Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Nå har jeg sett det også, LED bar på en X7 med Laser lys? Hvor mye lys har man behov for, han har ikke vurdert å bare kjøre bil i dagslys likegodt :P  

BMW X7 | FINN.no

Ser du på adressen så er det langt nok nord til at det er skikkelig mørketid, en bil har aldri så bra lys fra fabrikk at det ikke blir bedre med ekstralys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Ser du på adressen så er det langt nok nord til at det er skikkelig mørketid, en bil har aldri så bra lys fra fabrikk at det ikke blir bedre med ekstralys

Men ett sted går vel kanskje grensen mellom det estetiske og praktiske? Det ser jo ikke bra ut, og om man aldri kan få nok lys ifra fabrikk så vil jeg tro laserlys er så bra som man får det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Men ett sted går vel kanskje grensen mellom det estetiske og praktiske? Det ser jo ikke bra ut, og om man aldri kan få nok lys ifra fabrikk så vil jeg tro laserlys er så bra som man får det? 

Laser lys er nok så bra du får det fra fabrikk,men i kombo med ekstra lys blir det jo helt topp!utsende messig er det jo fullt mulig å ekstra lys uten at de skjemmer bilen utsende. På den x7 var det jo valgt enkel løsning som ikke kledde en slik bil veldig bra:)enig der:)

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Opptil hver enkelt for stygg de vil ha bilen sin, på x7’n var drt ganske nøytralt gjort og kan knapt sees siden bilen er helt svart

men det kan løses på andre måter, x5’n min har nøyaktig den samme ledbaren🤪 ser du den?7F36984D-8A05-41BA-8A72-B927B4C9DAB2.thumb.jpeg.29d4f619373e4c6dd36b5e24769a4d0f.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

men det kan løses på andre måter, x5’n min har nøyaktig den samme ledbaren🤪 ser du den?

Hehe, jeg må nok melde pass der ja 😂 Men jeg mener dette er riktig måte å gjøre det på, å skjule LED baren 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Marius2002 skrev:

@Fredrik 90 Bil til deg :) Ikke ofte disse dukker opp.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=279708938

Det er jo gøy å se i infotainment at bilen på bildet er en G30, mens bilen vel helt eller delvis er bygget på G11? 😛 Uansett var det vel en usedvanlig frisk pris på en 630GT, all den tid de andre som lå ute tidligere i år var rundt 600k for likt utstyrt bil... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, fupsaker skrev:

Det er jo gøy å se i infotainment at bilen på bildet er en G30, mens bilen vel helt eller delvis er bygget på G11? 😛 Uansett var det vel en usedvanlig frisk pris på en 630GT, all den tid de andre som lå ute tidligere i år var rundt 600k for likt utstyrt bil... 

Synes også den var i overkant på pris, men den er gått lite og virket ganske bra spekket. 

Rammeløse sidevinduer, sportslig gubbepreg, tja lett luksus. Som en familiebil går den en G31 en høy gang. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, StigJ skrev:

Som å eie en BMW med V8 det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...