Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, bmwgreg90 skrev:

470k for noe som ser ut som oppjalla 320 uten Msport med ebay endestusser😂

Heldigvis er det 470k for en fantastisk kjøremaskin i særklasee uten ebay styling 😎👍

Den B3'n er faktisk veldig bra priset 👍

https://www.finn.no/140902845

"Riktigere kan det ikke bli".. Grått skinn, ikke sportsstoler, automatgir og bare 2.5 litern. Flott bil, men langt fra helt riktig i mine øyne... 😊

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bmwgreg90 skrev:

470k for noe som ser ut som oppjalla 320 uten Msport med ebay endestusser😂

Jeg personlig digger utseende på disse bilene - diskrét og elegant. Og at stort sett kun kjennere vet hva som bor i de. 

Liker også at de tar utgangspunkt i non-M-sport biler.

Men folk er forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Heldigvis er det 470k for en fantastisk kjøremaskin i særklasee uten ebay styling 😎👍

Den B3'n er faktisk veldig bra priset 👍

https://www.finn.no/140902845

"Riktigere kan det ikke bli".. Grått skinn, ikke sportsstoler, automatgir og bare 2.5 litern. Flott bil, men langt fra helt riktig i mine øyne... 😊

Kan da få en 335i eller spytta i litt meir å få m3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

335i kan du hvertfall få med fin ratt og sort taktrekk da:p

Joda. Men begge de kan du jo bytte ut :) Rattet er ikke SÅ ulikt M-Sport rattet heller.

Det JEG ville gjort om jeg hadde kjøpt den var i hvertfall LCI baklykter og noe andre nyrer.

Men uansett så er nok B3en for et litt annen kundegruppe enn de som vil ha M3 eller illsint oppjazza 335i :D

Men syns de kunne gitt den en DKG kasse i det minste :P

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina er for de som synes M er for skrikende. Alpina er for de som vil være anonym, men likevel vil ratte et beist. Alpina er kun for kjennere. Det er kun de fire eksosrørene som avslører at dette er mer enn en 2,0i. Alpina er mer voksen i så måte. Så jeg digget den der som er linket til. M eller Alpina kommer ett fett ut for min del.

Går en G31 Alpina her, hvem utenom vi hadde skjønt dette var(er vel en MB nå tror jeg) verdens raskeste stasjonsvogn?

IMG_20180921_174528.thumb.jpg.9f0ffda823dab634f137efbc78627bc1.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina er kult, og er definitiv for en spesifikk gruppe mennesker. Synes dog at Alpina ikke er like spesielt nå som det var med de eldre bilene, da tenker jeg hovedsakelig på motorfronten. Det virker som de nå tar en vanlig BMW motor og gir den en Stage 1 tune. Savner litt de tidene hvor Alpina var mer eksprimentelle på motorfronten, som det å ta en V8 fra 5/7 serien og dytte i en 3 serie (E36 B8), eller klaske to turboladere på en herlig rekke 6'er (E34 B10 BiTurbo). 

Nye B7 er iallefall lekker :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...