Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Saltkjelen skrev:

@Tony Soprano Regnet på den siste der før den ble solgt til forhandleren (da jeg postet denne i "inspirasjonstråden" for en stund siden) som har den nå. Bilen havner på ca. 600 000,- ferdig inn på normal beregning. Usikker på om det er noe å hente på alternativ beregning.

Bilen er griselekker! Må bare få ryddet opp i eksos/diffuser, "M-speil" og det grusomme rattet. Sist stod den på 22" som jeg synes gjorde bilen hakket mer bøllete.

Svært fristende til den prisen..😤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Daniel. skrev:

Syns det er merkelig at denne konstant er til salgs, og dette er vel den tredje forhandleren som har den til salgs også 🤔

https://www.finn.no/mobility/item/378445316

Var på nippet til å ringe på denne før jeg kjøpte 640d'n min. Ikke M-pakke eller ACC var det som avgjorde for min del. Resten av bilen er jo nydelig! 

Laaange serviceintervall ifølge serviceboka hjelper ikke akkurat på, spesielt når man vet hvor ofte det bør byttes olje på disse..

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Var på nippet til å ringe på denne før jeg kjøpte 640d'n min. Ikke M-pakke eller ACC var det som avgjorde for min del. Resten av bilen er jo nydelig! 

Laaange serviceintervall ifølge serviceboka hjelper ikke akkurat på, spesielt når man vet hvor ofte det bør byttes olje på disse..

Hadde definitivt kledd M-Sport, men syns ikke disse er så verst uten M-Sport heller.

Uansett noe som fint kan ettermonteres :)

Enig i at serviceintervallene var en del lengre enn de burde være, men syns fortsatt det er litt rart at den ikke blir solgt.

Ut i fra hva jeg kan se så er det samme eier som lå den ut privat i begynnelsen av 2022 som fortsatt eier den, deretter lå et firma ut bilen tre ganger uten at den tydeligvis ble solgt til en ny eier. Så dukket den opp til salgs hos en annen forhandler, ble vel ikke solgt der heller og nå er den til salgs hos nok en ny forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Saltkjelen skrev:

@Tony Soprano Regnet på den siste der før den ble solgt til forhandleren (da jeg postet denne i "inspirasjonstråden" for en stund siden) som har den nå. Bilen havner på ca. 600 000,- ferdig inn på normal beregning. Usikker på om det er noe å hente på alternativ beregning.

Bilen er griselekker! Må bare få ryddet opp i eksos/diffuser, "M-speil" og det grusomme rattet. Sist stod den på 22" som jeg synes gjorde bilen hakket mer bøllete.

Vist motoren er basert på n63/s63 av samme årgang med samme innsprøytningsdeler så er jo dette et mareritt uten forsikra drivlinje🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

Vist motoren er basert på n63/s63 av samme årgang med samme innsprøytningsdeler så er jo dette et mareritt uten forsikra drivlinje🤡

Utvilsomt. En kompis skrudde på en E66 760Li som trengte 12 nye injectorer/dyser. Var vel snakk om ca. 10 000,- per stykk, så da er det jo bare å begynne å gange. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Utvilsomt. En kompis skrudde på en E66 760Li som trengte 12 nye injectorer/dyser. Var vel snakk om ca. 10 000,- per stykk, så da er det jo bare å begynne å gange. :P 

Er dette som holder meg litt igjen når det kommer til 760i med V12…selv om jeg har JÆVELIG lyst på en sånn bil. Har vært så nær ved å handle flere ganger, men noe har holdt meg igjen. Det sagt så tror jeg V12ern i E65 ikke er de værste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

er de direkteinnsprøyta også  ? 😮

4 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Er dette som holder meg litt igjen når det kommer til 760i med V12…selv om jeg har JÆVELIG lyst på en sånn bil. Har vært så nær ved å handle flere ganger, men noe har holdt meg igjen. Det sagt så tror jeg V12ern i E65 ikke er de værste. 

når det er snakk om v12 så er nok m70/73 tryggeste valg, og nydelig lyd når det sugemotor med rett eksos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ingvaldsen skrev:

er de direkteinnsprøyta også  ? 😮

når det er snakk om v12 så er nok m70/73 tryggeste valg, og nydelig lyd når det sugemotor med rett eksos

Ja de har vist seg å være ganske bra motorer egentlig, bedre en flere av V8 modellene også. Som vanlig så er det udugelige amerikanere som har spredd mye edder og galle om BMW sine motorer og gitt mange av dem ufortjent dårlig rykte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daniel. skrev:

Etter hva jeg har fått med meg så er visst høytrykkspumpen(e?) et problem på den motoren.

Sjekket prisen på KOED og fikk litt bakoversveis 😅

fdgfdfdfg.PNG.ae540b864dc4e7c53f67c4b507f79da2.PNG

fin strøst at det er kun 2 stk på motoren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...