E.C. Skrevet Februar 14 Share Skrevet Februar 14 Nær man først er inne på optimistiske priser: https://www.finn.no/337893205 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 14 Share Skrevet Februar 14 4 hours ago, liffi said: Twin scrol Mini 🤔 her datt jeg litt ut i teksten samt i bildene … 256 bilder for mye Jeg ga opp å lese alt, her var det mye feil 😂 men veldig interessant at den har hatt KUN 3 LANGE EIERE . Mini er ikke ideelt for lange folk. fupsaker og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Februar 14 Share Skrevet Februar 14 Noen BMWer har mer utstyr enn andre... papertiger, Shattered, Kolstad Jr. og 13 andre reagerte på dette 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 7 timer siden, laffe skrev: Noen BMWer har mer utstyr enn andre... Samme bilen som hadde avtagbart tilnegerfeste? 😅 Ron Jeremy, fupsaker, liffi og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 Kanskje greit å lese gjennom før publisering 😵💫 Marius2002, Magnus., Werther og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 (endret) 15 hours ago, liffi said: Twin scrol Mini 🤔 her datt jeg litt ut i teksten samt i bildene … 256 bilder for mye Haha og den teksten. Mulighet for pops and bangs. Og kjekt a vite at 5-serie har N47 motor bår jeg handler mini 😛 BMW F10 5-serie har originalt en N47D-motor på 184HK, som drar godt og er meget drivstoffvennlig, også med EfficientDynamics. Fra før veier den 1753KG, men denne Cooperen N18 Motor Twin-scroll turbocharger +++ veier kun 1205kg. Bilen har nå 184HK og 240nm, 0 - 60km i timen på 3,5 sekunder. EGNER SER VELDIG FOR - Enkel stage 1 tuning for mer drivstoffvennlighet men merkbar effekt på en Mini, 215 HK med 325 Dreiemoment! Vi får ikke eksakte tall ut, men vi kjente at denne bilen drar godt originalt, vi er virkelig nysgjerrige på hvordan den er med kun stage 1 tuning! Med våre samarbeidspartnere kan dette gjøres meget rimelig, snakk med oss om dette! Mulighet for bedre Pops and bangs i sportsmodus er det også mulig å gjøre. snakk med oss om dette! Endret Februar 15 av mr.pingu AlexHD, liffi, Lars89 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 Maken til annonse har jeg aldri lest. Alt var ræva, for å si det pent. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 (endret) https://www.finn.no/338216956 Nydelige disse 7’erne, skader ikke at det er en bensin 8’er ombord heller. En eller annen gang… Endret Februar 15 av Ron Jeremy stfoer, BimmerFan!, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 Det rykker i kjøpern. Hadde den bare vært i Bernina Grey (og aller helst i langversjon så den hadde hatt Sky Lounge).. Flott å se en 7-serie i Tansanite! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=340322408 BimmerFan!, wSax, sveigis og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 22 hours ago, laffe said: Noen BMWer har mer utstyr enn andre... Kan leveres med fartsstriper og båthorn mot tillegg i prisen: Kolstad Jr., Shattered, Fredrik og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 1 hour ago, Werther said: Kan leveres med fartsstriper og båthorn mot tillegg i prisen: Hvor kan jeg spille dette spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 Den originale danske utgaven finner du her: Mujaffa Spillet → Klik og spil spillet - GratisSpil.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Det rykker i kjøpern. Hadde den bare vært i Bernina Grey (og aller helst i langversjon så den hadde hatt Sky Lounge).. Flott å se en 7-serie i Tansanite! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=340322408 Hadde tatt den der over en blodfattig i7 any day. Dette er luksusbil slik en tysk luksusbil skal være, skinn og edle materialer over alt og en bensin V8er der fremme 😎 Siste ekte 7-serie! KireS, papertiger og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Februar 16 Share Skrevet Februar 16 2 hours ago, mr.pingu said: Hvor kan jeg spille dette spillet? Det varmer mitt hjerte at det fremdeles er folk som får oppleve mujaffas bmw for første gang. liffi, Eystein Ose, E.C. og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet Februar 16 Share Skrevet Februar 16 M4 med B58? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=340420531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå