Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 timer siden, Daniel. skrev:

Ja det var litt mer amerikansk på veiene her før.

Chrysler Neon, Stratus, Voyager, Pontiac Trans Sport var vel mer vanlig før, og nå ser man de aldri.

Neon var vel bygd i Østerrike så vidt jeg husker. Vi solgte en del motorer til de når jeg var høgger. Det var den største 2 liters motoren jeg har vært borti og da snakker vi ikke effekt men fysisk størrelse.😁 Det var en stor støpejernsklump som veide forbausende mye. Det var jo til og med en egen racingserie, Neoncup. Den var veldig populær i noen år.

Når det gjelder Stratus så fikk man de også som cabriolet. Det gikk en slik i byen her i mange år men der hadde eieren litt spesiell smak. Han hadde montert en hekkspoiler type stor. Den var høyere enn frontruten og det så veldig rart ut.

Skrevet (endret)
41 minutes ago, Skulebollen said:

https://www.finn.no/mobility/item/436623998?ci=1

For kjipt skinn for min smak😬 Men denne går nok forholdsvis raskt, om markedet fortsatt er som i sommer

Gikk ikke så fort som selger hadde håpet - står første mann til mølla. Og ble vel lagt ut forrige uke, og er allerede satt ned 10k. Om kjøpergruppen er slik som meg, som kjører 20+ k km i året, er det ikke mer enn 3 år før en bikker 200k, da er bilen 10 år. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en G31, men sliter med å forsvare overfor meg selv å bruke tett på en halv mill på en så gammel bil som har gått så "langt". Langt i hermeteikn, for 136k er jo i selv selv ingen km. Og veldig lekker farge- og utstyrskombinasjon. Helt i tråd med mine ønsker.

image.png.82727c3906c04c6ab9eaa1c3cc20bea7.png

Endret av papertiger
Skrevet
40 minutter siden, papertiger skrev:

Gikk ikke så fort som selger hadde håpet - står første mann til mølla. Og ble vel lagt ut forrige uke, og er allerede satt ned 10k. Om kjøpergruppen er slik som meg, som kjører 20+ k km i året, er det ikke mer enn 3 år før en bikker 200k, da er bilen 10 år. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en G31, men sliter med å forsvare overfor meg selv å bruke tett på en halv mill på en så gammel bil som har gått så "langt". Langt i hermeteikn, for 136k er jo i selv selv ingen km. Og veldig lekker farge- og utstyrskombinasjon. Helt i tråd med mine ønsker.

image.png.82727c3906c04c6ab9eaa1c3cc20bea7.png

Uansett skriver de at den har alt, og den mangler adaptiv fjæring og kjøling/massasje i setene. :D Men den var lekker ja.. Og knapt innkjørt osv. 😛 

Skrevet
28 minutes ago, fupsaker said:

Uansett skriver de at den har alt, og den mangler adaptiv fjæring og kjøling/massasje i setene. :D Men den var lekker ja.. Og knapt innkjørt osv. 😛 

True. På ingen måte fullt utstyrt. 

Men samtidig litt fristende å ha M sport fjæring, kunne godt tenkt meg å prøvd en av disse, da jeg har veldig gode erfaringer med M sport fjæringen til BMW fra tidligere. En perfekt blanding av sport og komfort. Og enklere og billigere dempere å bytte ut når den tid kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...