Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

 

2 timer siden, scoot skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=126262184&fks=126262184

Ser ut som jeg har misforstått, det er visst 3.0 literen med manuell kasse som er mest ettertraktet av E36 M3 :-k  Ganske optimistisk priset også kan man vel si. 

Svært optimistisk. I tillegg er det jo feil at 3.0 ikke har vanos kontra 3.2.

Om jeg ikke tar helt feil, så lå denne ute for et år tid tilbake, som uregistrert is-bil (kjenner igjen fra det sorte taket), den gang uten interiør mener jeg på.

Andre minus etter det jeg kan se:

-Hull i førerstol

-Dårlige dørtrekk

-Feil ratt

Dog skal det sies at bilen har fin km-stand, og ser lovendes ut ellers for skader og rust :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, scoot skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=126262184&fks=126262184

Ser ut som jeg har misforstått, det er visst 3.0 literen med manuell kasse som er mest ettertraktet av E36 M3 :-k  Ganske optimistisk priset også kan man vel si. 

"En bil som bare vil stige i verdi". Man må vel sitte på en E36 M3 i bra mange år for å gå i pluss når man blåser 440k? 

Over natta skal folk ha en halv million for E36 M3er som for 2 år siden kostet 170-200k. Er dette en boble litt som med luftavkjølte Porsche 911 der spekulanter blindt setter en måfå pris som gamle bingokjerringer? E36 M3 er jo ikke i nærheten av E30 eller E46, og dessuten er det produsert over 70 000 eksemplarer der veldig mange fortsatt er på veien. Jeg klarer rett og slett ikke se fornuften i disse prisene, det blir som å betale 200kr for en pose med chips på Kiwi fordi man er sulten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Werther skrev:

"En bil som bare vil stige i verdi". Man må vel sitte på en E36 M3 i bra mange år for å gå i pluss når man blåser 440k? 

Over natta skal folk ha en halv million for E36 M3er som for 2 år siden kostet 170-200k. Er dette en boble litt som med luftavkjølte Porsche 911 der spekulanter blindt setter en måfå pris som gamle bingokjerringer? E36 M3 er jo ikke i nærheten av E30 eller E46, og dessuten er det produsert over 70 000 eksemplarer der veldig mange fortsatt er på veien. Jeg klarer rett og slett ikke se fornuften i disse prisene, det blir som å betale 200kr for en pose med chips på Kiwi fordi man er sulten...

Ja det blir litt som å handle bil på Narvesen eller 7-Eleven en søndag bare for at man er fysen etter helgens fyllekule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt for mange forum/Facebooknisser som uttaler seg om priser på e36 m3🤔

Den blå 3.2 til Nilsen feks. Det er en bil som i mine øyne absolutt burde ligge vertfall oppimot 400 tallet.. 

En strøken rustfri "urørt" originalbil med lav km.stand kan ikke sammenlignes med en halvfin bil. 

Og uttalelser som at e36 ikke er i nærheten av e46?? Jah...🤦

 

Når det gjelder den 3.0 til 440 er jeg selvsagt enig i at prisen og annonsen er helt på bærtur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...