fupsaker Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 Selv hadde jeg Pirelli Ice Zero på eTron, de dekkene var overlegne på vått føre og slaps, samt stivere enn Conti og Nokian. Marius2002 og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 Hvilket piggdekk leder denne gangen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 55 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Hvilket piggdekk leder denne gangen ? Goodyear Ultra Grip Arctic 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 49 minutter siden, Marius2002 skrev: Goodyear Ultra Grip Arctic 2 Hvordan ligger Conti og Nokian an i forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 1 time siden, Marius2002 skrev: Goodyear Ultra Grip Arctic 2 Har de gått vekk fra traktormønster siden de leder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 Før noen gir meg moralpreken for å dele dette, husk hvor INPAen og ISTAen deres kommer fra. God lesing mslello, uglefossen, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 Kvasi, Snagg30, MGunders og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 1 minutt siden, Fredrik 90 skrev: Elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 19, 2021 Forfatter Share Skrevet September 19, 2021 7 timer siden, Snagg30 skrev: 1 - Continental Vining contact7 2 - Good Year ultra grip 3 - Pirelli Ice zero FR 4 - Nokian Hakkapeliitta R3 5 - Michelin X-ice snow Detter er de piggfrie dekkene Og ikke minst tusen takk @Marius2002 som sender meg Mail og passord så jeg får lese! Er det noen av disse som er nykommere? Contact7 er vel noen år nå, mens X-ice kom vel i fjor(?) GoodYear virker som et godt dekk for forholdene som er her, men de leveres jo bare i trillebårstørrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 Noen som har kommet over noe ryddesalg på sommerdekk? Er på korden på ene dekket bak. Vurderer derfor 2 nye, enda sesongen er snau før det er vintersko. Sommeren kommer vel tilbake den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 (endret) 14 minutter siden, tennbrikket skrev: Noen som har kommet over noe ryddesalg på sommerdekk? Er på korden på ene dekket bak. Vurderer derfor 2 nye, enda sesongen er snau før det er vintersko. Sommeren kommer vel tilbake den og. Ja GS hadde nylig eller har enda, men det er dekk som er noen år gamle. @awt Litt usikker, men best i test vinneren på piggdekk var ikke det en ny kommer? Tror jeg skal prøve meg på Pirelli eller Michelin pilot alpin 5 (bommer sikkert med navnet her) men det skulle være gode dekk på våt vinter. Endret September 19, 2021 av Snagg30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 Gjelder bare å finne en forhandler med lave priser hele året. Her på Sørlandet har vi f.eks Fevik dekk og Evje dekkomsetning. Prisene der er ofte like lave som på nett. sveigis og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 GS hadde faktisk ikke så verst pris på falken fk510. Det er vel kjent for å være ganske bra dekk det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 (endret) 6 minutter siden, tennbrikket skrev: GS hadde faktisk ikke så verst pris på falken fk510. Det er vel kjent for å være ganske bra dekk det ? Jeg har hatt det før, hadde jeg fått god pris på de hadde jeg ikke tvilt på å kjøpe! Gode dekk er det. Endret September 19, 2021 av Snagg30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 3 minutter siden, Snagg30 skrev: Jeg har hatt det før, hadde jeg fått god pris på de hadde jeg ikke tvilt på å kjøpe! Gode dekk er det. Omtrent tusenlappen for 225.40.18 Spiser litt dekk bak om dagen så passer fint å sette de foran, også kjøpe 255.35.18 bak når sesongen begynner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå