Gabz Skrevet Juni 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2018 (endret) Endret November 12, 2018 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2018 "Det duger". TRF, N.E.W., Ivrig86 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 23, 2018 Share Skrevet August 23, 2018 Fantastisk parkering nedenfor jobben. Gikk bort til den, men det satt ingen inni. Måtte bare sjekke. fupsaker, MGunders, StigJ og 8 andre reagerte på dette 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 23, 2018 Share Skrevet August 23, 2018 Zoom inn på Mitsu til høyre på bilde 2 for bamsehjul 🐻 Lasse0960, laffe, Thundercoil og 5 andre reagerte på dette 3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet September 17, 2018 Share Skrevet September 17, 2018 Noen trenger litt mer plass enn andre Khan87, Ivrig86, Werther og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 17, 2018 Share Skrevet September 17, 2018 (endret) 9 minutter siden, rst026 skrev: Noen trenger litt mer plass enn andre Ingen tvil at sjåfør har et handicap 🙃 Endret September 17, 2018 av ///M-ini95 EasyL, uglefossen og Ivrig86 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterrr Skrevet September 17, 2018 Share Skrevet September 17, 2018 39 minutter siden, rst026 skrev: Noen trenger litt mer plass enn andre Multihandicap? sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 (endret) Dette bildet er tatt på Sagene i Oslo. Reglene sier at man skal parkere 5 m fra krysset.....noe som ikke ser ut til å gjelde Trafikketaten i Oslo da dem parkerer... Men Mercedes Taxi'n får selvsagt bot. Og de oransje lysene på batteri bilen er ikke på. Det er til å bli litt....irritert av...eller... Endret September 18, 2018 av MrBrum Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Dessverre ikke bilder av bilen, men ser ut som en rullestolmisbruker har gått på en saftig smell i forbindelse med lukeparkering her. Har tatt livet av både ladestolpe og skilt. Thundercoil og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 10, 2018 Share Skrevet November 10, 2018 Hva skal man med håndbrekk eller Park når man har lysbøyle? Kanskje dette er den nye PDC formen? Og min favoritt, "jeg skal bare" MGunders, macrorain, Ivrig86 og 6 andre reagerte på dette 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 12, 2018 Forfatter Share Skrevet November 12, 2018 Om det er én ting Tesla-eiere kan, så er det beleielig parkering. Shattered, Daniel., TRF og 4 andre reagerte på dette 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 12, 2018 Share Skrevet November 12, 2018 Når du kjører Tesla med personlig bilskilt, da tror du virkelig at du er konge på veien. Noe mentaliteten bak denne parkeringen symboliserer.. EasyL, Ron Jeremy og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2019 Protip; hvis du kjører Audi og har tilgang på nødblink så er det ingen problem å bare peise inn i gågata og stelle deg rett utenfor inngangen til butikken når du skal handle. Daniel., Ivrig86, MGunders og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 (endret) Føler meg truffet når det kommer til mange av tilfellene her. Har jeg plass rundt meg, så tar jeg gladelig en bred parkering. Om det er plenty med ledige plasser til andre selvsagt! Endret Mars 1, 2019 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Når man har gammal Porsche så kan man liksågreit parkere langt innpå fortauet. cityhopper, Ivrig86 og macrorain reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå