Makky123 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 8 timer siden, Snagg30 skrev: Jeg har bestilt tog fra Hamburg til München, jeg kommer et par dager før fruen og ungene lander i Frankfurt og München er veldig nærme glocknerpasset i Østerrike så legger ruten først dit, jeg reiser med GT3’n er derfor jeg prøver å spare litt autobahn km da det blir ganske mye ellers på turen samt derfor jeg stresser litt med avkjøringa, men har sendt de email om å få stå nede. Har sett noen klipp hvor folk skulle kjøre på med sykler nede og de må legge seg ned på bensin tanken for å ikke ta i taket. Togene er ganske gamle og skriker ikke veldig luksus så jeg har bestilt med egen sovekupé, skjer ikke at jeg deler rom med andre 😅 takk for tips angående euro! jeg har bestilt med urlabus express Hva kom togturen på inkl. sovekupé for dere?
Snagg30 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 23 minutter siden, Makky123 skrev: Hva kom togturen på inkl. sovekupé for dere? 8600kr men det er kun for meg, men da med oppgradert rom men ser ganske shabby ut disse og😅 har rekna på det i dag og jeg sparer kun 580km på å ta toget så jeg vurderer å droppe det. noen tog går helt til Østerrike osv samt Sveits da sparer man mye mer. Vi reiser tidlig i juni og det er få avganger
Skulebollen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 10 minutter siden, Snagg30 skrev: 8600kr men det er kun for meg, men da med oppgradert rom men ser ganske shabby ut disse og😅 har rekna på det i dag og jeg sparer kun 580km på å ta toget så jeg vurderer å droppe det. noen tog går helt til Østerrike osv samt Sveits da sparer man mye mer. Vi reiser tidlig i juni og det er få avganger Kjør kveld/nattestid og få ett superkick i GT3 på Autobahn 😁 580km kan umulig vere verdt 8600 kr. Eystein Ose reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 22 minutes ago, Snagg30 said: 8600kr men det er kun for meg, men da med oppgradert rom men ser ganske shabby ut disse og😅 har rekna på det i dag og jeg sparer kun 580km på å ta toget så jeg vurderer å droppe det. noen tog går helt til Østerrike osv samt Sveits da sparer man mye mer. Vi reiser tidlig i juni og det er få avganger Kan fylle mye bensin for 8600kr, mye mer enn du bruker på 56 mil. Så ser ikke helt gevinsten, jeg på min side synes det var hinsides dyrt. Sjekket selv ut biltog ifm. potensiell alpeferie for et par år siden, men det var så dyrt at jeg klarte ikke å forsvare det. Da var det helt til Innsbruck. Mitt tips: kom deg av autobahn og kjør på landeveiene nedover. I stedet for transportetapper får du oppleve vakker natur, fine landsbyer og nydelige landeveier med 90-grense gjennom Tyskland. Edertal, legg merke til slutt på 70-sone: Hammelburg: Bad Brückenau: Alt dette var på veien fra Hamburg til München, men har hørt tips om at Schwartzwald-området også skal være fantastisk fint å kjøre gjennom. Så her skal det bare være å velge og vrake. Mener også at Mil etter Mil-podcasten har en episode med tips til kjøring off-Autobahn. Tips til spilleliste for nattkjøring på Autobahn når det må til: Nightrider av Spotify Endret 2 timer siden av papertiger
Marius2002 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 1 time siden, Saltkjelen skrev: Nei, fader. Ser at gutta der monterer iDrive-kontroller i Teslaen. Det alene (sammen med touch hendler) er jo nesten blitt en grunn til å kjøpe Tesla nå som BMW ikke føles som en BMW lengre. 😮 -bilde- S3XY-knob. Kan programmere mange innstillinger, fungerer som en hurtigmeny. Kan styre regenereringen også, som en ellers ikke kan i menyen. Jeg er ikke overbevist enda over S3XY-knob, men kanskje jeg blir det. Skjerm i midten bak og slik kontroller har stått på listen over tinger jeg vurderer. Men har liksom ikke blitt overbevist. Jeg liker BMWs ambient light også og det er originalt med ambient light på Juniper, det finnes kit for ettermontering til Model Y gammel utgave, men jeg er redd det blir for tacky, så tør ikke kjøpe - enda. Liker det clean. Ingen grunn til å velge Tesla med mindre man skal ha mest mulig for pengene. De byr på lang rekkevidde, hurtig lading, mye plass til en ok pris. De er passe(ganske) sprek også, og er ikke direkte vond å kjøre. Men mye plastikk må en leve med og vindstøy og panelgaps er i henhold til Tesla. Endret 1 time siden av Marius2002 Ron Jeremy og Saltkjelen reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 39 minutter siden, Skulebollen skrev: Kjør kveld/nattestid og få ett superkick i GT3 på Autobahn 😁 580km kan umulig vere verdt 8600 kr. Ja du er inne på noe der, enig at det er voldsomt dyrt for de kilometerne.. 31 minutter siden, papertiger skrev: Kan fylle mye bensin for 8600kr, mye mer enn du bruker på 56 mil. Så ser ikke helt gevinsten, jeg på min side synes det var hinsides dyrt. Sjekket selv ut biltog ifm. potensiell alpeferie for et par år siden, men det var så dyrt at jeg klarte ikke å forsvare det. Da var det helt til Innsbruck. Mitt tips: kom deg av autobahn og kjør på landeveiene nedover. I stedet for transportetapper får du oppleve vakker natur, fine landsbyer og nydelige landeveier med 90-grense gjennom Tyskland. Edertal, legg merke til slutt på 70-sone: Hammelburg: Bad Brückenau: Alt dette var på veien fra Hamburg til München, men har hørt tips om at Schwartzwald-området også skal være fantastisk fint å kjøre gjennom. Så her skal det bare være å velge og vrake. Mener også at Mil etter Mil-podcasten har en episode med tips til kjøring off-Autobahn. Tips til spilleliste for nattkjøring på Autobahn når det må til: Nightrider av Spotify Handlet kun om å spare GT3’n for litt unødvendig km men jeg tror jeg dropper det, liten bismak med nesten 10k for 600km. hvordan gjør du det når du dropper autobhan med tanke på navigasjon mot der du skal? Jeg klarer ikke å navigere med skilt, for ung til slikt.
Espen.st Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 7 minutter siden, Snagg30 skrev: hvordan gjør du det når du dropper autobhan med tanke på navigasjon mot der du skal? Jeg klarer ikke å navigere med skilt, for ung til slikt.
Makky123 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 45 minutter siden, Snagg30 skrev: 8600kr men det er kun for meg, men da med oppgradert rom men ser ganske shabby ut disse og😅 har rekna på det i dag og jeg sparer kun 580km på å ta toget så jeg vurderer å droppe det. noen tog går helt til Østerrike osv samt Sveits da sparer man mye mer. Vi reiser tidlig i juni og det er få avganger Sjekket for Hamburg - Villach for oss i egen sovekupé i juli, 10300kr med frokost. Stivt 😆 Ron Jeremy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå