Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1M er en bil for "spesielt interesserte" og fenger nok samleren mer enn entusiasten. M2 er sikkert en mye bedre bil enn 1M, men 1M er en unik bil i BMW-historien som nok vil holde seg bedre i pris enn M2. Et vanskelig valg - for dem som er heldige nok til å stå i et sånt dilemma :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Hvilken av de er det som er dårlig? DT var kanskje N54 som var værst?

Hadde det ikke vært for at bilen er tuklet med i motoren så kunne dette vært en kult prosjekt å satt sammen til OEM igjen. Litt sånn som med E60en jeg har 😅 189 000,- for en E92 335i er jo svenskepris før avgift og moms. Få tak i orginal M-sport, midtkonsoll, felger og eksosanlegg så er man der 👍

N54 puster bedre, men er ganske upålitelig med injektorer og pumper som tar kvelden. Og DME som tar kvelden og wastegate rattel på oem turboer. De er robuste som fy. Mange i USA som kjører 700 hjulhester på disse uten å ha rørt innmaten. N55 er dritsikker som fy, men puster dårligere og ikke så robust. B58 har robustheten fra N54 med dritsikkerheten fra N55. 

N54 kan lett hentet ut over 400 hjulhester med boltons, N55 må du på med alt av boltons og mer for å få samme. B58 passerer 400 hjulhester med tune og downpipe. 

Alle tre er kjempe bra motorer. Men man ser at N54 er første gang BMW lagde en slik motor. Tåler mye, men ikke så pålitelig. N55 har dem fokusert mer på påliteligheten. Mens B58 har fått alt det beste fra begge to. Bare å se på S58 som ved steg 2 tuning henter ut 700hk med bare downpipe.

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Helt klart :D Jeg liker derimot ikke denne frontleppen, smal sak, men brom brom 😎

Helt enig med deg! 
 

Edit: ellers sliter vedkommende her med å selge, noe jeg stiller meg uforstående til. 
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=187899987

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...