bricks Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 7 timer siden, Skulebollen skrev: Ja om jeg får ett tlfnr. Så er det ingen problem😊 Tenkte å søke på navnet og byen, og så ta en sjanse på at du treffer rett:) Kadri Dalipi,Udevalla
Øyvind L. Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Eystein Ose, papertiger og KireS reagerte på dette 1 2
RF91 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 22 minutter siden, Øyvind L. skrev: Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Dyrt å ha dårleg smak 🤓 Eystein Ose, Snagg30 og Øyvind L. reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 53 minutter siden, Øyvind L. skrev: Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Det der er forferdelig biler, fatter ikke hva folk tenker med når de kjøper en sånn bil. En næringsdrivende i nabo byen her hadde G05 X5M, bestilte seg XM, venta langt og lenge på den her. En uke etter han fikk bilen så lå den til salgs på Finn.no. Han gikk rett å bestilte seg G05 X5M LCI…det sier litt om hvor bra de bomma med XM. Nei skal det være XM så får det for fanden være en Citroën 😂 Øyvind L. og teerex reagerte på dette 1 1
GtiGtr Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) 2 timer siden, Øyvind L. skrev: Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Det er heilt utrulig at dette er slik denne bilen kom frå fabrikk. Eg kan ikkje begynne å beskrive kor forferdelig bilen ser ut, frå ALLE vinkler. Sjokkerande rett og slett. Det virker som et forskningsprosjekt fra BMW der dei undersøker kor stygge biler det er mulig å selge om dagen.. https://www.bmwblog.com/2022/09/28/bmw-xm-vs-bmw-x5-m/ Endret 3 timer siden av GtiGtr teerex reagerte på dette 1
teerex Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden (endret) Jeg trodde min E70 hadde kanskje lavest km-stand i Norge, men der tok jeg feil. Denne slår min med 3k km. Men jeg skal spise hatten min om han får den prisen (350 løk). Jeg betalte det samme for min i 2021 (med 86k km på telleren), og prisene har jo ikke akkurat skutt i været siden da. Riktignok er denne ganske velutstyrt, men importbil. Og mangler ting som jeg regner som elementært i en slik bil. F.eks. komfortseter og oppvarmet ratt. https://www.finn.no/mobility/item/467345566 Endret 56 minutter siden av teerex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå