Eystein Ose Skrevet Mandag kl. 07:51 Skrevet Mandag kl. 07:51 13 timer siden, 316 skrev: Prøver igjen her jeg nå. Noen som ruger på en BBS RS 003 i 4x100? 🙈 Kan vel bli det vanskeligste noen sinne å få kjøpt en stk. Da prøver jeg og igjen! På utkikk etter 2 stk 16" bbs tønner, 34 hull 6.0" bredde. Har letet noen år no, men sitter langt inne å bestille nytt😅
316 Skrevet Mandag kl. 08:50 Skrevet Mandag kl. 08:50 Hadde jeg kunne bestilt en ny felg hadde jeg kanskje gjort det 🙈
Ingvaldsen Skrevet Mandag kl. 09:56 Skrevet Mandag kl. 09:56 2 timer siden, Eystein Ose skrev: Da prøver jeg og igjen! På utkikk etter 2 stk 16" bbs tønner, 34 hull 6.0" bredde. Har letet noen år no, men sitter langt inne å bestille nytt😅 Prøv kleinanzeigen
Ingvaldsen Skrevet Mandag kl. 09:58 Skrevet Mandag kl. 09:58 På 13.12.2025 den 11.37, Otis skrev: Koster jo ca 1500 fra AliExpress, fri frakt. Pluss moms. Og det jo rundt 2000,- ganske langt unna hazet til 9500,- Men bevares. Du bestemmer jo selv. Fristet voldsomt med hazet men var ikke store tilbudet på den idag. endte opp med dette, da kan jeg komme inn via glødeplugghullet https://www.aliexpress.com/item/1005007320838447.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.21ef1802ryWZ7Y Otis reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Mandag kl. 10:27 Skrevet Mandag kl. 10:27 29 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Prøv kleinanzeigen Ja har sjekka der av og til. Nå er det to selgere som selger en hver, men ene er sprekt. Men de brukte fra utlandet jeg har funnet tidligere er faktisk dyrere enn nye fra SSR, så ender vell opp med to nye neste gang det blir bestilt der fra
Dusy Skrevet Mandag kl. 12:50 Skrevet Mandag kl. 12:50 Man blir jo litt glad når fruen sender snap av en lekker 7 serie med smakfullt brunt merino skinn Saltkjelen, BimmerFan!, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8
mr.pingu Skrevet Mandag kl. 15:13 Skrevet Mandag kl. 15:13 2 hours ago, Dusy said: Man blir jo litt glad når fruen sender snap av en lekker 7 serie med smakfullt brunt merino skinn Hvor finner man sånne fruer, spør for en venn 😂 Ron Jeremy, Fahad og fupsaker reagerte på dette 1 2
Dusy Skrevet Mandag kl. 19:15 Skrevet Mandag kl. 19:15 (endret) 4 hours ago, mr.pingu said: Hvor finner man sånne fruer, spør for en venn 😂 Fant hun på videreutdanningen, av alle steder 😂 Som om det ikke var dyrt nok å henge her, så har jeg vist henne eksempler på lekre BMW modeller med merino skinn og nå vil hun ha det..😅 Endret Mandag kl. 19:32 av Dusy Fahad, Saltkjelen, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5
Fredrik 90 Skrevet Mandag kl. 22:09 Skrevet Mandag kl. 22:09 Kona mi er også sånn, får stadig tilsendt bilder av biler, rare personlige bilskilt eller rare parkeringer. Men hun er totalt uinteressert i bil, men vet ganske mye om bil likevel pga 15 år sammen med meg 😬 Hun vet at "F10 med N57 motor" betyr en 5-serie med sekssylindret dieselmotor. Noe annet som jeg er ganske fornøyd med er at når vi kjører på ferie og er på Autobahn så legger hun seg ikke oppi hastigheten. Hun gir meg den tilliten at jeg vet hva jeg gjør og at jeg kjører etter forholdene. Og det er en tillit jeg legger ganske mye i å opprettholde. Også sitter hun jo å gliser litt hun også da når nåla står på 250 km/t 🤩 Eneste gangene hun blir forbanna på meg i trafikken er hvis jeg road rager, det tåler hun ikke. Da har det hendt at jeg har endt opp med blåmerker i armen 😂😂 mr.pingu, fupsaker, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
mr.pingu Skrevet i går, 10:23 Skrevet i går, 10:23 15 hours ago, Dusy said: Fant hun på videreutdanningen, av alle steder 😂 Som om det ikke var dyrt nok å henge her, så har jeg vist henne eksempler på lekre BMW modeller med merino skinn og nå vil hun ha det..😅 Kanskje like greit for lommeboka å ikke lete etter sånn dame 🤣 12 hours ago, Fredrik 90 said: Kona mi er også sånn, får stadig tilsendt bilder av biler, rare personlige bilskilt eller rare parkeringer. Men hun er totalt uinteressert i bil, men vet ganske mye om bil likevel pga 15 år sammen med meg 😬 Hun vet at "F10 med N57 motor" betyr en 5-serie med sekssylindret dieselmotor. Noe annet som jeg er ganske fornøyd med er at når vi kjører på ferie og er på Autobahn så legger hun seg ikke oppi hastigheten. Hun gir meg den tilliten at jeg vet hva jeg gjør og at jeg kjører etter forholdene. Og det er en tillit jeg legger ganske mye i å opprettholde. Også sitter hun jo å gliser litt hun også da når nåla står på 250 km/t 🤩 Eneste gangene hun blir forbanna på meg i trafikken er hvis jeg road rager, det tåler hun ikke. Da har det hendt at jeg har endt opp med blåmerker i armen 😂😂 Morsomt ☺️ Roadrage reagere jeg også dårlig på, når hun gjørde det. — Når jeg var fortsatt sammen i sommer 2024 kjørte vi ned til Sveits, aldri testet topphastigheten på X1’en før så fort vi kom i Tyskland og det var fri fart trakka jeg ned pedalen. Ved 180 kom det noen pipelyder fra høyre sete at det holder 3 uker senere… På vei opp tilbake til Norge etter +-4000km i Europa. Jeg satt i passasjersetet og var på telefon med en venn og jeg husker jeg sa noen sant som «vi tar det rolig i dag, det er lang vei til Norge på 1 dag, og det har vært dyrt nok ferie». (Vi skulle kjøre på ett døgn fra Rotterdam til Tønsberg og ta danske båten) Det gikk ikke ett minutt så kom vi forbi det velkjente «ende på alt forbudt»-skilte og hun bare trakka ned gassen til bunns. Jeg husker ja sa til vennen: «Bare glem hva jeg sa, jeg skal legge på nå og lage en liten video-bevis av dette her, etter 3 uker i Europa har hun skjønt det». 😂 Annet quote fra den ferien: «Det er så kult når du kjører 200 på venstre felt at alle bare flytter seg til høyre på motorveien, kunne nordmenn lært noe av» Selv om det forholdet ikke værte, er jeg hvertfall sikker at jeg har bidratt til noe positivt her 😛 Toppfarten på X1’en ligger forresten på 223kmh, og forbruket på den hastigheten er rundt 19L/100km. Ikke verst for en 4 sylinder 2L 18D GtiGtr, BimmerFan!, Kvasi og 6 andre reagerte på dette 7 2
sveigis Skrevet i går, 12:25 Skrevet i går, 12:25 Tar et fellesvar her til både @Dusy, @Fredrik 90 og @mr.pingu her. Det viser jo igjen at folk vet hva vi liker osv og har ikke tall på videoer,snapper osv jeg får fra venner,familie osv som har med Bmw og gjøre . Tøffeste var svigermor som sendte bilde av bil som tannlegen hadde . Bmw M8 😎😎😎😎 Hun hadde sagt at jeg var over interessert i Bmw og han hadde da sagt at han og likte de . Hun viste bilde av e28en en bil han likte og da spurte hun hvilken han hadde og han svarte da står rett her .😅 Tok bilde av den.Fet bil ja. fupsaker, Dusy, mr.pingu og 1 annen reagerte på dette 4
Saltkjelen Skrevet i går, 15:37 Skrevet i går, 15:37 Hmm. Litt irriterende at BMW ikke lenger har bagasjeromsnett integrert i rolloen, men som en "ekstern" bit som henger og dingler i seteryggen.
sluquet Skrevet i går, 16:49 Skrevet i går, 16:49 https://www.nrk.no/klima/eu-trekker-kravet-om-at-alle-elbiler-etter-2035-skal-vaere-utslippsfrie-1.17694554 😊
Saltkjelen Skrevet i går, 17:24 Skrevet i går, 17:24 48 minutter siden, Otis skrev: Er det originalt? Ja. Ser det er sånn på både X5 og X7. Det ser også ut til å gjelde biler som ikke har elektrisk rollo (?). Kan du bekrefte/avkrefte @Fredrik 90?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå