Markus E30 Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 4 timer siden, Eystein Ose skrev: Hvor våt er du nå på en skala fra 1-10 @Markus E30?😂 Hahahaha, fy faen for et regnvær på SPA😂😂 Fikk gjennomgå der! Eystein Ose reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 2 hours ago, Markus E30 said: Hahahaha, fy faen for et regnvær på SPA😂😂 Fikk gjennomgå der! Nå har ikke jeg sett løpet enda. Men jeg tror jeg har til gode å se et løp fra Spa uten regnvær. Du tok ikke med deg oljehyre? 😂
Markus E30 Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 24 minutter siden, papertiger skrev: Nå har ikke jeg sett løpet enda. Men jeg tror jeg har til gode å se et løp fra Spa uten regnvær. Du tok ikke med deg oljehyre? 😂 Regnet like mye i fjor. Lærte vi? Neida, ville vært for dumt😂 Ble kjøpt en poncho etterhvert🤭 papertiger reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 7 timer siden, Werther skrev: LS7-motoren i Corvette C6 Z06 er ikke den beste motoren til GM. De har et dårlig rykte mtp motorhavari, og er ikke like solide som 5.7/6.0/6.2. En bekjent av en kamerat havarerte LS7en i sin C6 Z06 helt ut av det blå på E6 på 1500rpm. Hadde hatt bilen i kort tid og endte opp i tvist med forhandler som ikke førte noe sted. Bilen har stått parkert i snart to år nå hvis jeg forsto riktig. Fryktelig dyre deler til den motoren. For deg som er glad i tuning er det nok tryggere å kjøpe en av de mindre motorene og hive på en kompressor der istedenfor. Sikler på denne. Noe alla dette hadde vært midt i blinken. Er vel LS3 i denne? https://www.finn.no/mobility/item/417167534 Ampera reagerte på dette 1
Ron788m Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 Skal ikke være så redd for motoren i C6 Z06. Typisk storm i vannglass-opplegg. Har kjørt mye C6 Z06 og C7 Z06 og det er ganske rå kjøremaskiner. Den du linket til der, er ikke noe man reiser ut på våt asfalt med uten å ha med seg hue seriøst.. 😄 Ampera reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 1 time siden, Markus E30 skrev: Regnet like mye i fjor. Lærte vi? Neida, ville vært for dumt😂 Ble kjøpt en poncho etterhvert🤭 Har vært på SPA fire ganger, ikke fint vær noen av gangene 😂 Er ikke mange gangene jeg har vært på Nürburgring heller uten at det har regnet minst en gang 😅
BMWE39turbo Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 (endret) Noen gode tips for å få ned avgass verdien litt? Bilen står på gammel blyfri 98 om det har noe å si, finner heller ingen feilkode så er vel ikke vitsi bytte sensor? Edit: gjelder E82 125i (N52) med originale katalysatorer i grenrør. Endret Juli 28 av BMWE39turbo
uglefossen Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 Kanskje det hjelper med Alkylatbensin BMWE39turbo reagerte på dette 1
Krisfje Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 2 timer siden, BMWE39turbo skrev: Noen gode tips for å få ned avgass verdien litt? Bilen står på gammel blyfri 98 om det har noe å si, finner heller ingen feilkode så er vel ikke vitsi bytte sensor? Edit: gjelder E82 125i (N52) med originale katalysatorer i grenrør. Hmm, og ingen feilkoder? Jeg har kjørt min tidligere bensin-BMW med catless downpipe på EU og fikk lavere verdier enn det du har med katalysator...
BMWE39turbo Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 (endret) Ja, leste litt om å fylle noe E85 eller lignende på tanken også. Har fått time til hydrogensrens 14. August, har ikke helt troen på de greiene men verdt å prøve. Visst ikke det funker så blir det prøve nye originale lambda til 4700kr/stk 🙃 de kan vel i teorien bli noe dårlige før de gir feilkode? @Krisfje ingen feilkoder nei, sist eg sjekket var 1 uke siden, bilen går godt også så ikke noe som tilsier at det er feil på noe. Kjørte den en lengre tur igår så den fikk litt turtall, slik at fruen kun trengte kjøre den varm før hun leverte til EU kontroll idag. Men skal ta dobbeltsjekke idag, kan jo forsåvidt vere det har dukket opp feilmeldinger siden igår, men ved feil på lambda lyser vel også motorlampen. Endret Juli 28 av BMWE39turbo
E.C. Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 Du er jo typ 0,06 unna å være innenfor. En god kjørerunde og kanskje heller 95 oktan som (med e10 på tanken) så tror jeg du bør havne innenfor. Leverte du bilen inn varm til kontroll? Kjøpe lambda i blinde? Ikke lurt, se heller på live verdier før og etter cat først. Lite trolig at alle er ute på tur. BMWE39turbo reagerte på dette 1
540is Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 . Visst ikke det funker så blir det prøve nye originale lambda til 4700kr/stk 🙃 Heller først sjekk om det er falskluft, både på innsugsside/motorlufting og på eksosside før lambdasensorer BMWE39turbo reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Juli 31 Skrevet Juli 31 Siste banekjøring med førerutvikling 13 september. @Skulebollen @Ampera @BMWE39turbo @EspenM3css @Lars89 noen av dere som skal? Muligens noen jeg har glemt. på tide @Dusy tar turen nå! https://banekjoring.com/banekjoring-rudskogen-13-september-2025
sveigis Skrevet August 2 Skrevet August 2 Noe jeg liker er og reise på Opeltreff . Nivået er rimelig høyt her ja og ekstremt mye fint . Blir helt gåen inni meg av glede når jeg ser mange av disse . Drømmebilene : Skikkelig 1 : Skikkelig 2 : Skjelden fugl : Var mange flere der : Alt fra 50 tallere til Imsignia OpC 😊: Gøy og mange trivelige folk . Morro når de husker meg igjen fra Opeltiden min og spør alltid når jeg kommer i Opel igjen 😊 Vært stas og kommet i en sånn: Ampera, Werther, ///M-ini95 og 7 andre reagerte på dette 10
Fredrik 90 Skrevet August 2 Skrevet August 2 Det er så synd at det har blitt sånn at vanlige merker som Opel og Ford ikke lenger har den statusen de hadde for mange år siden. Den gangen er Senator eller Granada Giha kunne konkurrere mot BMW og Mercedes. For ett mangfold det var før 😀 Men jeg har tenkt på en ting, vi er jo glade i E34 og E39. Disse modellene var jo sterkt medskyldige i drapet på premium modellene til Opel og Ford. Akkurat Ford klarte jo å ta livet av Scorpio selv slik siste generasjon av den så ut. Men siste Omega var jo faktisk en bra bil, med seriøse utstyrspakker og motorer. Men E39 var bare for god og kosta ikke så veldig mye mer.. sveigis og RNJ reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå