teerex Skrevet Fredag kl. 23:17 Skrevet Fredag kl. 23:17 15 timer siden, Fredrik 90 skrev: Hmm...han skal altså ha 300 000 mer enn hva man kan gå inn til BMW i dag og bestille seg en helt ny lik bil for. Da får man også muligheten til å velge noe litt mer fantasifullt enn sort X5 med sort interiør. Og hva koster Schnitzer plasten? Iallfall ikke 300 000,- Bruktbil til salgs: BMW X5 - 2024 - Svart - 510 hk | FINN.no Jeg syns den ser fæl ut, for å være ærlig. But each to their own, som brura sa 😄 fupsaker, Olaandref og Fredrik 90 reagerte på dette 3
HalvorK Skrevet Lørdag kl. 19:32 Skrevet Lørdag kl. 19:32 På 17.1.2025 den 20.04, Slavearbeider'n skrev: Kan dette stemme da. Orginal Ur-Quattro rallybil i Norge?🤔 https://www.finn.no/mobility/item/389067435 Noen som tynner ut samlinga? 🥸 https://www.finn.no/389067900 fupsaker reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Lørdag kl. 19:37 Skrevet Lørdag kl. 19:37 F82 M4 med halv million på telleren 🤔 https://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-m4-coupe-dkg-12122696?slide=5 Kolstad Jr. reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Lørdag kl. 19:47 Skrevet Lørdag kl. 19:47 7 minutter siden, Daniel. skrev: F82 M4 med halv million på telleren 🤔 https://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-m4-coupe-dkg-12122696?slide=5 Overraskende hel og pen bil! Hadde det vært en norsk bil hadde den rukket å ha 73 eiere på samme km. stand, mangelfullt servicehefte og reell km. stand på ca. 250 000km (differansen fra 250-500 000km skyldes i hovedsak burning). Marius2002, ///M-ini95, Kolstad Jr. og 6 andre reagerte på dette 9
Daniel. Skrevet Lørdag kl. 20:13 Skrevet Lørdag kl. 20:13 24 minutter siden, Saltkjelen skrev: Overraskende hel og pen bil! Hadde det vært en norsk bil hadde den rukket å ha 73 eiere på samme km. stand, mangelfullt servicehefte og reell km. stand på ca. 250 000km (differansen fra 250-500 000km skyldes i hovedsak burning). Pøh, den hadde vært brettet rundt en lyktestolpe før 200.000km fordi eier nr. 49 trodde han var verdensmester etter å ha sett "drift tutorials" på Tiktok 🥸 Larssoyl, fupsaker, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6
Saltkjelen Skrevet Lørdag kl. 20:18 Skrevet Lørdag kl. 20:18 31 minutter siden, Daniel. skrev: Pøh, den hadde vært brettet rundt en lyktestolpe før 200.000km fordi eier nr. 49 trodde han var verdensmester etter å ha sett "drift tutorials" på Tiktok 🥸 Sant nok, men du glemmer at eier nr. 49 får bilen rettet og blir solgt som "strøken M4 uten kollisjonsskade" til eier nr. 50. Kolstad Jr., Ampera, Larssoyl og 5 andre reagerte på dette 1 7
Daniel. Skrevet Lørdag kl. 20:53 Skrevet Lørdag kl. 20:53 32 minutter siden, Saltkjelen skrev: Sant nok, men du glemmer at eier nr. 49 får bilen rettet og blir solgt som "strøken M4 uten kollisjonsskade" til eier nr. 50. Ah, stemmer det! Bare å fikse den opp, slenge på litt mer charbånfaiber look deler rundt omkring så er alt good to go 😎 Blir sikkert ikke oppdaget før et par ti eiere senere uansett 🤠 Saltkjelen reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Lørdag kl. 21:04 Skrevet Lørdag kl. 21:04 Denne bør jo nesten kjøpes opp av BMW AG.. Sikkert den M4'n i verden med høyest km. stand? Sier jo forsåvidt ganske mye om S55 motoren 👍 Saltkjelen og fupsaker reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet Lørdag kl. 22:06 Skrevet Lørdag kl. 22:06 1 time siden, Saltkjelen skrev: Sant nok, men du glemmer at eier nr. 49 får bilen rettet og blir solgt som "strøken M4 uten kollisjonsskade" til eier nr. 50. Garantert fordi han har sett på Mat Armstrong og store mengde "Mansory Glue"😂 fupsaker reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet i går, 12:05 Skrevet i går, 12:05 Det jeg stusser på er hvorfor noen med en slik årlig kjørelengde kjøper en M4 fremfor noe litt mer komfortabelt og økonomisk. Dette blir litt som å løpe VM i orientering i Italienske håndsydde skinnsko 😅
Marius2002 Skrevet i går, 12:30 Skrevet i går, 12:30 (endret) Det er jo helt individuelt hva man ser på som komfort. Jeg digger M-stolene og kunne lett tilbakelagt mil etter mil i disse, mens andre synes de er hard og blir fort sliten i rygg og kropp. M-stoler hadde vært mitt valg 10/10 ganger, men jeg vet flesteparten foretrekker komfortstoler. Misunnelsen er derfor stor herfra på folk som får kjøre så mange mil i en kjøremaskin som M4. Brekk det over til komfortkongen X5. Jeg hadde valgt denne: BMW X5 50e M-stol foran BMW X5 50e komfort-stol Endret i går, 12:38 av Marius2002 fupsaker reagerte på dette 1
BMWE39turbo Skrevet i går, 12:39 Skrevet i går, 12:39 (endret) Har man penger nok til å ikke bry seg burde man aldri vurdere diesel eller noe fornuftig som bilinteressert vel 😝 kjøre rundt i sportsbil eller lignende hele tiden må jo vere drømmen, og har man økonomiske midler til å ikke bry seg om bensinpriser å andre utgifter er jo bensin overlegen diesel i kjøreglede, lyd osv. Minner meg litt om han selgeren i USA som kjørte porscha si land å strand i jobbsammenheng siden 70 tallet, han hadde vel 2mill kilometer eller noe sånt? Heller ei sportslig porsche enn en diesel 7er uansett jobb eller fritid 😎 Endret i går, 12:41 av BMWE39turbo Snagg30, fupsaker, Eystein Ose og 3 andre reagerte på dette 6
Snagg30 Skrevet i går, 12:47 Skrevet i går, 12:47 7 minutter siden, BMWE39turbo skrev: Har man penger nok til å ikke bry seg burde man aldri vurdere diesel engang som bilinteressert vel 😝 kjøre rundt i sportsbil eller lignende hele tiden må jo vere drømmen, og har man økonomiske midler til å ikke bry seg om bensinpriser å andre utgifter er jo bensin overlegen diesel i kjøreglede, lyd osv. Minner meg litt om han selgeren i USA som kjørte porscha si land å strand i jobbsammenheng siden 70 tallet, han hadde vel 2mill kilometer eller noe sånt? Heller ei sportslig porsche enn en diesel 7er uansett jobb eller fritid 😎 Jeg bryr meg om penger men det er nesten umulig å ikke kjøre Porscha til hver eneste tur. Den bilen blir kjørt "verdiløs" for tiden koser meg om ikke annet StigJ, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
Skulebollen Skrevet i går, 12:48 Skrevet i går, 12:48 @BMWE39turbo Fra en som har hatt begge deler samtidig, så er jeg uenig😆 Kanskje i ett land uten fartsgrenser, men når man uansett maks kan kjøre i 115 så kan man likegreit sitte komfortabelt og stille😅 Ron Jeremy, fupsaker, BMWE39turbo og 2 andre reagerte på dette 5
BMWE39turbo Skrevet i går, 13:03 Skrevet i går, 13:03 Eg skal egentlig bare holde kjeft da eg ikke har kjørt noen av delene 😬 men for meg personlig triumfer sportslighet>komfortabelt. Derfor ribber eg å gjør 1ern mest mulig ukomfortabel før europatur i sommer 👀. Men, etter to turer til Tyskland på 2 uker der eg kjørte tur retur direkte begge ganger uten hotell i f31n, vart eg faktisk smålei av bråkete bensineksos helt på slutten, så sånn sett klarer eg se begge sidene av det. Marius2002, Skulebollen, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå