Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

En som tror kantkjørte Hartge-felger (som sprekker over en lav sko) med slitte bakdekk er en eksklusiv vare. Tror han kan fjerne en null i prisantydningen for å finne nogen lunde reell verdi.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=174843113

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

En som tror kantkjørte Hartge-felger (som sprekker over en lav sko) med slitte bakdekk er en eksklusiv vare. Tror han kan fjerne en null i prisantydningen for å finne nogen lunde reell verdi.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=174843113

 

Har vel nesten til gode å se noen av disse felgene til salgs som ikke er sprekk i eller allerede har blitt sveiset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daniel. skrev:

Pen fargekombo i hvertfall :)

Flott bil :) Den ble lagt ut uten info og salgspris til 7999,-. Ser den ligger fortsatt til 7999,-, men at det rimelig kjapt kom tekst på og der står det nøyere forklart. Jeg fikk finn.no-varsel(ikke at jeg skal ha ny bil, men har for gøy varsling på BMW 0-60000 bruktbil fra forhandler til salgs) og gikk innpå med en gang. :) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Helt latterlig at man må ned såpass i pris på en orginalbil. Husker jeg solgte min ombygde for 260k 

markedet for e39 m5 er nok på sitt absolutt dårligste, responsen jeg opplever er rett å slett latterlig :P 
hadde vært krise om jeg hadde vært nødt til å selge, men ser ut til at den blir værende i mitt eie :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

markedet for e39 m5 er nok på sitt absolutt dårligste, responsen jeg opplever er rett å slett latterlig :P 
hadde vært krise om jeg hadde vært nødt til å selge, men ser ut til at den blir værende i mitt eie :D 

Har du hatt noe respons i det hele tatt? Når jeg prøvde å selge Audi'en min fikk jeg stort sett meldinger om hvilken tulling jeg var pga prisantydning osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, mr.Wreckless skrev:

Har du hatt noe respons i det hele tatt? Når jeg prøvde å selge Audi'en min fikk jeg stort sett meldinger om hvilken tulling jeg var pga prisantydning osv...

vell.. hadde mye respons fra endel som ville ha den men den var for dyr fordi de hadde en kompis som hadde kjøpt prefacebil til mye lavere pris så da ble visst min aaaaalt for dyr x) i all hovedsak pratmakere som ikke har penger, og siden alle tok kontakt på melding så tenkte jeg å skrive at ingen melding blir besvart siden seriøse folk somregel ringer... men neida, da kom det enda flere meldinger fra folk uten penger og folk som åpenbart ikke har lest annonsa og vil bytte i sin triste dieselmoped.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...