Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Snagg30 skrev:

For en vanvittig lekker E46 M3, råe oppgraderinger.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=276411584

Helt nydelig M3, noe nær perfeksjon.

Samtidig tenkte jeg når jeg kikket på disse bildene - at den var veldig hardcore til faktisk performance.

En 20 år gammel M3 er en fullverdig M og denne kanskje den beste av de alle.
Men når en Kia EV6 GT kjører fra en M, er det noe trist å sitte med bur og recaro stoler.

Jada, jeg vet M3 kommer til sin rett i svinger og på bane, men fremdeles…

Ville nok hatt originalt interiør inkl manuell kasse og teknisk perfeksjon, fremfor alle CSL kosmetikken.

M balanserer i disse dager på en stadig tynnere linje mellom performance og luksus.

Kanskje burde BMW bruke Alpina brandingen mer - og bedre mot luksus og gjøre M mer rendyrket performance og dele mindre opp i «nisjeutgaver» som CS, GTS osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Helt nydelig M3, noe nær perfeksjon.

Samtidig tenkte jeg når jeg kikket på disse bildene - at den var veldig hardcore til faktisk performance.

En 20 år gammel M3 er en fullverdig M og denne kanskje den beste av de alle.
Men når en Kia EV6 GT kjører fra en M, er det noe trist å sitte med bur og recaro stoler.

Jada, jeg vet M3 kommer til sin rett i svinger og på bane, men fremdeles…

Ville nok hatt originalt interiør inkl manuell kasse og teknisk perfeksjon, fremfor alle CSL kosmetikken.

M balanserer i disse dager på en stadig tynnere linje mellom performance og luksus.

Kanskje burde BMW bruke Alpina brandingen mer - og bedre mot luksus og gjøre M mer rendyrket performance og dele mindre opp i «nisjeutgaver» som CS, GTS osv?

Jeg kunne gjerne blitt forbikjørt av en Kia på vei til Våler banen i denne her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om elbilene de senere årene har tatt over dominansen i lyskryss-race, så vil ikke jeg si at en E46 M3 blir noe mindre grom racerbil. Utviklingen går framover og ytelsene oppover med årene, så skal man sammenligne fair så får man hoste opp en Kia fra 2002. Der er det ikke mange som kjører forbi den E46en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Snagg30 said:

For en vanvittig lekker E46 M3, råe oppgraderinger.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=276411584

Et smykke av en bil. Perfeksjon M3. Jeg har faktisk hatt gleden av å kjøre denne, men før alle oppgraderingene og modifikasjonene ble utført, rett etter at selger hadde kjøpt den. SMG kasse var noe merkelig, fungerte bedre jo mer du pushet bilen 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Helt nydelig M3, noe nær perfeksjon.

Samtidig tenkte jeg når jeg kikket på disse bildene - at den var veldig hardcore til faktisk performance.

En 20 år gammel M3 er en fullverdig M og denne kanskje den beste av de alle.
Men når en Kia EV6 GT kjører fra en M, er det noe trist å sitte med bur og recaro stoler.

Jada, jeg vet M3 kommer til sin rett i svinger og på bane, men fremdeles…

Ville nok hatt originalt interiør inkl manuell kasse og teknisk perfeksjon, fremfor alle CSL kosmetikken.

M balanserer i disse dager på en stadig tynnere linje mellom performance og luksus.

Kanskje burde BMW bruke Alpina brandingen mer - og bedre mot luksus og gjøre M mer rendyrket performance og dele mindre opp i «nisjeutgaver» som CS, GTS osv?

Bur og Recaro stoler er jo for sikkerhet og muligheten for og sitte som støpt i svinger, man kan kjøre raskt nok i en sving med e46 m3 til at man "sklir" rundt i standardstoler.. 

Det brukes også bur i bilcross biler typ volvo 240 med 130hk..

Her har nok du misforstått litt 😊

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...