Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Hmm...han skal altså ha 300 000 mer enn hva man kan gå inn til BMW i dag og bestille seg en helt ny lik bil for. Da får man også muligheten til å velge noe litt mer fantasifullt enn sort X5 med sort interiør. Og hva koster Schnitzer plasten? Iallfall ikke 300 000,- 

Bruktbil til salgs: BMW X5 - 2024 - Svart - 510 hk | FINN.no

Jeg syns den ser fæl ut, for å være ærlig. But each to their own, som brura sa 😄

Skrevet
7 minutter siden, Daniel. skrev:

F82 M4 med halv million på telleren 🤔

https://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-m4-coupe-dkg-12122696?slide=5

Overraskende hel og pen bil! Hadde det vært en norsk bil hadde den rukket å ha 73 eiere på samme km. stand, mangelfullt servicehefte og reell km. stand på ca. 250 000km (differansen fra 250-500 000km skyldes i hovedsak burning).

Skrevet
24 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Overraskende hel og pen bil! Hadde det vært en norsk bil hadde den rukket å ha 73 eiere på samme km. stand, mangelfullt servicehefte og reell km. stand på ca. 250 000km (differansen fra 250-500 000km skyldes i hovedsak burning).

Pøh, den hadde vært brettet rundt en lyktestolpe før 200.000km fordi eier nr. 49 trodde han var verdensmester etter å ha sett "drift tutorials" på Tiktok 🥸

Skrevet
31 minutter siden, Daniel. skrev:

Pøh, den hadde vært brettet rundt en lyktestolpe før 200.000km fordi eier nr. 49 trodde han var verdensmester etter å ha sett "drift tutorials" på Tiktok 🥸

Sant nok, men du glemmer at eier nr. 49 får bilen rettet og blir solgt som "strøken M4 uten kollisjonsskade" til eier nr. 50. :) 

Skrevet
32 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Sant nok, men du glemmer at eier nr. 49 får bilen rettet og blir solgt som "strøken M4 uten kollisjonsskade" til eier nr. 50. :) 

Ah, stemmer det!

Bare å fikse den opp, slenge på litt mer charbånfaiber look deler rundt omkring så er alt good to go 😎 Blir sikkert ikke oppdaget før et par ti eiere senere uansett 🤠

Skrevet
1 time siden, Saltkjelen skrev:

Garantert fordi han har sett på Mat Armstrong og store mengde "Mansory Glue"😂

Skrevet

Det jeg stusser på er hvorfor noen med en slik årlig kjørelengde kjøper en M4 fremfor noe litt mer komfortabelt og økonomisk. Dette blir litt som å løpe VM i  orientering i Italienske håndsydde skinnsko 😅 

Skrevet (endret)

Det er jo helt individuelt hva man ser på som komfort. Jeg digger M-stolene og kunne lett tilbakelagt mil etter mil i disse, mens andre synes de er hard og blir fort sliten i rygg og kropp. M-stoler hadde vært mitt valg 10/10 ganger, men jeg vet flesteparten foretrekker komfortstoler. Misunnelsen er derfor stor herfra på folk som får kjøre så mange mil i en kjøremaskin som M4. :) 

Brekk det over til komfortkongen X5. Jeg hadde valgt denne:

BMW X5 50e M-stol

foran 

BMW X5 50e komfort-stol

Endret av Marius2002
Skrevet (endret)

Har man penger nok til å ikke bry seg burde man aldri vurdere diesel eller noe fornuftig som bilinteressert vel 😝 kjøre rundt i sportsbil eller lignende hele tiden må jo vere drømmen, og har man økonomiske midler til å ikke bry seg om bensinpriser å andre utgifter er jo bensin overlegen diesel i kjøreglede, lyd osv. 

Minner meg litt om han selgeren i USA som kjørte porscha si land å strand i jobbsammenheng siden 70 tallet, han hadde vel 2mill kilometer eller noe sånt? Heller ei sportslig porsche enn en diesel 7er uansett jobb eller fritid 😎

Endret av BMWE39turbo
Skrevet
7 minutter siden, BMWE39turbo skrev:

Har man penger nok til å ikke bry seg burde man aldri vurdere diesel engang som bilinteressert vel 😝 kjøre rundt i sportsbil eller lignende hele tiden må jo vere drømmen, og har man økonomiske midler til å ikke bry seg om bensinpriser å andre utgifter er jo bensin overlegen diesel i kjøreglede, lyd osv. 

Minner meg litt om han selgeren i USA som kjørte porscha si land å strand i jobbsammenheng siden 70 tallet, han hadde vel 2mill kilometer eller noe sånt? Heller ei sportslig porsche enn en diesel 7er uansett jobb eller fritid 😎

Jeg bryr meg om penger men det er nesten umulig å ikke kjøre Porscha til hver eneste tur. Den bilen blir kjørt "verdiløs" for tiden :P koser meg om ikke annet :D 

Skrevet

Eg skal egentlig bare holde kjeft da eg ikke har kjørt noen av delene 😬 men for meg personlig triumfer sportslighet>komfortabelt. Derfor ribber eg å gjør 1ern mest mulig ukomfortabel før europatur i sommer 👀.

Men, etter to turer til Tyskland på 2 uker der eg kjørte tur retur direkte begge ganger uten hotell i f31n, vart eg faktisk smålei av bråkete bensineksos helt på slutten, så sånn sett klarer eg se begge sidene av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...