Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Snagg30 skrev:

Virker ikke særlig lovende når han ikke har hatt pengene til en faktura på 2.700,- :). Overrasker meg at man kan kjøre så dyr bil og samtidig ha så lite penger. 
 

og til alle som skal kjøpe bil med heftelser, be selger få "slutt faktura" direkte fra bank og betal direkte inn der. Da får man og et bevis på hva som faktisk står igjen på lånet, slik har jeg alltid gjort det. Og blankt sagt nei på at selger selv skal betale inn

Er ikke overaskende i det hele tatt egentlig, har sett det gang på gang at noen kjøper seg "M" bil og må selge etter noen få mnd da de ikke har råd til å ha de likevel, men det virker ikke som om det går inn i hodet på de at de skal betale lån, vedlikehold/service, forsikring osv... Det er vel bare om og gjøre og få status som h*n kule fyren/dama :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes unntak da. En ung kar på rundt 20 år i mitt nærmiljø hadde en strøken F82 M4 Competiton, den sto rygga inn i dobbelgarasjen hjemme hos foreldrene. Jeg så den mye rundt men jeg så han ALDRI kjøre over fartsgrensa eller dra ut gira på den bilen. Han gjorde det sikkert på egnet sted men man så at den bilen betydde mye for ham. Det var alltid tørt på veien, han hadde alltid hvit caps med M logo og brune kjørehansker når han kjørte. Jeg har ikke sett bilen på en stund så jeg antar at den er solgt til fordel for boligkjøp, en ung gutt med prioriteringene på rett plass. Dessverre er dette mer unntaket enn reglen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Snagg30 skrev:

Jeg ble så nysgjerrig på den G80’n jeg sendte melding på hva son hadde skjedd.

 

"Auto start stopp systemet gjorde at starteren på motoren kilte seg fast i startkransen. Startkransen knuste til slutt og knuste blokk og girkasse."

Kommer helt sikkert av for dårlig vedlikehold på den km standen der. Fra spøk til revolver. Ikke alt kan løses med godt vedlikehold. Enkelte ganger er det kun uflaks som slår gjennom. Finnes vel utrolige folk som har fulgt servicer men fått cp4 havari eller reg kjede. Førstnevnte er jo totalt krise.

Personlig lyser den bilen nok røde flagg, men ante meg at motor og girkasse havari på en så ny bil ikke kom av dårlig vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2023 den 10.59, tennbrikket skrev:

Kommer helt sikkert av for dårlig vedlikehold på den km standen der. Fra spøk til revolver. Ikke alt kan løses med godt vedlikehold. Enkelte ganger er det kun uflaks som slår gjennom. Finnes vel utrolige folk som har fulgt servicer men fått cp4 havari eller reg kjede. Førstnevnte er jo totalt krise.

Personlig lyser den bilen nok røde flagg, men ante meg at motor og girkasse havari på en så ny bil ikke kom av dårlig vedlikehold.

Blir vel ikke mindre skeptisk av teksten: Ja. Har vært involvert i en frontkollisjon. Kun eksteriør byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snagg30 skrev:

Noen andre som har bemerket seg denne annonsen her? Føler Sulland Bodø annonserer denne bilen flere ganger ukentlig, helt sykt hvor mange ganger den er øverst i resultat lista. 
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=327955118

 

Gamle bilen til sjefen, Justin Bieber har sittet i baksetet på den, så vet dere det 🙆😅 (kanskje derfor den ikke blir solgt 🤔)

 

Hvis noen trenger deler til F10 M5:

Screenshot_20231109_222431_com.facebook.katana_edit_22461007074176.thumb.jpg.886deeb8bff1b21bbe1b89b37aba2274.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, E.C. skrev:

Hvorfor krasje framdøra når Jostein Bever sitter i baksetet?

Er det den bilen som ble krasjet i fjor? Med en fersk eier 24t i forveien?

Ja gikk sidelengs inn i et tre på Orkanger 17-18 mai i år.

Bilen kjøpt 16.05.23 vraket 17.10.23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, E.C. skrev:

Hvorfor krasje framdøra når Jostein Bever sitter i baksetet?

Er det den bilen som ble krasjet i fjor? Med en fersk eier 24t i forveien?

Helt korrekt det, forrige eier var hos meg tidligere i år og fjernet AD blue systemet på en bil og fortalte at han solgte sin F10 M5 til en ungdom som ødela bilen så og si med en gang. Trist da det var en spesiell bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Hvis noen trenger deler til F10 M5:

Screenshot_20231109_222431_com.facebook.katana_edit_22461007074176.thumb.jpg.886deeb8bff1b21bbe1b89b37aba2274.jpg

Er det helt slutt på å rette biler for tiden? Den må da vel være mulig å reparere igjen, nye kanaler og nye dører. Før i tiden så var det jo langt større smeller enn dette som ble rettet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...