Fredrik 90 Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 @Lars89 Jeg har også stusset på hvorfor ikke man kan ha så store treff på bedre egnede steder. Som du sier så har du Fornebu området, ypperlig plass. Noe annet er at folk må ikke få line opp bilene selv, da blir det kaos og bilene står hulter til bulter. Folk nå dirigeres på plass, det er dem stort sett flinke til i BMW CCN. Men på Cars and Coffee siden så har vi i Norge syyykt mye å lære av utlandet. For det første at det skal være på morgenen/formiddagen f eks. Og bilene skal organiseres og ikke settes hulter til bulter. Det treffet på Tangen gidder jeg aldri å delta på, selv om jeg bor bokstavelig talt 500 meter unna. Det er ett gubbetreff hvor folk med Amcar sitter i campingstoler og juger om gamledager. ahj, papertiger, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet Mai 3 Skrevet Mai 3 9 timer siden, Fredrik 90 skrev: Det treffet på Tangen gidder jeg aldri å delta på, selv om jeg bor bokstavelig talt 500 meter unna. Det er ett gubbetreff hvor folk med Amcar sitter i campingstoler og juger om gamledager. Du traff igrunn spikeren godt her Fredrik 😊 Dvs campingstol og juging om gamle dager 😅 Har vært der et par ganger i år og veldig koslig sånnsett ,men der har vært like mye Europa bile / japse som amcar faktisk og det liker vi .
tambur4 Skrevet Mai 3 Skrevet Mai 3 10 timer siden, Fredrik 90 skrev: Det er ett gubbetreff hvor folk med Amcar sitter i campingstoler og juger om gamledager Er det ikke det vi gjør her også da? Snakker om "gode gamle BMW-dager"😉 Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2
Ingvaldsen Skrevet Mai 3 Skrevet Mai 3 11 timer siden, Lars89 skrev: Der er det ihvertfall støvete. En skulle tro det fantes mer egnede steder å arrangere store samlinger. F.eks Fornebu er det en plass i norge det støver så er det ivertfall fornebu! har tilbrakt 2 år på jobb på fornebubanen så har fått oppleve det på nært hold etter å bodd på brakkeriggen der, vær gang jeg skulle hjem igjen var bilen dekt av et tykt støvlag. fornebu forblir nok et anleggsområde noen år til, men blir nok bra når det er ferdig eneste egnede plassen utendørs der må jo være den store grusplassen ved telenorarena, men da er det jo like støvete som på bjerke travbane. men er ikke oppmøte så stort så kan man jo stå rundt selve telenorarena på asfalten der. Werther reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 Noen som kjenner til noen sentrale hoteller i Stockholm med bra parkeringshus? Fikk tips om tidenes parkeringshus i København sist jeg spurte i tråden her, så prøver lykken igjen 😄 papertiger reagerte på dette 1
RNJ Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 2 hours ago, E.C. said: Noen som kjenner til noen sentrale hoteller i Stockholm med bra parkeringshus? Fikk tips om tidenes parkeringshus i København sist jeg spurte i tråden her, så prøver lykken igjen 😄 Har dessverre ikke greie på Stockholm med hva er tidenes parkeringshus i København?
E.C. Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 15 minutes ago, RNJ said: Har dessverre ikke greie på Stockholm med hva er tidenes parkeringshus i København? Scandic Spectrum, med garasje under hotellet. God plass og så rent som det får blitt. Ron Jeremy, RNJ og fupsaker reagerte på dette 3
Werther Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 On 5/3/2025 at 10:48 AM, Ingvaldsen said: fornebu forblir nok et anleggsområde noen år til, men blir nok bra når det er ferdig Apropos Fornebu, så lå dette området brakk i noen år etter at Gardermoen overtok som flyplass i 1998. Jeg pleide ofte å kjøre en tur innom området på sightseeing, gjerne nattestid, for å ta en titt. Husker spesielt godt en hvit 70-talls Mazda 929 som sto parkert ikke altfor langt fra tårnet der frem til 2004-5. Forlatt og med mye brun krokan i kantene. Og som du nevner - pga mangel på trær blåser det mye der ute.
LP760 Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 https://www.an.no/nye-eu-krav-kan-bli-eu-kontroll-pa-bilen-hvert-ar/s/5-4-2160789 Tja, jo. nei, vet ikke.
Fredrik 90 Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 5 minutter siden, LP760 skrev: https://www.an.no/nye-eu-krav-kan-bli-eu-kontroll-pa-bilen-hvert-ar/s/5-4-2160789 Tja, jo. nei, vet ikke. Helt på trynet synes jeg, men det er greit det. Jeg får bare få E34en registrert som bevaringsverdig så er det EU hvert femte år uansett
Lars89 Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 Får ikke gjort noe annet enn å ta PKK jeg da. Bruker allerede halve dagen på Eu-kontroller da jeg er eneste med godkjenning på jobb. For de fleste blir dette overkill. Men hender man får inn ekstremtilfeller som gjerne skulle vært inne litt før. Husker jeg hadde en F10 inne en gang som fikk 29 2er-feil... Jeg ser dessverre en økt endel som ikke har råd til å holde bilen i forsvarlig stand. De kjører på vinterdekk hele året, bremser på stålet, uten lading(!) osv. Dette er nok typisk for kunder som oppsøker frittstående verksted. Marius2002 reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 Hvor lenge til man må montere partikkelfilter i peisen hjemme? BMWE39turbo og Marius2002 reagerte på dette 2
Lars89 Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 Ikke gi de noen ideer... Borettslaget mitt fikk nettopp en miljøpris fordi vi slår av varmtvann/oppvarming på natta. Kjempeflott å våkne opp iskald for så å ta en kald dusj... Marius2002 reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 Digg. Best å spare på strømmen når både den og nettleia er billigst. Har borettslaget ditt vurdert solceller? Da kan man produsere strøm midt på dagen på sommeren, når prisen er negativ, slik at man betaler for å selge strøm. Hvis ikke det gir back-to-back miljøpris så vet ikke jeg. Eystein Ose, Lars89 og papertiger reagerte på dette 3
Lars89 Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 Selvfølgelig har vi vurdert det! Koster jo bare et par-tre millioner og er nedbetalt iløpet av 20 år hvis det blir masse sol, dyr strøm og det ikke trenger vedlikehold... Marius2002 og E.C. reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå