Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 28.1.2020 den 12.32, Daniel80 skrev:

Bilen kan reddes, men til å være ombyggd var den ca 100.000,- for dyr synes jeg :)

Lakkere di rundt sprederene svart eller kjøpe nye, lakke bakluka helt ned og nye hjul så 👍 men ja... altfor dyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Liker at han ikke gir  inntrykk av at han ikke har det minste håp om å få solgt😂

Det er nok i praksis ikke meningen å selge, men heller å gi ett stikk til Tesla for elendig kundeservice. Alle disse feilene har andre fått dekket på garanti , og "selgeren" har en pågående sak hos forbrukertvist utvalget som sannsynligvis ender med at han får hevet kjøpe eller utbedret feilene. Jeg har selv fått avvist garantiutbedringer av Tesla, men som etter litt krangling plutselig dekkes likevel, så det er helt innafor at Tesla får offentlig pes for kundeservicen sin. 
På den andre siden har de vokst ekstremt fort, og det er ikke overraskende at de har utfordringer/problemer og voksesmerter. Slitsomt for kundene, men det er så mye bra med produktet at kundene kjøper uansett. Jeg kjøper lett en ny Tesla igjen etterhvert, på tross av mye dårlig og urimelig kundeservice. Men jeg må ha en M i garasjen samtidig uansett. Det er to helt forskjellige produkter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2020 den 10.47, Daniel80 skrev:

Det er nok i praksis ikke meningen å selge, men heller å gi ett stikk til Tesla for elendig kundeservice. Alle disse feilene har andre fått dekket på garanti , og "selgeren" har en pågående sak hos forbrukertvist utvalget som sannsynligvis ender med at han får hevet kjøpe eller utbedret feilene. Jeg har selv fått avvist garantiutbedringer av Tesla, men som etter litt krangling plutselig dekkes likevel, så det er helt innafor at Tesla får offentlig pes for kundeservicen sin. 
På den andre siden har de vokst ekstremt fort, og det er ikke overraskende at de har utfordringer/problemer og voksesmerter. Slitsomt for kundene, men det er så mye bra med produktet at kundene kjøper uansett. Jeg kjøper lett en ny Tesla igjen etterhvert, på tross av mye dårlig og urimelig kundeservice. Men jeg må ha en M i garasjen samtidig uansett. Det er to helt forskjellige produkter :) 

Problemet til Tesla er at de mister store markedsandeler i det øyeblikket konkurrentene klarer å lage tilsvarende rekkevidde. Bilene i seg selv er ikke spesielt bra laget, og servicen er forferdelig, og da er det bare rekkevidde og Supercharger-nettverk igjen.
De legger ressurser i å utvikle nye spill, samtidig som de ikke har regnsensor og fungerende adaptiv cruise control. Det er gode eksempler på hvor problemet til Tesla ligger.

Jeg har kjørt TMX, og kjører nå TM3P. Og jeg bytter så snart jeg finner noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Solberg93 skrev:

Fy den var dyr!

godt eksempel på noen som har brukt mye penger på å rice opp bilen sin, og forventer at det skal gi retur i salgsprisen.

Ser at cla'er med rundt 70k km på finn er halvparten av prisen til den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjener ikke denne en plass i denne tråden, så gjør ingenting det!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=169143005

Verste av alt er at jeg faktisk husker denne bilen. Den var ved det lokale kjøpesenteret for mange herrens år siden og delte ut prøver på kattemat. Jeg tok imot, selv om jeg aldri har hatt en eneste katt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=170083677&taid=Share_ad_facebook

 

Ser det er mange som begynner å bli lei av disse bilene for tida :P

Mest av alt er den vel priset for høyt. Solgte selv en X100D for 710' for et halvt år siden. 
Men er mange mandagsbiler der ute ja - han er i hvert fall ærlig om at han har en av dem.

Det skal fortsatt nevnes at han har kjørt Tesla leiebil hver eneste dag den bilen har vært på service - så der er de flinke. Du tar ikke bussen hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...