Kolstad Jr. Skrevet April 19, 2022 Forfatter Share Skrevet April 19, 2022 Omsider ble det "sommerføre" her i nord også. Årets høydepunkt er når sommerhjulene kommer på.. 😎 @stianpedersen sin 750li. Kjøpte de gamle replikafelgene mine og fikk dem retta (dårlig støyp). Alpinahjulene sitter som støpt på F01/02 😍 Og sammen med en dønn strøken NK 🤩👍 Walkabout, mslello, hanssae og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2022 Det skjer ting bak kulissene.. Jobber for tiden med å få e36'n EU-godkjent. Sliter litt med å finne ut av ABS trøbbelet, men satser på å finne en løsning (egen tråd på dette). I mellomtiden har jeg pussa opp noen gamle originalfelger til Omegaen. Fornøyd med "gubbe-originalstuket" nå 😅👍 Har også vært en tur i Trøndelag på besøk til kjente og kjære. 7-ern fikk strekke på bena da 😄 Fantastisk langveisfarer denne altså..🤩 sveigis, BTS, Orjan og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2022 (endret) Glemte dette.. Sneak-peak på hva som kommer.. Etter 6 år i mitt eie, har tiden endelig kommet. Håper det blir bra 🏁😅 Endret Mai 10, 2022 av Kolstad Jr. tambur4, mslello, Lars89 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2022 Går framover med folieringa 👍 Det blir ikke 100% identisk med den originale, men det blir så nært vi klarer å komme! 🤩👍 Mangler enda noen logoer og dekaler når disse bildene ble tatt. (Se bort fra manglende spacere og oppjustert høyde selvfølgelig, EU-kontroll står for tur🙃..) StigJ, Kvasi, Lars89 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 Det blir utrolig tøft. Føler hele bilen «stemmer bedre» med folieringen når den har det utseendet. Kolstad Jr. og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2022 56 minutter siden, awt skrev: Det blir utrolig tøft. Føler hele bilen «stemmer bedre» med folieringen når den har det utseendet. Takk for det! Var liksom bygd med tanke på dette dekalkittet.. Så høyt på tide nå 😅 🤓🏁 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 Mangler bare breeeede bbs e88 nå 🤪 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2022 27 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Mangler bare breeeede bbs e88 nå 🤪 Vurderer ESR felger, de får man i 10,5" bredde. Har 8,5 foran og 9,5 bak nå, 885 felger 😂 Spacere kommer jeg ikke utenom. Har regnet meg fram til at hvis jeg skal få god fitment uten å bruke spacere, så må jeg ha 11" brede felger og ET -50 🙄 Så det er jo utelukket.. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 Tøøøft Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 41 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Vurderer ESR felger, de får man i 10,5" bredde. Har 8,5 foran og 9,5 bak nå, 885 felger 😂 Spacere kommer jeg ikke utenom. Har regnet meg fram til at hvis jeg skal få god fitment uten å bruke spacere, så må jeg ha 11" brede felger og ET -50 🙄 Så det er jo utelukket.. Kjøper du noen 17 eller 18 3 delte felger som ikke koster skjorta kan du lage egne felger som er 12-13" brede uten å betale ei formue🤔 eller kjøpe noen 2 delte å snu senteret, som feks rc090 blir veldig brutale om du snur senteret Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2022 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Kjøper du noen 17 eller 18 3 delte felger som ikke koster skjorta kan du lage egne felger som er 12-13" brede uten å betale ei formue🤔 eller kjøpe noen 2 delte å snu senteret, som feks rc090 blir veldig brutale om du snur senteret Dette er helt klart en mulighet! Vil tro slike originale RC90 i 18" koster litt da 😅 Det skal jo heller ikke være alt for mye kant på disse, for riktig look. Skal se om jeg får prøvd et par ESR 10,5", før jeg evt. Kjøper nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2022 Ute i lyset.. Ble svært fornøyd, gjorde hele bilen komplett i mine øyne! 😍🏁 Nå gjenstår det bare å få på spacere igjen og justere høyden rett igjen. mslello, BjornarHS, BTS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 16, 2022 Share Skrevet Mai 16, 2022 Fant spaceren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2022 (endret) 29 minutter siden, StigJ skrev: Fant spaceren din Det er slike jeg har bak 😂🙉 De er spesialbestilte, kosta litt for å si det sånn.. Endret Mai 16, 2022 av Kolstad Jr. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 16, 2022 Share Skrevet Mai 16, 2022 Er ikke så veldig mange biler med sånne kit som gjør meg glad, men dette her er jævlig kult! Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå