Snagg30 Skrevet Februar 23, 2022 Share Skrevet Februar 23, 2022 @Daniel. @StigJ Her er jeg stort sett enig med dere, pianolakk hater jeg av hele mitt hjerte. Men etter vi kjøpte X3m så synes jeg ordentlige Carbon lister (ikke billig greier) tar seg veldig bra ut i en ///M bil. Men skal jeg eie en 540i eller M550i så må det vær skikkelige gubbe lister i treverk fupsaker, HenrikSolberg og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 23, 2022 Share Skrevet Februar 23, 2022 @Snagg30 altså.. Mulig det er en upopulær mening, men jeg liker pianosvarte lister 😄 Jeg ser helt klart bakdelen med de også. Syns det kommer litt an på interiørfargen hvor godt de tar seg ut. For eksempel på min med sort interiør, så ser det jo bra ut, men samtidig så vurderer jeg jo litt å finne noen andre lister for å "bryte" opp i alt det svarte. Spoiler Angående karbonlister, så kommer det jo som du sier an på bilen også ja.. Men generelt sett så står ikke det spesielt høyt på listen min i hvertfall 😅 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 23, 2022 Share Skrevet Februar 23, 2022 3 minutter siden, Daniel. skrev: @Snagg30 altså.. Mulig det er en upopulær mening, men jeg liker pianosvarte lister 😄 Jeg ser helt klart bakdelen med de også. Syns det kommer litt an på interiørfargen hvor godt de tar seg ut. For eksempel på min med sort interiør, så ser det jo bra ut, men samtidig så vurderer jeg jo litt å finne noen andre lister for å "bryte" opp i alt det svarte. Vis skjult innhold Angående karbonlister, så kommer det jo som du sier an på bilen også ja.. Men generelt sett så står ikke det spesielt høyt på listen min i hvertfall 😅 Jeg må omformulere meg litt ser jeg, sort pianolakk ser utrolig bra ut som ny. Grunnen til mitt hat er hvor stygg de blir av veldig lite berøring. Peak, Blinklys, Daniel. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 23, 2022 Share Skrevet Februar 23, 2022 29 minutter siden, Snagg30 skrev: Jeg må omformulere meg litt ser jeg, sort pianolakk ser utrolig bra ut som ny. Grunnen til mitt hat er hvor stygg de blir av veldig lite berøring. Ja har sett en del eksempler på dette Mine ser ut til å være ganske pene enda egentlig 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 23, 2022 Share Skrevet Februar 23, 2022 Når du cruser rundt med dama og plutselig bestemmer deg for å ta en pitstop for å knipse noen bilder og legge ut bilen på finn: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=249079710 hemperen, papertiger, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 23, 2022 Share Skrevet Februar 23, 2022 34 minutter siden, E.C. skrev: Når du cruser rundt med dama og plutselig bestemmer deg for å ta en pitstop for å knipse noen bilder og legge ut bilen på finn: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=249079710 Disse bildene var plutselig mye mer uskyldige enn min skitne hjerne først tenkte 😅😇 fupsaker og Pekka reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 24, 2022 Share Skrevet Februar 24, 2022 (endret) https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=247487835 Dette må da være en veldig ok pris vel? Style 513? Endret Februar 24, 2022 av Olaandref Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 24, 2022 Share Skrevet Februar 24, 2022 24 minutter siden, Olaandref skrev: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=247487835 Dette må da være en veldig ok pris vel? Style 513? Råflotte hjul på e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 24, 2022 Share Skrevet Februar 24, 2022 Akkurat nå, Ingvaldsen skrev: Råflotte hjul på e90 Ja, jeg googlet det tidligere, ser veldig bra ut. Veldig lette felger og, under 9kg per felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 24, 2022 Share Skrevet Februar 24, 2022 Denne lå på Stadssalg for noen uker siden. 🤔 3.0sd E70 med litt grei utstyrsliste. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=248533037 Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 24, 2022 Share Skrevet Februar 24, 2022 3 timer siden, Olaandref skrev: Ja, jeg googlet det tidligere, ser veldig bra ut. Veldig lette felger og, under 9kg per felg. det er bare å smi Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 24, 2022 Share Skrevet Februar 24, 2022 53 minutter siden, Ingvaldsen skrev: det er bare å smi Dessverre så var det 9" felger på alle 4 hjørner, må ha 10" bake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 25, 2022 Share Skrevet Februar 25, 2022 👌 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=249503047 Orjan, papertiger, Kolstad Jr. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2022 Share Skrevet Februar 25, 2022 Går det an å kjøpe en bil som har toppfart på 250 km/t og har over 250 hk for under 50 000,-? Som også virker og vil kunne komme seg ned til Autobahn for egen maskin? Dette satt jeg og en kollega å diskuterte, jeg mente ja og han mente aldri i livet Fant disse: Saab 9-5 | FINN.no Audi A8 | FINN.no laffe og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 25, 2022 Share Skrevet Februar 25, 2022 Jeg kjøpte denne for 25’ i Des og kjørte fra Ålesund til Spania. Desverre så klarte jeg ikke 250km/t på Autobahn 😄 Klarer dog fint 50km/t + på La Manga 🙂 Ampera, laffe, Kolstad Jr. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå