Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Peak said:

Gøy og relativt unikt med E39 M-Sport om dagen, spesielt i denne fargen, en «mini M5». Ser en derimot nærmere på bildene har bilen behov for en god del tlc for å fortjene en plass i prissjiktet forhandler ber om, ikke minst «samler-statusen» som refereres til. Skade på front og bakfanger, mye steinsprut på panser og slitte lykter, gjør meg litt skeptisk til om km. standen faktisk er reell.
Mangel på riktig VIN eller registreringsnummer i annonsen virker til dels uproft.

525i skal vel også ha doble endestusser om jeg ikke husker helt feil.

For meg ser det ut som dette en gang var en velholdt bil som har vært innom en uerfaren eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yngvejos skrev:

525i skal vel også ha doble endestusser om jeg ikke husker helt feil.

For meg ser det ut som dette en gang var en velholdt bil som har vært innom en uerfaren eier.

Ganske sikker på at alle originale M-Sport biler (med unntak av diesel modellene) har den endestussen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Daniel. skrev:

Ganske sikker på at alle originale M-Sport biler (med unntak av diesel modellene) har den endestussen der.

Dette er helt riktig ja, selv 540i med M-Sport har ett eksosrør. Diesel har også enkel stuss men som peker nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Emilsen skrev:

Har siklet litt på denne en stund nå: https://www.finn.no/mobility/item/383922083

Godt utstyrt og virkelig lekker! Er vel ikke så veldig mye å si på prisen eller? Holder seg bra i pris disse...

For en deilig bil med nydelig spec. Ligner mye innvendig på Alpina’en. Kjøp :D IMG_1094.thumb.jpeg.e7691ba7bbf90d802b141d1118226dac.jpegIMG_1074.thumb.jpeg.8d00003cb50b16ddbd8527959ac2a2cb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Emilsen skrev:

Men ser jeg riktig at den ikke har forvarming av kupé via app/fjernkontroll, typ webasto? 😥 Det er stor nedtur isåfall.

uhyre sjeldent å se f3x med webasto, kan jo ettermonteres.  men regner med den har elektrisk varmekolbe for å få litt fart på sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

uhyre sjeldent å se f3x med webasto, kan jo ettermonteres.  men regner med den har elektrisk varmekolbe for å få litt fart på sakene.

Er dette mye arbeid / dyrt? Bemerk må ha verksted eller andre folk til å eventuelt gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, E.C. skrev:

Det blir ofte opp mot 40-50k. Ettermonteringskit er forbi 20k, fjernkontroller er usakelig dyre og et verksted bruker fort en hel dag på jobben.

det var ikke så hårreisende dyrt for noen få år siden, men nå som timetakst ofte er 2500kr++ så ryker det fort 20k på en dag med sulling av folk som kanskje aldri har gjort det før. da må den gjerne stå til dagen etterpå.

edit: 

hadde faktisk liggende et tilbud fra for noen år siden i innboksen min fra 2019

dette var til en e91 330d, da skulle de ha 45000kr for ettermontering av webasto med fjernkontroll. og på tilbudet er det satt av 25000kr kun i arbeidstimer. selve kittet med webasto var 15000kr og fjernkontroll var 4500kr

tilbudet er fra brages bil

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Emilsen said:

Har siklet litt på denne en stund nå: https://www.finn.no/mobility/item/383922083

Godt utstyrt og virkelig lekker! Er vel ikke så veldig mye å si på prisen eller? Holder seg bra i pris disse...

Holdt på å kjøpe en nesten lik en, men ca samme km (Måtte inn og se om det faktisk var samme bilen) hos Bilia Tønsberg tilbake i 2023. Den skulle jeg få for 350k med ny service, helt nye sommerhjul og nye baklykter. De holder seg godt, men jeg synes den der var litt i overkant priset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Bruktbil til salgs: Audi S6 - 2008 - Svart - 435 hk - Annet | FINN.no

Stemmer det virkelig at disse har Lamborghini motor? Jeg har alltid trodd at det var Lamborghini som brukte Audi motor, ikke omvendt..

Ellers så er jo dette helt enormt fristende 8) 

5.2 literen er ren Audi motor som Lamborghini brukte på de senere Gallardo modellene.  5.0 derimot er en ren Lambo motor, som Gallardo hadde de første årene. Så joa, man kan sikkert kalle det Lamborghini motor for å dra mer "klikk", men det er egentlig en Audi motor som Lamborghini bruker :P

RS6 C6 (4F) bruker 5.0 TFSI motor, men om jeg har skjønt det rett så er ikke dette en variant av Lamborghini sin motor heller. Audi 5.0 V10 bruker blant annet direkte innsprøytning, turboteknologi osv, hvor Lamborghini 5.0 V10 er av den "vanlige" typen. 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...