Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Snagg30 skrev:

Noen som kan utdype hvilke type treff dette er, er det for alle eller er det en fast gjeng? Og har det noen gang blitt arrangert bimmers treff, for det har jeg tenkt en del på. Hadde vært trivelig 

Er vel BMW CCN Oslo/Akershus som arrangerer dette. Er åpent for alle, gratis til og med! Vært med 3 ganger, like herlig hver gang. Sett flere forumbiler der. 

Pleier å være ganske bra oppmøte. Er vel noen tråder med bilder fra tidligere arrangement her på forumet 

 

Edit: Her er en link

 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, sveigis skrev:

Og der bør du møte opp .

Hilsen en som er i styret 😀.

Vært gøy om du tok turen , er mye som skjer fremover .

Meets, kjøreturer osv 

Herlig å høre! 

Var på treffet i Lillesand i fjor, men har ikke vært medlem i CCN siden jeg var 19... (delvis pga manglende lokallag).

Får møte opp på et treff og ta det derfra. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ///M-ini95 said:

Er vel BMW CCN Oslo/Akershus som arrangerer dette. Er åpent for alle, gratis til og med! Vært med 3 ganger, like herlig hver gang. Sett flere forumbiler der. 

Pleier å være ganske bra oppmøte. Er vel noen tråder med bilder fra tidligere arrangement her på forumet 

 

Edit: Her er en link

 

Artig! Mener at det faktisk var i 2017 jeg var der sist! Var en eller annen "stereo-kar" som skulle blææste anlegget sitt på full guffe husker jeg. Noen herfra? :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Noen som kan utdype hvilke type treff dette er, er det for alle eller er det en fast gjeng? Og har det noen gang blitt arrangert bimmers treff, for det har jeg tenkt en del på. Hadde vært trivelig 

du og jeg må vell møte opp på 1. mai treffet til CCN møre og romsdal :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig med ei lita runda her og der. Kjører fra tid til annen vestover til  Nordfjord fra Grenland. Stopper gjerne for en kaffe og fjas 🙌
 

kristiansand/Oslo er jo som en tur til butikken å regne 🙈😅

Om jeg ikke husker helt feil er det biltreff  i Skien natt til 1. Mai. Kan være at det dukker opp andre merker enn BMW, så det er kanskje uaktuelt da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

du og jeg må vell møte opp på 1. mai treffet til CCN møre og romsdal :P 

Når og hvor er det? Har fått tilbudet flere ganger om å melde meg inn men det har ikke blitt gjort. Veldig synd, er absolutt noe jeg må ta å gjør. Og bruker det å vær «drive out» usikker på navnet, det er slikt jeg helst kunne tenkt meg. Biltreff ser koselig ut men kolonne over Trollstigen i 30 pluss og sol med et hav av pene biler trumfer det meste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snagg30 skrev:

Når og hvor er det? Har fått tilbudet flere ganger om å melde meg inn men det har ikke blitt gjort. Veldig synd, er absolutt noe jeg må ta å gjør. Og bruker det å vær «drive out» usikker på navnet, det er slikt jeg helst kunne tenkt meg. Biltreff ser koselig ut men kolonne over Trollstigen i 30 pluss og sol med et hav av pene biler trumfer det meste! 

hvor det er i år vet jeg ikke, men tidligere har det vært i ørsta, olsvika, digerneset osv.  må ikke være medlem for å møte opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ampera skrev:

1 mai, hvis alt faller på plass. 

Det var egentlig veldig dumt, 1 Mai er det "obligatorisk" Amcar vårmønstring her på Sørlandet. Og i år har jeg egen bil å delta med med også.. Synd fordi jeg hadde gledet meg til BMW vårmønstring igjen etter to års opphold, har jo deltatt på dette treffet i over 10 år nå. Her må jeg ta ett valg ser det ut som, jeg får la været avgjøre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, GreenE36Cab skrev:

Oida, keep me posted?

Altså bare så jeg får en følelse av å være inkludert :P

Ja her er det bare å stille opp.😊

 

8 timer siden, Lars89 skrev:

Herlig å høre! 

Var på treffet i Lillesand i fjor, men har ikke vært medlem i CCN siden jeg var 19... (delvis pga manglende lokallag).

Får møte opp på et treff og ta det derfra. 

 

Det må du ,veldig gøy .

Vi har klubbkvelder en gang i måneden som blir mer seriøse nå fremover .😊

Blitt kaos og tull nå i to år pga ,ja det dere vet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Ja her er det bare å stille opp.😊

Som sagt, selv så har jeg ikke FB så håper det postes andre steder også (Bimmers?).. Skjønner FB er det store

Er det noen andre her fra forumet som har meldt sin interesse for dette til nå da?

Gjerne noen med en E31 850CSi? :P

Edit: Innså plutselig at jeg ikke er medlem i (BMW)CCN så da er det vel ikke like lett.. Eller kan man delta uten å være medlem?

Personlig kan jeg ikke garantere at jeg stiller opp (feks om noe kommer i veien) men er jo alltid artig å være invitert/ ha mulighet iallfall

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...