Daniel. Skrevet Lørdag kl. 12:31 Share Skrevet Lørdag kl. 12:31 (endret) 27 minutter siden, Bensin skrev: Må bare beklage for å dra denne opp igjen. Nå har tredjepartsdempere (MONROE) endelig blitt tilgjengelig igjen, og skal til å bestille. Løftet bilen opp, og ser at fjørene er flasset og rustet, og at jeg like gjerne kan bytte disse i samme slengen, i tillegg til resten som ble sagt sist. Sliter jaggu med å finne ut hva som er de rette fjørene her og. Når jeg benytter meg av RealOEM viser det ingen ting under "coil spring". Klarer ikke en gang å finne del på GS bildeler. Er det jeg som roter her? Pleier vel ikke å være delenummer tilgjengelig på de siden du helst skal bestille spesifikt til din bil og dens utstyrsnivå? Endret Lørdag kl. 12:32 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bensin Skrevet Lørdag kl. 12:45 Share Skrevet Lørdag kl. 12:45 Det kan godt være, vet du hva en bør søke etter for å få en pekepinn på hvilken en behøver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Lørdag kl. 19:08 Share Skrevet Lørdag kl. 19:08 Delekatalogen til bmw, altså å ringe de eller mail. Evt delekatalogen fra feks sachs/zf. Bensin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Lørdag kl. 19:11 Share Skrevet Lørdag kl. 19:11 @Bensin Her har du! Bensin, Otis, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bensin Skrevet Lørdag kl. 19:24 Share Skrevet Lørdag kl. 19:24 (endret) Tusen takk for hjelpen igjen @Saltkjelen Ser prisene på autodoc er høye i dag, så får vel ha is i magen i noen dager her likevel 😊 Sparte 1900 kr på å holde av bestillingen til i dag, så en får vel si seg fornøyd med å være tålmodig Endret Mandag kl. 10:16 av Bensin Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet 23 timer siden Share Skrevet 23 timer siden Noe som kjenner til dette? Sjefen min prøvde å utvide garantien på sin X5 45e og fikk dette som svar fra Bilia Follo. ''Ønsker å informere deg om at det fra nyttår trådte i kraft nye momsregler i Norge. Disse reglene innebærer at ingen forhandlere lenger har tillatelse til å selge verken garantiutvidelser eller serviceavtaler på bruktbiler'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden 22 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Noe som kjenner til dette? Sjefen min prøvde å utvide garantien på sin X5 45e og fikk dette som svar fra Bilia Follo. ''Ønsker å informere deg om at det fra nyttår trådte i kraft nye momsregler i Norge. Disse reglene innebærer at ingen forhandlere lenger har tillatelse til å selge verken garantiutvidelser eller serviceavtaler på bruktbiler'' Fikk samme svar hos Bavaria i Arendal når jeg lurte på å utvide garantien på min X5 45e. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden Hva betyr det egentlig? Hva hindrer de i å selge det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden 6 minutter siden, Otis skrev: Hva betyr det egentlig? Hva hindrer de i å selge det? Det har med skatteetaten, behandling av mva regler. Siden dette er en forskuddsbetalt tjeneste som kjøpes, så er dette forskuddsbetaling. Dette er kompliserte regler som de ikke har blitt enig om hvordan det skal håndteres når kunden får utført jobben. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet 14 timer siden Share Skrevet 14 timer siden Etter mange år med forenkling av en del regler så merker man nå en tiltagende tendens til å gjøre ting vanskelig og komplisert igjen. Sittende regjering har en merkelig tendens til å gjøre ting vanskelig og komplisert når det kommer til spesielt moms regler. Nok en gang gjør Norge ting totalt baklengs enn alle andre land, hvor det er helt naturlig at man kan forlenge garantier og service avtaler. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden Men hvorfor kan Porsche forlenge garanti? Er det fordi man kaller det PAW? og ikke er en forlengelse av nybilgaranti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden 10 minutter siden, Skulebollen skrev: Men hvorfor kan Porsche forlenge garanti? Er det fordi man kaller det PAW? og ikke er en forlengelse av nybilgaranti? Kanskje fordi det er ei forsikring som fungerer nesten tilsvarande som nybilgaranti? Vi på Volvo selger utvida garanti på bruktbiler fortsatt, men det blir fakturert (via) Volvia-forsikring og ikkje Volvo-importøren direkte. Dekninga og prosessen opplevast likt som nybilgaranti for kunde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå