Ingvaldsen Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 3 timer siden, sveigis skrev: g det beste til dere som er opptatt av skinn ,denne hadde jo skinndash og 😊. f01 har en slags skinndash som standard. men den er av sensatec/sky og har ikke like pen søm å overflate som når bilen er levert med nappa eller merinoskinn sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 3 timer siden, fupsaker skrev: Var det så kaldt i Oslo? Her rett syd for Moss hadde vi drøye 5 pluss. Ja, var rim ute flere steder. Var oppe litt over seks og da stod det 0.6 grader på termometeret. liffi og fupsaker reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 3 timer siden, E.C. skrev: @laffe kommer opp på realoem på min E61, men fra bil med annen motor da. Ja, sjekka nå med en annen E61 nå og da kom det opp. Mulig jeg bare hadde uflaks med søkesidene jeg brukte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 10 timer siden, sveigis skrev: Nå er det bare for dere å bla opp lommeboken for nå er det skikkelig bil for salg i Arendal😎 Fet skute : Og det beste til dere som er opptatt av skinn ,denne hadde jo skinndash og 😊. Den så litt sliten ut? Dette er nok ikke noe Bavaria skal selge selv, denne går til oppkjøper slik alt av biler som er eldre enn 5-6 år gjør. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 8 timer siden, Fredrik 90 skrev: Den så litt sliten ut? Dette er nok ikke noe Bavaria skal selge selv, denne går til oppkjøper slik alt av biler som er eldre enn 5-6 år gjør. La ikke merke til detaljer bare at den stod der og at det var en 750 . Bare det i seg selv er jo skjeldent ,kontra det vanlige kjedelige som står der. Sikkert noe sånt . 15 timer siden, Ingvaldsen skrev: f01 har en slags skinndash som standard. men den er av sensatec/sky og har ikke like pen søm å overflate som når bilen er levert med nappa eller merinoskinn Mye mulig det . Sånne ting har ikke jeg satt meg inn i da jeg vet at jeg aldri kommer til å ha en sånn bil , Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 32 minutter siden, sveigis skrev: La ikke merke til detaljer bare at den stod der og at det var en 750 . Bare det i seg selv er jo skjeldent ,kontra det vanlige kjedelige som står der. Sikkert noe sånt . Lurer på hva han bytta den i 😅 Jeg treffer Thomas senere i dag så jeg skal spørre han 👍 sveigis og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 2 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Lurer på hva han bytta den i 😅 Jeg treffer Thomas senere i dag så jeg skal spørre han 👍 Gjør det 😊 Pokker er jo messe idag ja mye folk der igår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Lurer på hva han bytta den i 😅 Jeg treffer Thomas senere i dag så jeg skal spørre han 👍 Den var allerede solgt til en oppkjøper som skulle ha den til seg selv. Ble byttet inn i en ny i4 M50…ett dårlig bytte spør du meg. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 17 Share Skrevet September 17 På 15.9.2024 den 14.25, Fredrik 90 skrev: Den var allerede solgt til en oppkjøper som skulle ha den til seg selv. Ble byttet inn i en ny i4 M50…ett dårlig bytte spør du meg. Dette blir bare bedre… Han oppkjøperen som kjøpte den 750i’en for å bruke som privatbil…hva tror dere han solgte for å erstatte med 750i’en? Jepp..en i4 M50 😂😂 mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet September 20 Share Skrevet September 20 Videoen som jeg har ventet på kom endelig Ser ikke ut som jeg trenger å bytte til nyere modell allikevel, merkelig markedsføring av Milwaukee 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 20 Share Skrevet September 20 On 9/17/2024 at 11:00 PM, Fredrik 90 said: Dette blir bare bedre… Han oppkjøperen som kjøpte den 750i’en for å bruke som privatbil…hva tror dere han solgte for å erstatte med 750i’en? Jepp..en i4 M50 😂😂 Høres ut som ringen er slutta 🤷♂️ Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 20 Forfatter Share Skrevet September 20 3 timer siden, HakonLimseth skrev: Ser ikke ut som jeg trenger å bytte til nyere modell allikevel, merkelig markedsføring av Milwaukee Litt usikker på hva du mener (spolte bare gjennom filmen), men den imponerer jo (med riktig batteri). Jeg planlegger i hvert fall å få tak i en om den er tilgjengelig om en 14 dagers tid (de fleste står nå med forsendelsesdato 1/10). Her skal den riktignok ikke erstatte noe, så da føler jeg det blir dumt å kjøpe noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet September 20 Share Skrevet September 20 (endret) Venter på makita jeg. Har alt av makita så kan ikke ha noe rødt I redskapskofferten 😂 Endret September 20 av mr.pingu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 20 Forfatter Share Skrevet September 20 Jeg samler egentlig på blå Bosch, men forskjellige merker har sine styrker, og på 12V ser det ut til at Milwaukee er veien å gå på «mekkeverktøy». I tillegg er de ganske greit priset over dammen. Til trearbeid er jeg derimot fornøyd med Bosch. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet September 20 Share Skrevet September 20 (endret) Akkurat det med at maskinen imponerer, men nesten utelukkende med riktig batteri, er noe jeg synes er merkelig markedsført av Milwaukee. Det er som TTC sier, det virker som Milwaukee ikke vil innrømme at det er batteriet som utgjør den store forskjellen. Nå snakker jeg mest på mine egne vegne, men jeg tror dette gjelder for mange andre også. Forventningen er at forskjellen ligger i selve verktøyet, ikke i batteriet. Det jeg mener med dette, er at batteriene som var tilgjengelige da første generasjon M12 Stubby kom ut, fortsatt burde være adekvate den dag i dag. De fleste som kun kjøper fra ett merke, gjør det nettopp fordi de er bundet til en batteriplattform. Samtidig forstår jeg at vi har kommet til et punkt hvor man må inngå et kompromiss – enten en større muttertrekker eller et større batteri. Jeg legger absolutt ikke skjul på at det Milwaukee har fått til med den nye muttertrekkern er helt utrolig med tanke på størrelsen, men som sagt, det krevde et kompromiss. Endret September 20 av HakonLimseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå