Fredrik 90 Skrevet Januar 25, 2022 Share Skrevet Januar 25, 2022 21 minutter siden, Snagg30 skrev: Skal tro om dette er en svært unik N47 motor om den har klart denne km.standen https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246145781 Dette er nok en M47 bil, ettersom den er produsert sent i 2006 😀 M47 har en helt annen holdbarhet enn N47, som jeg tror aldri ville klart denne km standen uten å være byttet ut 😅 Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 https://www.finn.no/245675546 "Prakteksempel" av en E61 i "topp stand" med et par feil som er "superenkle å fikse". 😅 Walkabout, Saltkjelen, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 7 minutter siden, E.C. skrev: https://www.finn.no/245675546 "Prakteksempel" av en E61 i "topp stand" med et par feil som er "superenkle å fikse". 😅 Jeg har enda tilgode å skjønne «??» stiller de spørsmål til seg selv eller kjøper. «En bil må bort da jeg har 2??» sandersander, papertiger, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 9 minutter siden, E.C. skrev: https://www.finn.no/245675546 "Prakteksempel" av en E61 i "topp stand" med et par feil som er "superenkle å fikse". 😅 Hardcut trekker opp prisen. Kvasi, hemperen og Saltkjelen reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 10 minutes ago, Snagg30 said: Jeg har enda tilgode å skjønne «??» stiller de spørsmål til seg selv eller kjøper. «En bil må bort da jeg har 2??» Spør du meg spør jeg deg?? hsd, Snagg30, Saltkjelen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 (endret) Jeg tror nok "??" kommer istedenfor et smilefjes. Man kan også oppleve "J". Bilen er en stasjonsvogn Bilen er en stasjonsvogn?? Bilen er en stasjonsvognJ Endret Januar 26, 2022 av Marius2002 Pekka, Daniel., E.C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 1 minute ago, Marius2002 said: Jeg tror nok "??" kommer istedenfor et smilefjes. Man kan også oppleve "J". Du er muligens inne på noe der, manglet litt smilefjes i annonsen. For å få prikken over i-en. Walkabout, Kvasi, Pekka og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 2 minutter siden, E.C. skrev: Du er muligens inne på noe der, manglet litt smilefjes i annonsen. For å få prikken over i-en. Haha. Vel, vi er heldigvis enige om at smilefjes/emojies ikke har noe i en salgsannonse å gjøre. BjornarHS og Sjakalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 6 minutter siden, Marius2002 skrev: Jeg tror nok "??" kommer istedenfor et smilefjes. Man kan også oppleve "J". Bilen er en stasjonsvogn Bilen er en stasjonsvogn?? Bilen er en stasjonsvognJ Jeg vet ikke om det er noe bedre? «Selges uten noe form for garanti da det er en 14 år gammel bil » Marius2002 og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 3 minutes ago, Marius2002 said: Haha. Vel, vi er heldigvis enige om at smilefjes/emojies ikke har noe i en salgsannonse å gjøre. Helt enig, men er dessverre flere "seriøse" og store aktører som har begynt å dra inn smilefjes overalt, så vi holder på å tape den kampen. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 22 minutter siden, Snagg30 skrev: Jeg vet ikke om det er noe bedre? «Selges uten noe form for garanti da det er en 14 år gammel bil » Finnes ikke bedre, men det er nok noe slikt de har prøvd på. 14 minutter siden, E.C. skrev: Helt enig, men er dessverre flere "seriøse" og store aktører som har begynt å dra inn smilefjes overalt, så vi holder på å tape den kampen. Jepp. Jeg bruker smilefjes her på bimmers og i meldinger, men ikke på jobb eller andre formelle sammenhenger. Om jeg må tilpasse meg til enkeltindivider i jobb for at de ikke skal tro jeg er sur i en mail kan forekomme en sjelden gang. 🙃 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_R Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 Tabak interiøret trekker opp da Men ellers var det ikke mye som fristet.. Daniel. og Sjakalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 4 timer siden, Andreas_R skrev: Tabak interiøret trekker opp da Men ellers var det ikke mye som fristet.. Var akkurat det jeg skulle til å kommentere. Eneste som er noe av verdi i den bilen er Nappa Tabak interiøret. 😂 Andreas_R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 (endret) Nå begynner i4 å bli relativt dyr. Zoomer man inn kan man se at eier har tegnet noen streker på bilen og, vakkert https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246230425 Endret Januar 26, 2022 av Snagg30 mslello og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 26, 2022 Share Skrevet Januar 26, 2022 9 timer siden, E.C. skrev: "Prakteksempel" av en E61 Ingenting skriker "prakteksemplar" som en god runde vertikale screenshots fra mobil Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå