og karosseri.

Håper en kompetent entusiast tar tak i denne og får den tilbake i den stand som den fortjener. Få vekk kompressor søpla og adresserer det kosmetiske og mekaniske.   

Skrevet
9 hours ago, Fredrik 90 said:

Bruktbil til salgs: BMW M5 - 2000 - Blå - 400 Hk - Sedan | FINN.no

Trist å se hvordan det gikk med denne, full av rust og rådebank. En av få norsk solgte E39 M5 og eneste med litt unik fargespekk. Det er sånn det går når man prioriterer ESS kompressor og Supersprint eksos fremfor vedlikehold av drivlinje og karosseri.

Håper en kompetent entusiast tar tak i denne og får den tilbake i den stand som den fortjener. Få vekk kompressor søpla og adresserer det kosmetiske og mekaniske.   

Den bilen går i nabolaget, står 10min gange herfra. Mye lyd og drag, fremstår som litt for mye rånebil slik den står i dag. Håper den får et bedre liv fremover :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...