Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Han med E34'en er åpen for bud. Kunne sikkert fått den for 150k. Det vil jeg si den er verdt dersom annonsen er ærlig.

Dette først og fremst er en stilren stasbil laget for å cruise i passelig tempo, mens åtteren maler. Når det er sagt, så er den jo ingen sinke, selv om det ikke akkurat er pga ytelsene man kjøper en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, *MrB* skrev:

Veteran om 1 år. Må da være en flott glider på fine sommerdager?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=163655217

Har vært litt fristende den der, til tross for at det ikke er den mest kurrante motor/gir kombinasjonen 😅

Men så er det dette med plass 🤔 Nekter å kjøre E34 i Bergensk saltlake en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, *MrB* skrev:

Dette er ikke første butikken jeg går til om jeg er i kjøpsmodus.

Syns å huske at disse har hatt et par salvage title-biler fra USA før?

Husker bl.a en brun foliert M2.

Mye tøffe biler, men noen med en forhistorie.

Ulempen(for selger) ved å importere fra USA er at "alt' blir loggført og man får gjerne opp bilder/skaderapport fra auksjon osv ved et lett søk på VIN på google.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daniel. skrev:

Men så er det dette med plass 🤔 Nekter å kjøre E34 i Bergensk saltlake en gang til.

Denne aktuelle bilen fortjener alt annet enn å bli brukt som helårsbil😅 Plass til gamle biler får man aldri nok av tror jeg, men for min del er det litt bra også at dette bremser meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nye biler er det faktisk ganske mye å hente på å importere fra Sverige. I tråd med at drivstoff prisene nesten har doblet seg de siste ukene så tar man seg jo i å kikke litt på noen alternativer og hva de koster. For meg så blir det jo da ladbar hybrid, primært 545e...og her er det penger å spare på import.

Billigste på Finn.no er denne 2021 modellen til 929 000,-

BMW 5-serie | FINN.no

Fra Sverige så får man inn denne demokjørte 2022 modellen for 792 000,- ferdig på skilt.....det er over 130 000 kr i differanse!! :) 

BMW 545e xDrive Sedan Aut M-Sport | DEMOBIL | H&K | Aktiv fa säljes i Göteborg | Blocket

En demokjørt til som kommer inn for ca 813 000,-

BMW 545e xDrive Sedan Aut M-Sport | DEMOBIL | H&K | Head-up säljes i Mölndal | Blocket

Fra Tyskland? Ikke galt det heller, denne 21 modellen kommer inn på 819 000,- 

BMW 545e xDrive Lim. Aut. EU6d M Sport Laser Navi GD als Limousine in Berlin (mobile.de)

Altså rundt regnet er det 100 000 kr å spare på å importere en G30 545e, meget interessant :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...