Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Orjan skrev:

Samme sak på denne BMW 3-serie | FINN.no

156_743095152.jpg

Ja jeg bladde litt i andre annonser og fant flere. Også 2020 modeller. 

 

11 minutter siden, Ampera skrev:

I kombi-instrumentet er det kamera som overvåker sjåføraktiviteten. Kameraet evaluerer hodeposisjon og øyeåpning, og analyserer sjåførens oppmerksomhet.  Dette system støtter forskjellige assistentsystemer i kjøretøyet. 

eks. Oppmerksomhetsassistent.

 

Det gir jo mening :) Rart jeg ikke fant noe i utstyrslisten på den jeg postet. Søkte den opp på mdecoder.com men fant ikke noe som kunne passe. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, StigJ skrev:

Ja jeg bladde litt i andre annonser og fant flere. Også 2020 modeller. 

 

 

Det gir jo mening :) Rart jeg ikke fant noe i utstyrslisten på den jeg postet. Søkte den opp på mdecoder.com men fant ikke noe som kunne passe. 

Dette kom på biler levert som 2021 modell, min har det ikke, det er 2020 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, danskiii skrev:

Hva du liker er opp til deg, jeg skal heller ikke stjele dine ordtak 😅 

 

Over til annet.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=241901579

Ser det er tidvis en del av disse G31 540xd for salg og er litt keen på en av disse når Alpinaen blir solgt.
Slik som den i linken, noen som har innvendinger på utstyrsmengde eller noe spesielt som mangler?
Kom disse med laserlys i preface?

Bilen ser fin ut!  (Du har sikkert sett skrapen på undersiden av fronten allerede).  Utstyrsmessig så har den det meste foruten skinn på dashbordet, 3D View til parkering (hvis det var en opsjon), og varme i baksetene.  18" sommerfelger er smak og behag ut fra egne prioriteringer.  (Stusser litt på slitasjen på dekket, men mulig kameraet forvrenger noe).  G31 540xd må da være en kongebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det det var et lekkert interiør! Synd den har en av de verste utvendig fargene BMW har i fargekartet sitt...

Og de listene skulle jeg gjerne hatt i G20en min. Hadde mulighet til å kanskje få tak i et, men selger fulgte ikke opp. 

Jeg har virkelig begynt å opprette et hat for høyglans sorte interiørlister (samtidig som allerede hat for karbonlister). Og disse trelistene er jo helt perfekte!

Skulle ikke vært lov å hatt pianolakk innvendig rundt gir etc eller utvendig på B-stolper....  

Fint eksempel på en G20 jeg hadde inne for salgsklargjøring og oppfriskning av disse listene.

271899338_1754719264727380_6211204837843

271902230_1754719288060711_1216686657598

 

Resultatet finnes her (men hvor lenge varer det..?):

https://www.facebook.com/UnikBilpleie/posts/1754719758060664

 

Nå sporte jeg litt vel av her.... 

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2022 den 10.26, StigJ skrev:

Håper de investerer i nytt kamera med autofokus når denne bilen er solgt :blink:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246407175

 

Og hva er dette for noe? Ser nesten ut som noe ettermontert tilhørende i 1999? 

190_1896630981.thumb.jpg.df5f238fb3b7b937442baeb8c6119889.jpg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=222306190

 

 

På 22.2.2022 den 10.45, Orjan skrev:

Samme sak på denne BMW 3-serie | FINN.no

156_743095152.jpg

Pacman eller Tamagochi mode? ;) Trengs nytt kamera som ikke tåkelegger motivet, ja, @StigJ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Lars89 skrev:

Hadde jeg bodd på et sted som ser skikkelig vinter (og ikke minst i mer enn et par timer om gangen) så hadde jeg kjøpt den kun for å se hvor langt den hadde gått før motoren sa god natt 😅 

4 timer siden, StigJ skrev:

Det det var et lekkert interiør! Synd den har en av de verste utvendig fargene BMW har i fargekartet sitt...

Jeg har virkelig begynt å opprette et hat for høyglans sorte interiørlister (samtidig som allerede hat for karbonlister). Og disse trelistene er jo helt perfekte!

Skulle ikke vært lov å hatt pianolakk innvendig rundt gir etc eller utvendig på B-stolper.... 

Nå sporte jeg litt vel av her....

Si da bare rett ut at du hater bilen min da 😭😂

Neida, ser hva du mener, spesielt de utvendige B-stolpe listene. Må stadig ta slike på jobb 😅

Karbonlister er jeg stort sett enig i. Med tanke på hvor populært det er å foliere ca. halve interiøret i karbon nå for tiden, så er nesten alt annet mer interessant. Samme gjelder egentlig alcantara nå når vi først er inne på det temaet. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, StigJ skrev:

@Daniel. Ikke så gale 😅 Var mer at karbonsort er et mareritt å holde helt strøken. Og den krever sitt for å bli strøken igjen når den først har fått litt medfart. Fargen i seg selv er grei nok. 

Hehe 😄 Syns folk sier dette generelt sett om BMW lakk jeg, samt at de er vanskelig å jobbe med? Jeg har fortsatt ganske begrenset erfaring innenfor dette så har ikke fått utforsket med så mye ulike farger fra BMW i hvertfall 🤔

 

For å ikke spore tråden helt av;

Veldig pen Tanzaniteblau F36 430dx :)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=249185104

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...