Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AlexHD skrev:

Blir nesten litt dårlig når jeg leser denne annonsen, kan bare beskrives som direkte kleint

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=146814239

 

Litt enig, men det er en flott bil riktignok, noe som burde tale for seg selv uten en klein annonsetekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Solberg93 skrev:

Er ikke denne rimelig priset? 😮

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=147485258

Jo - jeg synes det; rett pris og rett farge, så er absolutt verdt å se nærmere på om man er på jakt etter F80 M3. Litt merkelig at den skiftet eier så sent som 15 mars i år og allerede er til salgs.. https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop%2Bog%2Bsalg/kjøretøyopplysninger?registreringsnummer=DR27713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 7.38, Magnus. skrev:

Noen som kjenner til denne M4'en ? eller har noen innvendinger. Fått et bra innbyttetilbud på 335d'en og vurdere den sterkt 😃

 

3 timer siden, Skulebollen skrev:

Jeg vurderte denne. Manuelle seter(!) Og ikke Head up og div. Annet utstyr gjor til at jeg droppet den.. da låg den vel til 940.. dette var i desember

Er vel ikke verdens undergang med manuelle seter, dog så setter jo el.seter et litt mer luksuriøst preg på bilen, men jeg ser noen har gått med vilje for manuelle seter på M2C for de kan justeres litt lavere, samt lavere vekt. Derimot så føler jeg inntrykket fra motorpressen er med F8x M3/4 at den første varianten var litt "vill" i kjøreegenskapene, det var først når Competition modellen kom den ble vesentlig bedre å kjøre. Så av den grunn har sikkert de første modellene av M4 falt litt mer i pris enn oppfølgerne. 

Ikke nødvendigvis at motorpressen sin mening skal bety alt, men jeg tenker noe av det kan forklare prissettingen. 940k i desember hørtes veldig optimistisk ut, dog så vet jeg ikke hva som må til av oppgraderinger for å klemme 550 hk ut av S55 motoren. Holder vel neppe med en vanlig remap for å gå fra 431 til 550?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2019 den 16.55, Kolstad Jr. skrev:

Bilen i sin helhet er det ikke nå feil med. Kun små-detaljer for å få den tipp topp utvendig. Problemet for meg er å prise en bil slik, uten å gjøre noen slags form for innsats for at bilen skal være i tipp-topp-shape.

Nå er jeg sikkert litt sær i forhold til e38, men disse bilene treffer meg hjertet nært etter å ha eid en 740i kompressor.. 😅

Det jeg egentlig stusser mest på er hva som er gjort med motor utover Hartge trimminga. Hartge H7 5.0 kom med 350hk, ikke 435..

 

Egentlig ganske kjent bil. Diskuterte litt med en tidligere ieier for mange år siden. Bilen ble kalt Hartge H750. Motoren er boret opp til 5 liter. Utover det vet jeg ikke hva som er gjort. Har et bilde av motoren et sted på en gammel pc. Sto en advarsel på motoren mener jeg. Ikke gjør endringer på  software på motor/gir. I så fall ring xxxxxxxxx (telefonnummer til Hartge) 

Den har ACS styling utvendig og Hartge motor. Jeg lurte på hvorfor de ikke holdt seg til Hartge på alt, da var svaret fra eier at ACS var tøffere styling og at jeg var tett som ikke var enig. 

4086CC79-0C6F-4D4D-9904-5E3B57AA410B.jpeg

801504E6-9459-420D-857A-A595FB00EF39.jpeg

6EA4A4BC-F5A4-4752-B3B3-C17EDD4ECF62.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Daniel. skrev:

Montegoblå 3.0SD X3 E83 er ikke noe man ser spesielt ofte her til lands? :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=146883823

Jeg er nok en av de få som virkelig liker E83 LCI, og det beste med modellserien er at man får den med komfortseter. Det er utrolig hvor mye bil man egentlig får for pengene i dette tilfellet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...