sveigis Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 1 time siden, Skulebollen skrev: Nå er jo faktisk Bimmers komt dit hen at har bilen uoriginale deler, så er det totalt krise😳 Her skal du få min støtte . Jeg synes av og til så blir det for dumt . Man skal aldri glemme bort at alle har forskjellige preferanser på hva som er fint eller ikke . Det må jo for pokker meg ikke bli sånn at om man ikke har alt OEM på bilene sine ,så blir man oppfattet som tilbakestående eller lignende her inne 😩.(Ja jeg liker OEM ,men dog så mye fint der er å få som ikke er det og ) Felg og 80 % av all styling lar seg enkelt reservere for neste eier om bil rett for han/ henne . 52 minutter siden, Kvasi skrev: og de som velger noe annet har ødelagt bilen sin og burdte egentlig levert inn sertifikatet. Jaggu ikke langt unna nei . Kvasi, Olaandref og fupsaker reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 Noen uoriginale deler kan faktisk være litt "krise", men generelt synes jeg at det er ganske god aksept for litt diverse her på forumet. Det ser man jo i trådene til folk, selv om man kanskje ikke skriker høyest om det i finn-tråden. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 11 timer siden, Orjan skrev: Sunset Orange er pent! 👍 Til den prisen skulle det stått D3 bak. Unektelig lekker kombo! Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 52 minutter siden, sveigis skrev: Her skal du få min støtte . Jeg synes av og til så blir det for dumt . Man skal aldri glemme bort at alle har forskjellige preferanser på hva som er fint eller ikke . Det må jo for pokker meg ikke bli sånn at om man ikke har alt OEM på bilene sine ,så blir man oppfattet som tilbakestående eller lignende her inne 😩.(Ja jeg liker OEM ,men dog så mye fint der er å få som ikke er det og ) Felg og 80 % av all styling lar seg enkelt reservere for neste eier om bil rett for han/ henne . Jaggu ikke langt unna nei . Amen. Kunne ikke vært mer enig. Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 Det er helt greit med uoriginale felger men da skal de kle bilen. Det gjorde de ikke her. fupsaker og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 Føler vel kanskje at dere overdriver litt vel mye her. Jeg har ikke inntrykket av at det er så liten aksept for uoriginale deler som dere skal ha det til. Ja vi (meg inkludert) er noen få stykker som roper høyt om dette, men det er da på ingen måte representativt for majoriteten her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 Denne har de prøvd og selge lenge, tror heller ikke argumentet de prøver å bruke funker. Jeg hadde definitivt kjøpt en i4 M50 en denne her til samme pris. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=277915179 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 Du vet at G26 er for nytt når vin-decodere tror at det er en E36 316i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 21, 2022 Share Skrevet Oktober 21, 2022 10 timer siden, Snagg30 skrev: Denne har de prøvd og selge lenge, tror heller ikke argumentet de prøver å bruke funker. Jeg hadde definitivt kjøpt en i4 M50 en denne her til samme pris. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=277915179 Hadde vært gøy å se hva de EGENTLIG går for nå. Føler at over 800k er litt voldsomt, ser noen sier de går i innbytte hos forhandler osv. Og det er tydelig at ikke alle som bestilte har gått bananas på utstyrslisten med dyre vinterhjul, alt utstyr, coating, matter osv. Men fortsatt en utrolig lekker bil, som jeg kan si jeg savner litt. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet Oktober 21, 2022 Share Skrevet Oktober 21, 2022 (endret) Denne var flott uten at jeg har sammenlignet med andre av samme type, men kom tilfeldig opp når jeg surfa på finn her en dag. Hadde en hatt plass og tid, så hadde det vært herlig å ha noe som det her i garasjen. BMW 6-serie - 2012 640i I 3.0l - 350hk https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=272005850 Endret Oktober 21, 2022 av TorsteinAa Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 21, 2022 Share Skrevet Oktober 21, 2022 Jeg tror at det vil være vanskeligere å få over 800 000,- for en i4 M50 i tiden fremover. Det begynner å bli bra utvalg av modellen på bruktmarkedet og nyhetens interesse vil på sikt legge seg. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 21, 2022 Share Skrevet Oktober 21, 2022 325Ti, en virkelig sjeldenhet. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=277475348 Bare synd med spaken i midten. papertiger og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 21, 2022 Share Skrevet Oktober 21, 2022 9 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg tror at det vil være vanskeligere å få over 800 000,- for en i4 M50 i tiden fremover. Det begynner å bli bra utvalg av modellen på bruktmarkedet og nyhetens interesse vil på sikt legge seg. Tja vil det egentlig det? De øker med omtrent 100’ fra nyttår. De vinner gang på gang tester og senest nå over MB EQE AMG. Bilen har kanonflotte linjer, tross designelementer som man kan diskutere om man liker eller ikke. PatrickB, Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 21, 2022 Share Skrevet Oktober 21, 2022 17 minutter siden, Marius2002 skrev: Tja vil det egentlig det? De øker med omtrent 100’ fra nyttår. De vinner gang på gang tester og senest nå over MB EQE AMG. Bilen har kanonflotte linjer, tross designelementer som man kan diskutere om man liker eller ikke. Elbiler har nytt godt av gunstige priser lenge. Slik at når avgiftskåte politikere setter opp moms og vektavgifter, gjør nok det sitt til at eiere av attraktive elbiler tjener på disse - eller ved å beholde disse, får lite verditap kontra mindre attraktive biler på bruktmarkedet. Se bare på iX1, som koster 700.000.- + Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 21, 2022 Share Skrevet Oktober 21, 2022 Selv er jeg vel på sikt i tvil om jeg skal beholde Porschen når den er ett år gammel eller fortsatt ha den. Kan jo antakelig selges for samme sum som jeg gav i mai.. Og heller se meg om etter noe mer fornuftig. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå