Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)

awt
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, sveigis skrev:

g det beste til dere som er opptatt av skinn ,denne hadde jo skinndash og 😊.

f01 har en slags skinndash som standard. men den er av sensatec/sky og har ikke like pen søm å overflate som når bilen er levert med nappa eller merinoskinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sveigis skrev:

Nå er det bare for dere å bla opp lommeboken for nå er det skikkelig bil for salg i Arendal😎

IMG_3404.thumb.jpeg.c412eb14e3843feec57364707b05dbec.jpeg

Fet skute :

IMG_3406.thumb.jpeg.ab21cca1d8a80c0ca09f52fa6818e36d.jpeg

Og det beste til dere som er opptatt av skinn ,denne hadde jo skinndash og 😊.

Den så litt sliten ut? Dette er nok ikke noe Bavaria skal selge selv, denne går til oppkjøper slik alt av biler som er eldre enn 5-6 år gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Den så litt sliten ut? Dette er nok ikke noe Bavaria skal selge selv, denne går til oppkjøper slik alt av biler som er eldre enn 5-6 år gjør.

La ikke merke til detaljer bare at den stod der og at det var en 750 .

Bare det i seg selv er jo skjeldent ,kontra det vanlige kjedelige som står der.

Sikkert noe sånt .

15 timer siden, Ingvaldsen skrev:

f01 har en slags skinndash som standard. men den er av sensatec/sky og har ikke like pen søm å overflate som når bilen er levert med nappa eller merinoskinn

Mye mulig det .

Sånne ting har ikke jeg satt meg inn i da jeg vet at jeg aldri kommer til å ha en sånn bil ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, sveigis skrev:

La ikke merke til detaljer bare at den stod der og at det var en 750 .

Bare det i seg selv er jo skjeldent ,kontra det vanlige kjedelige som står der.

Sikkert noe sånt .

Lurer på hva han bytta den i 😅 Jeg treffer Thomas senere i dag så jeg skal spørre han 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Lurer på hva han bytta den i 😅 Jeg treffer Thomas senere i dag så jeg skal spørre han 👍

Gjør det 😊

Pokker er jo messe idag ja mye folk der igår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Den var allerede solgt til en oppkjøper som skulle ha den til seg selv. Ble byttet inn i en ny i4 M50…ett dårlig bytte spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2024 den 14.25, Fredrik 90 skrev:

Den var allerede solgt til en oppkjøper som skulle ha den til seg selv. Ble byttet inn i en ny i4 M50…ett dårlig bytte spør du meg.

Dette blir bare bedre… Han oppkjøperen som kjøpte den 750i’en for å bruke som privatbil…hva tror dere han solgte for å erstatte med 750i’en? Jepp..en i4 M50 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2024 at 11:00 PM, Fredrik 90 said:

Dette blir bare bedre… Han oppkjøperen som kjøpte den 750i’en for å bruke som privatbil…hva tror dere han solgte for å erstatte med 750i’en? Jepp..en i4 M50 😂😂

Høres ut som ringen er slutta 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HakonLimseth skrev:

Ser ikke ut som jeg trenger å bytte til nyere modell allikevel, merkelig markedsføring av Milwaukee 

Litt usikker på hva du mener (spolte bare gjennom filmen), men den imponerer jo (med riktig batteri).

Jeg planlegger i hvert fall å få tak i en om den er tilgjengelig om en 14 dagers tid (de fleste står nå med forsendelsesdato 1/10).

Her skal den riktignok ikke erstatte noe, så da føler jeg det blir dumt å kjøpe noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler egentlig på blå Bosch, men forskjellige merker har sine styrker, og på 12V ser det ut til at Milwaukee er veien å gå på «mekkeverktøy». I tillegg er de ganske greit priset over dammen.

Til trearbeid er jeg derimot fornøyd med Bosch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med at maskinen imponerer, men nesten utelukkende med riktig batteri, er noe jeg synes er merkelig markedsført av Milwaukee. Det er som TTC sier, det virker som Milwaukee ikke vil innrømme at det er batteriet som utgjør den store forskjellen.

Nå snakker jeg mest på mine egne vegne, men jeg tror dette gjelder for mange andre også. Forventningen er at forskjellen ligger i selve verktøyet, ikke i batteriet. Det jeg mener med dette, er at batteriene som var tilgjengelige da første generasjon M12 Stubby kom ut, fortsatt burde være adekvate den dag i dag. De fleste som kun kjøper fra ett merke, gjør det nettopp fordi de er bundet til en batteriplattform.

Samtidig forstår jeg at vi har kommet til et punkt hvor man må inngå et kompromiss – enten en større muttertrekker eller et større batteri. Jeg legger absolutt ikke skjul på at det Milwaukee har fått til med den nye muttertrekkern er helt utrolig med tanke på størrelsen, men som sagt, det krevde et kompromiss.

Endret av HakonLimseth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...