Eystein Ose Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 13 timer siden, 316 skrev: Prøver igjen her jeg nå. Noen som ruger på en BBS RS 003 i 4x100? 🙈 Kan vel bli det vanskeligste noen sinne å få kjøpt en stk. Da prøver jeg og igjen! På utkikk etter 2 stk 16" bbs tønner, 34 hull 6.0" bredde. Har letet noen år no, men sitter langt inne å bestille nytt😅
316 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hadde jeg kunne bestilt en ny felg hadde jeg kanskje gjort det 🙈
Ingvaldsen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 2 timer siden, Eystein Ose skrev: Da prøver jeg og igjen! På utkikk etter 2 stk 16" bbs tønner, 34 hull 6.0" bredde. Har letet noen år no, men sitter langt inne å bestille nytt😅 Prøv kleinanzeigen
Ingvaldsen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden På 13.12.2025 den 11.37, Otis skrev: Koster jo ca 1500 fra AliExpress, fri frakt. Pluss moms. Og det jo rundt 2000,- ganske langt unna hazet til 9500,- Men bevares. Du bestemmer jo selv. Fristet voldsomt med hazet men var ikke store tilbudet på den idag. endte opp med dette, da kan jeg komme inn via glødeplugghullet https://www.aliexpress.com/item/1005007320838447.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.21ef1802ryWZ7Y Otis reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 29 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Prøv kleinanzeigen Ja har sjekka der av og til. Nå er det to selgere som selger en hver, men ene er sprekt. Men de brukte fra utlandet jeg har funnet tidligere er faktisk dyrere enn nye fra SSR, så ender vell opp med to nye neste gang det blir bestilt der fra
Dusy Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Man blir jo litt glad når fruen sender snap av en lekker 7 serie med smakfullt brunt merino skinn fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå