Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Herregud for noen dårlige bilder, møkkete bil, mynter liggende i setet, skittent interiør.

Reagerte jeg og på, hvordan er da bilen blitt behandlet sånn ellers. Når jeg ser sånne bilder så er det egentlig nei takk next.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, fupsaker said:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=236189486
 

X3 M40i begynner å få en relativt edruelig pris! Bare å overtale kona @papertiger 😜

Ja… de fremstår som svært interessante disse. Sikkert tørst som fy, men perfekt kindereggbil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, papertiger skrev:

Ja… de fremstår som svært interessante disse. Sikkert tørst som fy, men perfekt kindereggbil!

Faktisk..B58 motoren er ganske økonomisk å kjøre med når man tar effekten tatt i betraktning. En M340i kan kjøres ned på 0,68 på pen langkjøring, slettes ikke galt for en treliters bensin sekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Andreas_R skrev:

All fornuft sier at en bør styre unna, men jeg tar meg "ofte" i å se på E6x 550i i Tyskland likevel 😂 En med manuell hadde sikkert vært ganske nice selv om automat kanskje er mer "riktig" på en 5er med V8 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Her var det mye som må settes tilbake til originalt igjen, men ellers så ser jo bilen meget strøken ut 😀 Akkurat denne var litt dyr, det er absolutt tiden for å kjøpe E39 M5…prisene her kommer til å stige hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Her var det mye som må settes tilbake til originalt igjen, men ellers så ser jo bilen meget strøken ut 😀 

Jeg syns det meste var gjennomført jeg utenom rattet og innvendige listene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Jeg syns det meste var gjennomført jeg utenom rattet og innvendige listene..

Ja den var helt klart gjennomført, det skal den ha 😀 Personlig foretrekker jeg en slik bil mest mulig original, men det er jo en smaksak 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, E.C. skrev:

Oioi, godbilen til salgs, en hel måned siden fullfinans gikk i boks. Det artige er at ved å finne eieren på FB så framstod han akkurat sånn som jeg hadde tippet.

Slår sjelden feil det der, rare greier 😅 

Det er for meg ett mysterium at folk som kjøper seg en ganske oppegående bil som dette får seg til å gjøre slikt…få den til å se sånn ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...