Snagg30 Skrevet Juni 5, 2021 Share Skrevet Juni 5, 2021 De spøkene er ikke alltid så enkle. Fredrik 90, Daniel., ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 5, 2021 Share Skrevet Juni 5, 2021 56 minutter siden, Snagg30 skrev: De spøkene er ikke alltid så enkle. Jeg tok jo spøken jeg, derfor jeg svarte som jeg gjorde 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Juni 8, 2021 Share Skrevet Juni 8, 2021 (endret) Parkerer alltid vekk fra andre hvis mulig, men noen ganger virker dette som en magnet på enkelte med stor ordenssans. Plassen til høyre er en trekant med halv dybde og et dypt kumlokk, så Kaktusen står med ett hjul på gressplenen på en stor og nesten tom parkeringsplass. Endret Juni 8, 2021 av Pekka KireS, Blinklys, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2021 Share Skrevet Juni 8, 2021 X3 M40i Pekka og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2021 Share Skrevet Juni 8, 2021 7 timer siden, Pekka skrev: Parkerer alltid vekk fra andre hvis mulig, men noen ganger virker dette som en magnet på enkelte med stor ordenssans. Plassen til høyre er en trekant med halv dybde og et dypt kumlokk, så Kaktusen står med ett hjul på gressplenen på en stor og nesten tom parkeringsplass. Kan være at han tenkte akkurat det samme som deg og er redd for sin nye bil Så jo ut som en ok avstand mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 8, 2021 Share Skrevet Juni 8, 2021 Er ikke hele poenget med gummien på sidene til Cactus at det ikke gjør så mye om andre åpner sin dør i din dør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2021 Share Skrevet Juni 8, 2021 Men skal vi gidde å diskutere om vedkommende idiotparkerer eller ikke? hvorfor han muligens kan ha parkert slik og andre analyser? 😅 La oss nå heller legge ut bilder av egene og andres tulleparkeringer, og la meninger om ditt og datt være 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Juni 10, 2021 Share Skrevet Juni 10, 2021 (endret) (Hvit bil kom sist) Mens E61 trenger hele ruten så er det andre som glemmer at de mangler en meter eller to: Endret Juni 10, 2021 av Pekka Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 16, 2021 Share Skrevet Juni 16, 2021 Trodde han skulle hente noen på meny, men han parkerte og gikk inn for å handle. papertiger, Blinklys, M-jakob og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet August 16, 2021 Share Skrevet August 16, 2021 Vanskelig å se skraveringen… E.C. og Blinklys reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 10, 2021 Share Skrevet Desember 10, 2021 Jeg parkerer ille innimellom, men parkerer aldri noen inne hvertfall. i3, leaset(fikk ikke tak i fører) og senterledelsen ropte opp nummeret på senteret flere ganger, men ingen reaksjon. Etter 45min dukker det opp en helt utrolig svimmel dame.. Godt jeg er en ganske rolig og behersket type.. mossing 92, Marius2002, Blinklys og 5 andre reagerte på dette 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Larssen Skrevet Desember 10, 2021 Share Skrevet Desember 10, 2021 8 timer siden, FredrikE24 skrev: Jeg parkerer ille innimellom, men parkerer aldri noen inne hvertfall. i3, leaset(fikk ikke tak i fører) og senterledelsen ropte opp nummeret på senteret flere ganger, men ingen reaksjon. Etter 45min dukker det opp en helt utrolig svimmel dame.. Godt jeg er en ganske rolig og behersket type.. Auda, kjipt å være offer for den.. så det en gang ved en Coop Extra-butikk i Bodø xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Desember 11, 2021 Share Skrevet Desember 11, 2021 17 timer siden, FredrikE24 skrev: Jeg parkerer ille innimellom, men parkerer aldri noen inne hvertfall. i3, leaset(fikk ikke tak i fører) og senterledelsen ropte opp nummeret på senteret flere ganger, men ingen reaksjon. Etter 45min dukker det opp en helt utrolig svimmel dame.. Godt jeg er en ganske rolig og behersket type.. Ja litt irriterende når det er leasing og det ikke kommer opp hvem leasingavtalen er på Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 Flere skulle tatt en kaffe til før de dro på jobb: Henger opp bildet i kantina til mye latter. 9 dager senere: og enda 4 dager senere: EasyL, Reef89, Blinklys og 9 andre reagerte på dette 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 7 minutter siden, Pekka skrev: Flere skulle tatt en kaffe til før de dro på jobb: Får ikke håpe de som er innestengt er de som er først ferdig på jobb da 🤣 Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå