Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke direkte.

Jeg tolker det som om bilen har hatt standard-bremser (som er for dårlige til denne typen bil) og at man har ettermontert kalipere fra M4 med karbon-bremser og stålskiver til M2C med 2NH.

Selvfølgelig mulig at man kun har bytta skiver/klosser også men karbon-bremser dukker ikke opp på VIN-dekoder. Er jo endel som demonterer karbonskivene i frykt for skader, men da setter man de gjerne på igjen ved salg 

 

Får heller handle denne hvis man skal ha skikkelige bremser 👌

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=267138001

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Skulebollen skrev:

Får man hengerfeste på disse 🤔? Og da med 2t hengervekt eller mer? 2,2 hadde gjort seg🥰

Godt spørsmål 😅 Sjekket et par som lå på finn og de fleste stod det enten "Ikke oppgitt" eller 0 på tilhengervekt.

På ene 640d som ligger ute stod det 1600kg på henger med brems 🤔

Så... Ser dårlig ut 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får hengerfeste som ettermontering men maks 1600kg ja. Ingen ble levert med hengerfeste fra fabrikk.

Vil tro medfølgende papirer gjør at man får det godkjent, og kan få hengervekt innført i vognkort.

Helt idiotisk at ikke disse i det minste kan ha lik hengervekt som tilsvarende 5-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Får man hengerfeste på disse 🤔? Og da med 2t hengervekt eller mer? 2,2 hadde gjort seg🥰

 

1 time siden, awt skrev:

Man får hengerfeste som ettermontering men maks 1600kg ja. Ingen ble levert med hengerfeste fra fabrikk.

Vil tro medfølgende papirer gjør at man får det godkjent, og kan få hengervekt innført i vognkort.

Helt idiotisk at ikke disse i det minste kan ha lik hengervekt som tilsvarende 5-serie.

Fikk ikke hengerfeste da jeg hadde F06, var utstyr montert bak som gjorde at man ikke fikk plass til hengerfeste var det jeg ble fortalt da jeg sjekket svingbar krok. Ser de selger click on krok nå til 6 serien fra 2012 modeller.

Tipper svingbar krok tar litt mer plass.

 

https://www.bmw.com.bn/en/topics/offers-and-services/accessories-pages/bmw-accessory-showroom.bmw-retrofit-click-on-trailer-tow-hitch.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Marius2002 skrev:

Kult at noen valgte dette, men høres ut som stress å kjøre med på den bilen :lol: 

Skal visst ikke være så gale i følge enkelte. Men så finnes det jo en del folk som sverger til manuell uansett hva 😂

Kommer vel kanskje litt an på hva du bruker bilen til også.

3.0i med automat i en stor SUV er vel kanskje litt slapt.

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg vet liksom ikke hva som er sjeldnest - stoffseter eller manuell girkasse? :P 

Haha, godt spørsmål 😅 Manuell ble jo kun levert på 3.0i og 3.0d, og ble sikkert ikke valgt spesielt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...