Fredrik 90 Skrevet 3 timer siden Share Skrevet 3 timer siden Så denne hos Bavaria i dag, klar til utlevering. Det gleder meg at det fortsatt finnes folk i Norge som bestiller seg ny 3-serie sedan med rekkesekser bensin 😎 Ekte "klassisk" BMW er fortsatt å få kjøpt nytt, det er litt deilig å tenke på oppi all elbil elendigheten.. Markus E30, papertiger, RNJ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet 2 timer siden Share Skrevet 2 timer siden 56 minutes ago, Fredrik 90 said: Så denne hos Bavaria i dag, klar til utlevering. Det gleder meg at det fortsatt finnes folk i Norge som bestiller seg ny 3-serie sedan med rekkesekser bensin 😎 Ekte "klassisk" BMW er fortsatt å få kjøpt nytt, det er litt deilig å tenke på oppi all elbil elendigheten.. Fin bil! Min søster og svoger fikk ny 340i Touring tidligere i år. Etter fire dager fikk de uønsket besøk og etterpå så bilen slik ut laffe, awt, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet 1 time siden Forfatter Share Skrevet 1 time siden 13 timer siden, Snagg30 skrev: Til dere som mildt sagt er noe mer handy en meg, er dette noe å ha? Får av og til behov for litt verktøy og hadde vært kjekt å ha. Er dette grei kvalitet eller er alt fra jula billig skvip? https://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/handverktoy/verktoysett/verktoyvogner/verktoyvogn-024500/ Mulig du alleree har handlet, men jeg synes Bahco-vognene Jula fører er ganske kjipt utstyrt, og innholdet gir ikke helt mening. Bahco er ellers et kjent merke, og jeg har en del derfra selv. Verktøyet er for det meste bra, men bitsene er velsig dårlige. Hos meg blir de erstattet med biltema-bits etterhvert som de knekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet 1 time siden Share Skrevet 1 time siden Jeg foretrekker å kjøpe tomme vogner og fylle opp med det verktøyet jeg vil ha: Hazet, Wera, Wiha, Knipex, Milwaukee etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet 46 minutter siden Share Skrevet 46 minutter siden 38 minutter siden, awt skrev: Mulig du alleree har handlet, men jeg synes Bahco-vognene Jula fører er ganske kjipt utstyrt, og innholdet gir ikke helt mening. Bahco er ellers et kjent merke, og jeg har en del derfra selv. Verktøyet er for det meste bra, men bitsene er velsig dårlige. Hos meg blir de erstattet med biltema-bits etterhvert som de knekker. bacho er jo jevnt over på nivå med biltema/tengtools verktøy med unntak av noen få ting par av unntakene er skiftnøkkel, den har veldig slank kjeft og er støpt i samme form som snap-on sin. i og med at bacho er eid av snap-on så tror jeg den største vogna til bacho slekter litt til snap-on, den har grei skuffevekt, størrelse osv. men den er heller ikke billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet 41 minutter siden Share Skrevet 41 minutter siden 14 timer siden, Snagg30 skrev: Til dere som mildt sagt er noe mer handy en meg, er dette noe å ha? Får av og til behov for litt verktøy og hadde vært kjekt å ha. Er dette grei kvalitet eller er alt fra jula billig skvip? https://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/handverktoy/verktoysett/verktoyvogner/verktoyvogn-024500/ Bacho er helt greit, har et skrallesett som jeg sikkert har hatt i 10 år snart, funker like fint i dag. Men innholdet i den vogna der forsvarer ikke førprisen de gir opp føler jeg, men til den prisen der er det nok greit. Når det er sagt finner du mye fint på Finn og, til en grei pris, men om du trenger så mye mer enn det der er noe helt annet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå