bricks Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Purehelp viser noe over 2mill i minus Fredrik 90 reagerte på dette 1
ahj Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 9 timer siden, Skulebollen skrev: Hvordan vet du at Autonero går med røde tall om proff tallene er fra 2023? Det er så enkelt som at de ikke har levert inn regnskap for 2024 enda. Stort tegn på at ting går nedover. Skulebollen, Fredrik 90 og Orjan reagerte på dette 3
316 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Noen her som har tilgang til å sjekke opp utstyrslister for BMW? Evt noen gratisversjoner som fremdeles virker?🙂
laffe Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 5 minutter siden, 316 skrev: Noen her som har tilgang til å sjekke opp utstyrslister for BMW? Evt noen gratisversjoner som fremdeles virker?🙂 bimmer.work og mdecoder.com funker som regel til meg, men som regel mye spam du må unngå å trykke på første siden.
316 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jaggu. Prøvde her om dagen og da virka ingen av dem 😂
Makky123 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1 time siden, 316 skrev: Jaggu. Prøvde her om dagen og da virka ingen av dem 😂 Opplever det samme ofte selv.
Dusy Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ble møtt av ei hyggelig eldre dame på Bilia Skøyen etter å ha «småkrangla» litt med en fra verkstedet, og spurte om jeg ville teste ut nye ix3 mens jeg sto og kikket på den. Ble en kort test ettersom jeg hadde en lunsj avtale med madammen og hun var sulten🦖 Men det lille jeg fikk kjørt så ga den meg et positivt inntrykk. Komfortabel og satt godt på veien med «aktiv» kjøring. Kan skjønne at det har blitt solgt en del av disse på kort tid, men den er jo generisk og sober. Men med tanke på batterikapasitet og rekkevidde så er jo dette en fulltreffer. Interiørmessig er det jo som mange har påpekt mye plast, men tror nok for folk flest så er nok ikke dette noe tenker på i hverdagen. Men for oss som er over middels interessert i bil så legger man fort merke til dette. Måtte sammenligne med en ix M60 så er det som @Saltkjelenhar påpekt at den fremstår som en mer komplett bil og føles «mer» BMW ut, og det er jo litt…rart😂 Bowers & Wilkins anlegget spilte svært godt selv gjennom AppleCar Play, noe som står i kontrast til i4en med HK og AppleCar Play. Infotainmentsystemet er det ingenting å utsette på, responsivt og uten lag de minuttene jeg fiklet med det. Fikk ikke satt meg så godt inn i det. Og den cocktpit displayen var ikke så distraherende som jeg så for meg at det skulle være, overraskende nok. Dog sliter jeg med tanken på at biler nå til dags ikke lenger handler om selve kjøreopplevelsen men det teknologiske, selv om det paradoksalt nok gjør hverdagen i en bil mye mer komfortabel. Bil blir virkelig bare et fremkomstmiddel, greit nok, men det er lite engasjerende. Utseendemessig så sliter jeg litt enda. Siterer samboer: «den ser ut som en fryseboks på hjul» og det kommer fra ei som kjører TM3 🙃 Totalpakken tenker jeg at det hadde gått an å leve med en slik bil, hvert fall i den konfigurasjonen som testbilen og i en sølvfarge. Men å kjøpe den ny fremstår som idiotisk for meg, da jeg ser for meg at en slik bil fremstår mer fornuftig å kjøpe brukt når det verste verdifallet er tatt. ahj og Ron Jeremy reagerte på dette 2
papertiger Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Nå har jeg ikke prøvd iX3 selv, men ditt utsagn at “det hadde gått an å leve med en slik bil” sier mye. Å kunne leve med en bil til 8-900. En kan leve med en bil til 2-300, og knapt nok det. Tenker jeg. I mitt hode skal jeg ville ha “den” bilen når den bikker 4-500 😂 jeg er nok alt for langt i bakevja på bilpriser om dagen. Men enig, når prisen halveres på bruktmarkedet, da snakker vi aktuell bil.
Saltkjelen Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden @Dusy Man kan mene mye om iX og mye (det meste) er (har) faktisk (vært) berettiget. Med LCI føler jeg imidlertid at mye av det skjeve inntrykket har blitt rettet opp. Det som dog er interessant med iX, er at denne ble konstruert i en tid der bilfabrikantene drev med maktdemonstrasjon. I20 iX er en bil som viser teknisk dominans - slik som med I01 i3 og I12/I15 i8. Sammenlignet med en NA5 iX3 50 xDrive fremstår faktisk en I20 iX xDrive60 som et rent så lite "kupp". Det skiller rundt 150-180 000 kr i bilpris på to fullutstyrte utgaver, men sistnevnte har da utstrakt bruk av carbon i karosseriet, Bowers & Wilkins, 2 500 kg hengervekt (mot 2 000 kg), luftfjæring på for- og bakaksel, integral active steering etc. Den bærer riktignok på litt eldre "elektrisk teknologi" der spesielt ladehastigheten er dårligere, men med 700 km rekkevidde skulle vel uansett behovet for å stå langs ladestasjoner i hytt og pine være unødvendig. Kan man leve med noen få tusen kilometer på baken og ikke muligheten for å dra av duken selv, så kan man kjøpe en nesten ny iX xDrive60 for samme prisen som en eskeny iX3 50 xDrive. Jeg vet i alle fall hva jeg ville gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå