Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, E92elsk skrev:

Er denne skremmende?

https://www.finn.no/296853664
 

styre unna?

Skremmende og skremmende, jeg hadde nok styrt unna, for uansett om det ble byttet motor i 2017 har den rullet over 19000 km i året siden da, jeg tenker at det fort kan vitne om helårsbruk. Og du får uansett et karosseri som har rullet 214000 km, det er jo en del på en slik bil, da tenker jeg at prisen er litt høy. Det ligger biler ute med en god del lavere km stand til en ikke veldig mye høyere pris. Men det er min mening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Olaandref skrev:

Skremmende og skremmende, jeg hadde nok styrt unna, for uansett om det ble byttet motor i 2017 har den rullet over 19000 km i året siden da, jeg tenker at det fort kan vitne om helårsbruk. Og du får uansett et karosseri som har rullet 214000 km, det er jo en del på en slik bil, da tenker jeg at prisen er litt høy. Det ligger biler ute med en god del lavere km stand til en ikke veldig mye høyere pris. Men det er min mening. :)

Føler det samme. Ikke vært i kontakt med selger men har sett litt frem og tilbake.. Eneste hvite og 09+ i nærheten som er under 600.. er en til på Hamar men den skriker ikke til meg heller. Får ha litt is i magen da :) takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, E92elsk skrev:

Føler det samme. Ikke vært i kontakt med selger men har sett litt frem og tilbake.. Eneste hvite og 09+ i nærheten som er under 600.. er en til på Hamar men den skriker ikke til meg heller. Får ha litt is i magen da :) takk :) 

Hva med denne da? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=298826168
 

skiftet motor her og, karosseri som har går 60000 km mindre. Og manuell kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, E92elsk skrev:

Har sett på den en del også faktisk, bare manuell som gjør at jeg holder igjen. Denne er vel det tryggeste kjøpet sånn på papiret?

Tja, det er nok billigere med havari på en manuellkasse enn DCT, men jeg har ikke hørt mye om det sant og si. Jeg kunne lett hatt manuellkasse i min, men det er smak og behag. På bykjøring er det fint å bare la den gire selv og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Olaandref skrev:

Tja, det er nok billigere med havari på en manuellkasse enn DCT, men jeg har ikke hørt mye om det sant og si. Jeg kunne lett hatt manuellkasse i min, men det er smak og behag. På bykjøring er det fint å bare la den gire selv og.

Ender nok med å ha litt is i magen og se hva som dukker opp da 😛 kommer forhåpentligvis noen flere i min prisklasse utover sommeren :) skummelt med motorbytte osv syntes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Snagg30 skrev:

Hva synes folket om prisen på denne? 
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=270459685

Ser den var annonsert billigere i høst uten å ha blitt solgt så det er vel en indikasjon på at prisen er for høy. Men selv tenker jeg at om den er strøken, ikke er vinterkjørt og kilometerstand stemmer så fortjener den kanskje å ligge i et høyt prissjikt?

 

Screenshot_20230423_183959_com.android.chrome.jpg

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Snagg30 said:

Hva synes folket om prisen på denne? 
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=270459685

Min første tanke var at den var dyr. Jeg solgte en 2008-modell (altså en 3.0), som var original M-sport, 70000km, manuell kasse og sadelbrunt interiør i 2018 for 230k. Den manglet riktignok iDrive, men likevel.

Men det betyr kanskje at de holder verdien sin godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...