Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Tja, var den egentlig så billig? Rar utstyrskombinasjon i form av "greit" utstyrs- og motornivå i kombinasjon med halogenlys.

Syns 530d LCI som oftest ligger til 250k og opp?

Lå ikke merke til at det var halogen på den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=121044730

Spesialdesignet M-dekor ja, lekre saker...

Fronten på det første bildet ser ut som en syvåring som har funnet mammas leppestift og klint den utover i et forsøk på å sminke seg. Ikke særlig smakfult

Endret av t06afre
la til info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg er at folk bruker mye tid og penger og ser på sluttresultatet og bare "hmm, dette ble bra", når det egentlig bare er søppel. Jeg håper noen ser potensialet i denne og gjør den så original som mulig igjen. Det ser jo ellers(ellers=se vekk fra alt ettermontert) ut som en fin individual.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utenforstående uten spesiell innsikt så vil den bilen se strøken ut, kanskje med unntak av rattet og M-merket på dashbordet. Originalpolizei vil uansett reagere på avvikende forandringer selv om det objektivt sett gjør bilen penere og/eller mer funksjonell. De har sin egen velbegrunnede agenda for å holde bilen "mest mulig original", og det er selvsagt greit, men det går an å erkjenne at andre mennesker kan ha minst like velbegrunnede vurderinger om de endringer de velger å gjøre. Originalpolizei fremstår av og til skremmende nedlatende, og ser ikke ut til å forstå hvor grensen går i å henge ut andre. Bare en liten påminnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Basse Lusk skrev:

For en utenforstående uten spesiell innsikt så vil den bilen se strøken ut, kanskje med unntak av rattet og M-merket på dashbordet. Originalpolizei vil uansett reagere på avvikende forandringer selv om det objektivt sett gjør bilen penere og/eller mer funksjonell. De har sin egen velbegrunnede agenda for å holde bilen "mest mulig original", og det er selvsagt greit, men det går an å erkjenne at andre mennesker kan ha minst like velbegrunnede vurderinger om de endringer de velger å gjøre. Originalpolizei fremstår av og til skremmende nedlatende, og ser ikke ut til å forstå hvor grensen går i å henge ut andre. Bare en liten påminnelse.

Enig, derfor jeg sjeldent til aldri kommenterer på "den type bil", men her følte jeg at jeg måtte si en mening. Jeg er veldig for utskudd i trafikken, selv om jeg aldri ville hatt den type utskudd selv. Tenk hvor kjedelig om alle skulle være lik. Men så er det enkelte utskudd som ikke er så gjennomført. Og da har jeg alltid lurt på hva bileiere uavhengige av merker tenker når de er ferdige. Synes de oppriktig at det er bra/pent eller ble de bare halvveis fornøyd, men ikke orker å bytte tilbake? Jeg er langt ifra Originalpolizei og har forsvart andre utskudd her flere ganger tidligere med at vi trenger mangfold. På denne bilen er rattrekket og M-merket i dashen en smak sak å fjerne, bakfangeren er overlevbar, mens fronten var katastrofe. Noe som såklart igjen er subjektiv. Hvis bileier oppriktig synes dette var top notch, så respekterer jeg det. Det å se en bil på finn er rundt sett det samme som å se en i gaten og da kan man få ha en mening iallefall. Nettmobbing skal vi ikke ha på oss her inne, det er barnslig og blir for dumt. Jeg tror de aller fleste er enige, men fort kan bli revet med i en diskusjon uten at det er vondt ment. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...