Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Parkerer alltid vekk fra andre hvis mulig, men noen ganger virker dette som en magnet på enkelte med stor ordenssans.  Plassen til høyre er en trekant med halv dybde og et dypt kumlokk, så Kaktusen står med ett hjul på gressplenen på en stor og nesten tom parkeringsplass.

image.thumb.png.884249547989417bec25f5885f1a1e01.png

Endret av Pekka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pekka skrev:

Parkerer alltid vekk fra andre hvis mulig, men noen ganger virker dette som en magnet på enkelte med stor ordenssans.  Plassen til høyre er en trekant med halv dybde og et dypt kumlokk, så Kaktusen står med ett hjul på gressplenen på en stor og nesten tom parkeringsplass.

image.thumb.png.884249547989417bec25f5885f1a1e01.png

 

Kan være at han tenkte akkurat det samme som deg og er redd for sin nye bil :)  Så jo ut som en ok avstand mellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal vi gidde å diskutere om vedkommende idiotparkerer eller ikke? hvorfor han muligens kan ha parkert slik og andre analyser? 😅 La oss nå heller legge ut bilder av egene og andres tulleparkeringer, og la meninger om ditt og datt være 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Jeg parkerer ille innimellom, men parkerer aldri noen inne hvertfall.

i3, leaset(fikk ikke tak i fører) og senterledelsen ropte opp nummeret på senteret flere ganger, men ingen reaksjon.

Etter 45min dukker det opp en helt utrolig svimmel dame.. Godt jeg er en ganske rolig og behersket type..

 

D0A1247F-6249-4E28-A5AA-CEF208E5DA1B.thumb.jpeg.c38d63dc9ffb93714499c65e0350ac1d.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FredrikE24 skrev:

Jeg parkerer ille innimellom, men parkerer aldri noen inne hvertfall.

i3, leaset(fikk ikke tak i fører) og senterledelsen ropte opp nummeret på senteret flere ganger, men ingen reaksjon.

Etter 45min dukker det opp en helt utrolig svimmel dame.. Godt jeg er en ganske rolig og behersket type..

 

D0A1247F-6249-4E28-A5AA-CEF208E5DA1B.thumb.jpeg.c38d63dc9ffb93714499c65e0350ac1d.jpeg

Auda, kjipt å være offer for den.. så det en gang ved en Coop Extra-butikk i Bodø xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, FredrikE24 skrev:

Jeg parkerer ille innimellom, men parkerer aldri noen inne hvertfall.

i3, leaset(fikk ikke tak i fører) og senterledelsen ropte opp nummeret på senteret flere ganger, men ingen reaksjon.

Etter 45min dukker det opp en helt utrolig svimmel dame.. Godt jeg er en ganske rolig og behersket type..

 

D0A1247F-6249-4E28-A5AA-CEF208E5DA1B.thumb.jpeg.c38d63dc9ffb93714499c65e0350ac1d.jpeg

Ja litt irriterende når det er leasing og det ikke kommer opp hvem leasingavtalen er på

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...