Makky123 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 minutt siden, mr.pingu skrev: Jeg og, trodde jeg hadde slått av automatisk oppdatering. Det var vist ikke…. Kommer nok til ett punkt man blir tvunget enten man vil eller ikke 😛 mr.pingu reagerte på dette 1
GreenE36Cab Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 22 minutter siden, Makky123 skrev: Kommer nok til ett punkt man blir tvunget enten man vil eller ikke 😛 "Systemoppdatering tilgjengelig" Javel så flott, kan jeg deaktivere varsel? Noen timer senere "Systemoppdatering tilgjengelig"
Ingvaldsen Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden 1 time siden, mr.pingu skrev: I natt har iPhone bestemt seg for å oppdatere til iOS 26. hvorfor har fane knappen i safari gått bak …-knappen, merker det er uvant og tar 1 handling mer 😕 Har brukt chrome på iphone i snart 15 år, der har du ikke det problemet. Eneste problemet der nå er at den skal på død å liv åpne ny fane vær gang du åpner appen en stund siden forrige omgang.
mr.pingu Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden (endret) 8 minutes ago, Ingvaldsen said: Har brukt chrome på iphone i snart 15 år, der har du ikke det problemet. Eneste problemet der nå er at den skal på død å liv åpne ny fane vær gang du åpner appen en stund siden forrige omgang. Jeg liker ikke Google så jeg skal ikke bruke Chrome (selv om jeg har Gmail adresse) Edge kunne jeg brukt men siden alle nettlesere på iOS er basert på WebKit har jeg aldri skjønt behovet for 3. parts nettlesere. Safari fungerte fint for meg i alle år, opp til nå da. Mener hele iOS 26 er oppskrytt. Det var mange mente at iOS7 var oppskrytt men den hadde jeg faktisk ikke så mye problemer med. Endret 24 minutter siden av mr.pingu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå