Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

@Daniel. @StigJ Her er jeg stort sett enig med dere, pianolakk hater jeg av hele mitt hjerte. Men etter vi kjøpte X3m så synes jeg ordentlige Carbon lister (ikke billig greier) tar seg veldig bra ut i en ///M bil. Men skal jeg eie en 540i eller M550i så må det vær skikkelige gubbe lister i treverk ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snagg30 altså.. Mulig det er en upopulær mening, men jeg liker pianosvarte lister 😄 Jeg ser helt klart bakdelen med de også. Syns det kommer litt an på interiørfargen hvor godt de tar seg ut. For eksempel på min med sort interiør, så ser det jo bra ut, men samtidig så vurderer jeg jo litt å finne noen andre lister for å "bryte" opp i alt det svarte.

Spoiler

IMG_20211204_142004.thumb.png.8fe4b37f6b00d6656c24ad5b95eb1af8.png

Angående karbonlister, så kommer det jo som du sier an på bilen også ja.. Men generelt sett så står ikke det spesielt høyt på listen min i hvertfall 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daniel. skrev:

@Snagg30 altså.. Mulig det er en upopulær mening, men jeg liker pianosvarte lister 😄 Jeg ser helt klart bakdelen med de også. Syns det kommer litt an på interiørfargen hvor godt de tar seg ut. For eksempel på min med sort interiør, så ser det jo bra ut, men samtidig så vurderer jeg jo litt å finne noen andre lister for å "bryte" opp i alt det svarte.

  Vis skjult innhold

IMG_20211204_142004.thumb.png.8fe4b37f6b00d6656c24ad5b95eb1af8.png

Angående karbonlister, så kommer det jo som du sier an på bilen også ja.. Men generelt sett så står ikke det spesielt høyt på listen min i hvertfall 😅

Jeg må omformulere meg litt ser jeg, sort pianolakk ser utrolig bra ut som ny. Grunnen til mitt hat er hvor stygg de blir av veldig lite berøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Snagg30 skrev:

Jeg må omformulere meg litt ser jeg, sort pianolakk ser utrolig bra ut som ny. Grunnen til mitt hat er hvor stygg de blir av veldig lite berøring. 

Ja har sett en del eksempler på dette :) Mine ser ut til å være ganske pene enda egentlig 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, E.C. skrev:

Når du cruser rundt med dama og plutselig bestemmer deg for å ta en pitstop for å knipse noen bilder og legge ut bilen på finn:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=249079710

Disse bildene var plutselig mye mer uskyldige enn min skitne hjerne først tenkte 😅😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å kjøpe en bil som har toppfart på 250 km/t og har over 250 hk for under 50 000,-? Som også virker og vil kunne komme seg ned til Autobahn for egen maskin? Dette satt jeg og en kollega å diskuterte, jeg mente ja og han mente aldri i livet :D 

Fant disse:

Saab 9-5 | FINN.no

Audi A8 | FINN.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...