Dusy Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 7 minutes ago, Saltkjelen said: Gratulerer (med blå i4), @Dusy. Stas! Var den M550n fortsatt til salgs? 😅 tusen takk for det, Lasse! Føles uvirkelig ut, men på en god måte heldigvis.
ahj Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 16 timer siden, Fredrik 90 skrev: Dette er egentlig ikke overraskende, Norge må jo være det landet i verden med flest Porsche forhandler per innbygger. Ett fremragende eksempel på at det har vært veldig gode økonomiske tider i dette landet. Dette er jo egentlig et tegn i tiden, i dagens usikre økonomiske tider og med tuttifrutti gjengen på Stortinget så stoppet økonomien veldig opp. Folk har mindre penger å rutte med, renta er uforutsigbar, levekostnadene øker og folk med penger er mer forsiktig med å bruke dem. Nå la nettopp Anton Martin ned sin forhandler i Oslo, jeg tror flere Porsche forhandlere kommer til å lukke. Neste ut blir enten en av de to i Oslo eller i Kristiansand. De som kanskje ville kjøpt en ny Macan kjøper nok heller en iX3 og 911 kundene sitter enten på bilen de har eller kjøper brukt. Helt enig. Ser for meg at Porsche på Gardermoen er neste, de har fått et rykte her i området for å være vanskelig og dårlig kundeservice. Oslo derimot har langt bedre rykte. Macan er også bare problemer, en av de 2 lånebilene jeg hadde når min var på garanti jobb var det alltid noe galt med. Radio som ikke fungerte, starte ikke osv.
ahj Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 13 timer siden, Dusy skrev: Var den M550n fortsatt til salgs? 😅 tusen takk for det, Lasse! Føles uvirkelig ut, men på en god måte heldigvis. Gratulerer så mye!
papertiger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Gratulerer så mye @Dusy, kjempestas! Ligger masse tips i barnevogntråden og barnesetetråden på hvordan kjøpe bilstol og vogn tilpasset en kompakt 4-serie Endret 5 timer siden av papertiger mr.pingu og Dusy reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Gratulerer så mye @Dusy Dusy reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Gratulerer så masse @Dusy! Ligger mange GT3’er for salg og du får barne sete i samtlige så null stress. Dusy og Marius2002 reagerte på dette 2
Dusy Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 hour ago, papertiger said: Gratulerer så mye @Dusy, kjempestas! Ligger masse tips i barnevogntråden og barnesetetråden på hvordan kjøpe bilstol og vogn tilpasset en kompakt 4-serie Tusen takk for det! det skal jeg definitivt lese meg opp på, selv om fruen er fast bestemt på at det blir BMW vogn 😂 1 hour ago, mr.pingu said: Gratulerer så mye @Dusy Tusen takk for det 1 hour ago, Snagg30 said: Gratulerer så masse @Dusy! Ligger mange GT3’er for salg og du får barne sete i samtlige så null stress. Hahaha, tusen takk for det Simon Dette er det første gode tipset noen har gitt meg siden vi fikk nyheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå