Eystein Ose Skrevet Søndag kl. 19:12 Skrevet Søndag kl. 19:12 Skikkelig influenser du @ehaugsnes Orjan og ehaugsnes reagerte på dette 2
bricks Skrevet Søndag kl. 19:59 Skrevet Søndag kl. 19:59 7 timer siden, Skulebollen skrev: Ja om jeg får ett tlfnr. Så er det ingen problem😊 Tenkte å søke på navnet og byen, og så ta en sjanse på at du treffer rett:) Kadri Dalipi,Udevalla
Øyvind L. Skrevet Søndag kl. 20:06 Skrevet Søndag kl. 20:06 Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Eystein Ose, KireS og papertiger reagerte på dette 1 2
RF91 Skrevet Søndag kl. 20:28 Skrevet Søndag kl. 20:28 22 minutter siden, Øyvind L. skrev: Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Dyrt å ha dårleg smak 🤓 _hp4, Snagg30, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 21:04 Skrevet Søndag kl. 21:04 53 minutter siden, Øyvind L. skrev: Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Det der er forferdelig biler, fatter ikke hva folk tenker med når de kjøper en sånn bil. En næringsdrivende i nabo byen her hadde G05 X5M, bestilte seg XM, venta langt og lenge på den her. En uke etter han fikk bilen så lå den til salgs på Finn.no. Han gikk rett å bestilte seg G05 X5M LCI…det sier litt om hvor bra de bomma med XM. Nei skal det være XM så får det for fanden være en Citroën 😂 teerex og Øyvind L. reagerte på dette 1 1
GtiGtr Skrevet Søndag kl. 22:33 Skrevet Søndag kl. 22:33 (endret) 2 timer siden, Øyvind L. skrev: Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Det er heilt utrulig at dette er slik denne bilen kom frå fabrikk. Eg kan ikkje begynne å beskrive kor forferdelig bilen ser ut, frå ALLE vinkler. Sjokkerande rett og slett. Det virker som et forskningsprosjekt fra BMW der dei undersøker kor stygge biler det er mulig å selge om dagen.. https://www.bmwblog.com/2022/09/28/bmw-xm-vs-bmw-x5-m/ Endret Søndag kl. 22:35 av GtiGtr Øyvind L., teerex og BMWE39turbo reagerte på dette 3
teerex Skrevet i går, 01:31 Skrevet i går, 01:31 (endret) Jeg trodde min E70 hadde kanskje lavest km-stand i Norge, men der tok jeg feil. Denne slår min med 3k km. Men jeg skal spise hatten min om han får den prisen (350 løk). Jeg betalte det samme for min i 2021 (med 86k km på telleren), og prisene har jo ikke akkurat skutt i været siden da. Riktignok er denne ganske velutstyrt, men importbil. Og mangler ting som jeg regner som elementært i en slik bil. F.eks. komfortseter og oppvarmet ratt. https://www.finn.no/mobility/item/467345566 Endret i går, 01:32 av teerex
Orjan Skrevet i går, 05:48 Skrevet i går, 05:48 17 timer siden, Skulebollen skrev: Ja om jeg får ett tlfnr. Så er det ingen problem😊 Ser ut som det er en kar med samme navn i samme by som driver denne dekkbutikken; www.kdack.se - ligger telefonnummer og mail der. Lykke til! R129 er tøft Skulebollen reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet i går, 06:05 Skrevet i går, 06:05 10 timer siden, Eystein Ose skrev: Skikkelig influenser du @ehaugsnes Alt starta med den gode responsen jeg fikk av og hype opp Hiace for mange år siden, har blitt skikkelig influencer etter det😂😎 Venter enda på og få @Ingvaldsen til og handle e65 da. men ja - R129 er kule biler😃 sveigis, Orjan, Eystein Ose og 2 andre reagerte på dette 4 1
Makky123 Skrevet i går, 07:21 Skrevet i går, 07:21 5 timer siden, teerex skrev: Jeg trodde min E70 hadde kanskje lavest km-stand i Norge, men der tok jeg feil. Denne slår min med 3k km. Men jeg skal spise hatten min om han får den prisen (350 løk). Jeg betalte det samme for min i 2021 (med 86k km på telleren), og prisene har jo ikke akkurat skutt i været siden da. Riktignok er denne ganske velutstyrt, men importbil. Og mangler ting som jeg regner som elementært i en slik bil. F.eks. komfortseter og oppvarmet ratt. https://www.finn.no/mobility/item/467345566 Er det "negativt" med importbil?
sondre Skrevet i går, 10:05 Skrevet i går, 10:05 https://www.finn.no/mobility/item/467754849?ci=1 Er nok en sjelden sak, men voksen pris, uten at jeg kan si noe om hva verdien på en slik er. Orjan reagerte på dette 1
Orjan Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Fin B8 ja, men tror det blir vanskelig å få 1 mill for den. Fikk kjørt noen mil med den i 2017 - 470Nm i E36 fungerer godt sveigis, Ron Jeremy, sondre og 1 annen reagerte på dette 4
teerex Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 11 timer siden, Makky123 skrev: Er det "negativt" med importbil? Det kan det jo være i noen tilfeller. Den bilen har f.eks. ikke S0842 (Cold-climate version) i utstyrslista slik som norsksolgte biler har. Jeg kjøpte bil av første eier med full historikk, det er ikke alltid så lett med importbiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå