tennbrikket Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Nå er jo ingen av de 525D bilene solgt. Jeg kan legge ut min e46 320D for 200k, men det betyr ikke at den er verdt det. Hva bilen ligger ute for er (litt) urelevant, er jo summen bilen går for til slutt som teller. Markedet styrer, og basert på at de ikke er solgt, så må nok selgerne ned i pris. sveigis, Marius2002 og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Kan ikke klage over prisene på f10 525d med sekser selv, spesielt når en vurderer å selge sin egen 😅 men må si 530d og spesielt 535d er også fenomenalt høye i pris. De koster fort det samme som en 550d 🤷♂️ liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Tror vel de sitter på gull 🤔 Venter fortsatt på at 530d 258hk og 535i skal synke i pris 🙃 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 11, 2020 Share Skrevet Desember 11, 2020 22’’ på en MINI 🙃 ? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=201303677 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 11, 2020 Share Skrevet Desember 11, 2020 26 minutter siden, Tony Soprano skrev: 22’’ på en MINI 🙃 ? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=201303677 Det skulle jeg gjerne sett 20" passer fint og er etter mitt syn maks på så "små" biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 Ja...hva har blitt røyka her tro? Hva i himmelens navn gjør skiltet der? 😂 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199487865 Marius2002, papertiger, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Eneste jeg kan tenke meg er at skiltet er hengt i lista for ikke å lage merker i fangeren.. men ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Typisk amerikanske greier med festeanordning i hullet til tauekroken. 🤦♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 1 hour ago, StigJ said: Typisk amerikanske greier med festeanordning i hullet til tauekroken. 🤦♂️ Hvorfor har han ikke heller en tauekrok hengende fast montert som et slags smykke på bilen? Finn.no slutter aldri å overraske, gudbevareoss så mye merkelig folk finner på med bilene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Sikkert en som er hekta på Alfa Romeo 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199459793 Hamann-felger er så vanvittig bra. Sitter som støpt på F-karosseriet. OddM///, Reef89, BMWE39turbo og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 3 timer siden, Walkabout skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199459793 Hamann-felger er så vanvittig bra. Sitter som støpt på F-karosseriet. Er så sugen på tilsvarende hjulsett att jeg sender melding til biler annonsert hos Finn om de selger felger for seg når de annonserer 😅🙃 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 28 minutter siden, Tony Soprano skrev: Er så sugen på tilsvarende hjulsett att jeg sender melding til biler annonsert hos Finn om de selger felger for seg når de annonserer 😅🙃 Hehe, ja det gjorde jeg også før jeg fikk tak i style 601. Slått meg til ro med de nå egentlig, men et ordentlig sett med Hamann-felger har jeg skikkelig lyst på en gang. Spesielt F06 kler disse helt utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Syns egentlig de ser ut som en litt enklere utgave av Alpina felgene til F0x/1x 6/7 serie. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 51 minutter siden, Daniel. skrev: Syns egentlig de ser ut som en litt enklere utgave av Alpina felgene til F0x/1x 6/7 serie. 🤔 Tja, jeg synes egentlig det er motsatt. Hamann-felgene er mer helhetlige i utformingen og ser bredere ut. Men det er jo ikke fryktelig mye som skiller de. Begge er pene, men hos meg er Hamann en klar favoritt. Saltkjelen og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå