Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, bricks skrev:

Siden det diskuteres import, noen som vet hvordan reglene er innen EU, i dette tilfellet å ta en bil fra Tyskland til Spania?

Nå mener jeg det er slik at de kan selges fritt innenfor EU sine grenser uten merkostnader, dog har enkelte land en særavgift som må betales på toppen. Frankrike bl.a. har 10% oppå prisen på alt som importeres mener jeg å huske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000

Da vil jeg bare si at det har vært en glede å sosialisere med dere og at jeg synes flere av dere er meget dyktige på det dere gjør. Vil nok fortsette å følge noen tråder

Men dette er en milepæl for meg så tenker jeg tar en pause fra Bimmers en liten stund så dere slipper den fantastiske humoren min. Men det har jo vært artig :P

Jeg vil også si at det å ha BMW, om det ikke skulle bli BMW på meg igjen så har jeg uansett hatt det. Jeg skjønner godt hvorfor folk liker BMW. Det er bra biler og kanskje en dag

Endret av Bruspulvergutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bruspulvergutt skrev:

1000

Da vil jeg bare si at det har vært en glede å sosialisere med dere og at jeg synes flere av dere er meget dyktige på det dere gjør. Vil nok fortsette å følge noen tråder

Men dette er en milepæl for meg så tenker jeg tar en pause fra Bimmers en liten stund så dere slipper den fantastiske humoren min. Men det har jo vært artig :P

Jeg vil også si at det å ha BMW, om det ikke skulle bli BMW på meg igjen så har jeg uansett hatt det. Jeg skjønner godt hvorfor folk liker BMW. Det er bra biler og kanskje en dag

Jeg har ikke hatt BMW på et halvt år ca og er her daglig enda :lol: Skal sies at skodaforum riktignok er ganske dødt også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peis, ja. Var innom varmefag i dag. Så litt avskrekket på meg da jeg spurte om de hadde noe på lager. Jeg skulle vel ikke ha peis på denne siden av året fikk jeg høre tilbake. Det løpet var visst kjørt 😛. Mai neste år var visst varelageret som normalt igjen 😂. Skulle få en oversikt over hva dem fikk inn nå før jul, også få tatt en varetelling for å se hva som ikke var solgt enda. Kunne dog få kjøpe en utstillingspeis som jeg syns så ålreit ut. Ingen erfaring med merke, men var visst bra greier. Skal innom noen flere steder i løpet av uken.

 

43DFD216-9DC7-409F-84F0-B0A98555206F.jpeg

80C3A78D-6AB9-4709-B6C0-B4347EF9AC67.jpeg

3A7B64A4-3797-4758-A297-8DC5F082720A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fahad skrev:

Da ble det en Taycan 4S igjen 🙂 Bytter inn Gentian blå 4S med en som ser slik ut.

Skiller seg ut fra mengden 🙂

2217451c-7dad-4dd6-b62e-26ee38fff91f.jpeg.jpg

Gratulerer Fahad med rå bil 😎😎

Men du ?

Når kommer der en tråd om en like fet Bmw igjen ?

Kanskje på tide etter denne 😅😅,Neida få biler overgår nok Porsche så skjønner deg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, sveigis skrev:

Gratulerer Fahad med rå bil 😎😎

Men du ?

Når kommer der en tråd om en like fet Bmw igjen ?

Kanskje på tide etter denne 😅😅,Neida få biler overgår nok Porsche så skjønner deg .

Tusen takk, Sveigis.

Det kommer nok en neste år regner jeg med. Har begynt å falle for G80 😎 

Er veldig fornøyd med Taycan, så måtte bli en til før jeg går over til Bmw igjen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fahad skrev:

Det kommer nok en neste år regner jeg med. Har begynt å falle for G80 😎 

Er veldig fornøyd med Taycan, så måtte bli en til før jeg går over til Bmw igjen 😀

Sånn skal det låte 👍 

Men det er gøy å prøve litt annet av og til, gratulerer så mye 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

De er så rå de pickupene der, har kjørt en slik og den er ganske god å kjøre. Ikke mye som minner om stiv og hoppete gammel Hilux der 😅 Litt kjip lyd med V6ern synes jeg, US pickup skal jo ha V8 😎

Om ikke V8, burde de i alle fall ha en skikkelig Cummins sekser diesel. Ser for meg at V6 besin og 2,0 liter EcoBlue diesel er stusselige greier. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...