GtiGtr Skrevet April 17 Skrevet April 17 42 minutter siden, Snagg30 skrev: Tacky sa du? Jeg blir folkehelten 9 mai på treffet med min alt for store vinge og vaskeekte Porsche kjøle bag. tidlig midtlivskrise Husk det kun er luftkjølt som er tingen for dei mest hardbarka!! 😛 Den der ser ut som den går på strøm!!
Skulebollen Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden https://www.garasjetid.no/turisimo/18012/turisimo-undercarriage-washer-deluxe-underspyler-til-bil-m-utskiftbare-dyser?utm_source=rule&utm_medium=email&utm_campaign=%3Futm_source%3Drule%26utm_medium%3Demail%26utm_campaign&utm_term=23.04.26 Noen som har testa denne? Går den under senka biler🤔? Andre alternativer? Har per nå en Nilfisk spyler, må vel til med overganger og styr?
Snagg30 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 13 minutter siden, Skulebollen skrev: https://www.garasjetid.no/turisimo/18012/turisimo-undercarriage-washer-deluxe-underspyler-til-bil-m-utskiftbare-dyser?utm_source=rule&utm_medium=email&utm_campaign=%3Futm_source%3Drule%26utm_medium%3Demail%26utm_campaign&utm_term=23.04.26 Noen som har testa denne? Går den under senka biler🤔? Andre alternativer? Har per nå en Nilfisk spyler, må vel til med overganger og styr? Jeg har en slik og fungerer utmerket godt! Jeg måtte dog kjøpe mindre hjul for å få den under Porscha. Jeg har i tillegg skum kanon på den fupsaker og ahj reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 3 minutter siden, Snagg30 skrev: Jeg har en slik og fungerer utmerket godt! Jeg måtte dog kjøpe mindre hjul for å få den under Porscha. Jeg har i tillegg skum kanon på den Så man kan ha skum også på denne, det var jo bra. Jeg har tvilholdt på min Karcher understells vasker ettersom denne kan man kjøre skum på også. Veldig greit å kunne ha muligheten til å ha litt skum med avfetting på før man går på med vann. Overdreven bruk av avfetting er vel ikke godt for gummi foringene men en gang i blant ser jeg ikke problemet med ahj reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden @Snagg30 kjøpte du alt fra garasjetid? @Fredrik 90 En ting er bilen, men hvordan takler asfalten det i lengden at man dynker den med asfaltfjerner?
GtiGtr Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 15 minutter siden, Skulebollen skrev: @Fredrik 90 En ting er bilen, men hvordan takler asfalten det i lengden at man dynker den med asfaltfjerner? Pass på!! Blir grusvei før du aner det!!
Fredrik 90 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 17 minutter siden, Skulebollen skrev: @Fredrik 90 En ting er bilen, men hvordan takler asfalten det i lengden at man dynker den med asfaltfjerner? Nei asfalten har ikke godt av det, bruker aldri Pricbort på asfalten hjemme. Kun på betonggulvet i vaskehallen på jobb.
Snagg30 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 38 minutter siden, Skulebollen skrev: @Snagg30 kjøpte du alt fra garasjetid? @Fredrik 90 En ting er bilen, men hvordan takler asfalten det i lengden at man dynker den med asfaltfjerner? Jepp! Kjøpte en pakke hvor alt utenom de små hjulene medfulgte. Og disse må man nesten ha, jeg fikk f.eks. ikke vasket M3’n og den var ikke sann veldig lav. Skulebollen reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 40 minutes ago, Skulebollen said: @Fredrik 90 En ting er bilen, men hvordan takler asfalten det i lengden at man dynker den med asfaltfjerner? den forsvinner til slutt. Belegningssteinen derimot, jeg har den reneste i gata Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Fikk tilsendt et bilde av gamle bilen😅 og nå: mcbanan, Eystein Ose, Ingvaldsen og 1 annen reagerte på dette 1 3
Ingvaldsen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Noen skjemmes tydeligvis over bilen sin, så de gjorde den like gjerne usynlig laffe reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Fin greie det der når den nye eieren sender bilde av det han har gjort med bilen og du er tvunget til å respondere med at «dette ble skikkelig bra».. 😅 Marius2002 og Snagg30 reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 7 minutter siden, Saltkjelen skrev: Fin greie det der når den nye eieren sender bilde av det han har gjort med bilen og du er tvunget til å respondere med at «dette ble skikkelig bra».. 😅 Han skrev heldigvis at han sendte til feil person så jeg svarte kun "ingen problem". Ikke faen om noen får gehør fra meg på å rasere en bil slik.
awt Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Hvorfor har alt på Finn plutselig blitt en «serie»? Er det absolutt ingen voksne som jobber der lengre? Trykker man så på en «Astra-serie» får man valget om man vil se alle, eller bare Astra!? Og om man glemmer å velge Astra innpå Astra, da kommer jo alle bilene i hele verden opp, og man må begynne på ny. Unntaket enn så lenge er Mercedes som alltid har hatt klasse, men «Sprinter-klasse»? Dette er jo bare tullete og forvirrende.
Marius2002 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden @awt det finnes heller ingen ordinær 5-serie på finn. Utenom å velge alle da, men da får en jo med både i5 og M5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå