Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Rart å ha "1 eier" i overskriften, når det er 1 eier siden import i 2013 som er det riktige.  Forstår ikkje behovet for den kvite løgna der, mer mistenkelig en tilitvekkende.

Endret av GtiGtr
Skrevet
55 minutes ago, GtiGtr said:

Rart å ha "1 eier" i overskriften, når det er 1 eier siden import i 2013 som er det tiktige.  Forstår ikkje behovet for den kvite løgna der, mer mistenkelig en tilitvekkende.

Ser forhandlere liker å presse flest mulig stikkord inn i overskriften. Da var det sikkert ikke plass til «i Norge» 🤷🏻

Skrevet
32 minutter siden, mossing 92 skrev:

Jepp👍

ikke kjørt veldig mye siden 2019 heller 

https://www.finn.no/mobility/item/145309695

Rått bygg, tenk å få komplettert denne med dct

den ene e46 «gtr» var vell også v10, den er vell også rullestoltilpasset idag.

den gangen de ble kjørt i gatebil spilte jeg forza 2 eller 3 og hadde ss performance lakk

Skrevet

Et fantastiskk bygg. Tenk dette i en E90 eller E91!

Ellers blir jeg alltid like overrasket når så gjennomførte bygg slipper opp på finessen på et eller annet punkt. Det er jo bagateller, men det forundrer meg at det var der man begynte å spare penger. 

695_1922751515.jpg
695_454973642.jpg

Skrevet
38 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Et fantastiskk bygg. Tenk dette i en E90 eller E91!

Ellers blir jeg alltid like overrasket når så gjennomførte bygg slipper opp på finessen på et eller annet punkt. Det er jo bagateller, men det forundrer meg at det var der man begynte å spare penger. 

695_1922751515.jpg
695_454973642.jpg

Har det noen gang blitt «bygd» en bil for salg i norge som er skikkelig gjennomført ? Er somregel tatt snarveier på alt som har blitt bygd for fremfor eget bruk.

Skrevet
31 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Har det noen gang blitt «bygd» en bil for salg i norge som er skikkelig gjennomført ? Er somregel tatt snarveier på alt som har blitt bygd for fremfor eget bruk.

Vet ihvertfall om en e91 s85 her i norge😍

Skrevet

https://www.finn.no/428202693

God gammel 124 solgt ny i Norge og eid av samme familie siden ny. Tok et lite veddemål med meg selv da den dukket opp om at det må være den personbilen på Finn som har gått lengst, og etter å ha sortert fra høy til lav og luket ut alle de åpenbare tulle-kilometerene så stemte det jaggu meg også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...