Skulebollen Skrevet Desember 12, 2022 Share Skrevet Desember 12, 2022 7 timer siden, Tony Soprano skrev: Dette var flott ! Forstår ikke att enkelte med sort eller mørk kledning smeller opp en hvit plastkanal på veggen 😅 Jeg vil gjerne felle dette i selve veggen. Hos meg skrur de all kledning så det lar seg gjøre bytte rør etc også om nødvendig. Er det stående kledning burde ikke det vere noe problem, eneste er knekken ut fra veggen. Men på liggende er der ikke plass om det er "normal" utlekting.. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 Hmmm, har sosiale medier-folket hos BMW gått bananas eller har de blitt hacket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 2 timer siden, Marius2002 skrev: Hmmm, har sosiale medier-folket hos BMW gått bananas eller har de blitt hacket? Flere seriøse skriver de er hacket, men hva som er reelt er en annen sak. Har spurt Mr Joe Achilles, så får vi se hva han svarer. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 2 minutter siden, fupsaker skrev: Flere seriøse skriver de er hacket, men hva som er reelt er en annen sak. Har spurt Mr Joe Achilles, så får vi se hva han svarer. 😛 Ser det står på nett at det er et mulig stunt frem mot jul. Men hvem vet? 🙃 Vi får se! https://www.bimmertoday.de/2022/12/13/hacker-angriff-dee-ubernimmt-bmw-social-media-accounts/amp/ Google translate nettside: fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 (endret) Mye merkelige poster på BMW sin Twitter bruker også 😅 Endret Desember 13, 2022 av Daniel. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 7 timer siden, Marius2002 skrev: Hmmm, har sosiale medier-folket hos BMW gått bananas eller har de blitt hacket? Har unfollowa BMW, de blir bare kleinere og kleinere på et genrelt grunnlag. Og bilene på samme måte 😅 Bil er identitet og der faller BMW mer og mer bort for min del. Skulle helst hatt et annet tysk merke stående utenfor her som er tro til sine tradisjoner. Kvasi, BMWE39turbo og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 (endret) @Marius2002 ser noen i kommentarfeltene spekulerer på om det kan være en "teaser" for en AI Assistent for en kommende bil, eller noe slikt 🤔 Noe tilsvarende det smilefjeset i NIO sine biler. Siden det er med stemme og alt. https://www.instagram.com/p/CmHddVuoAoN/ Endret Desember 13, 2022 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 Akkurat nå, Daniel. skrev: @Marius2002 ser noen i kommentarfeltene spekulerer på om det kan være en "teaser" for en AI Assistent for en kommende bil, eller noe slikt 🤔 Siden det er med stemme og alt. https://www.instagram.com/p/CmHddVuoAoN/ Leser det, samtidig skriver noen at det kan ha med ny modell å gjøre i form av iVision el.l,. Jeg vet ikke, hvor enn mye dette irriterer meg og hvor teit det er så har jeg lyst å se hva som skjer fupsaker og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 På 11.12.2022 den 12.34, Tony Soprano skrev: Varmepumpe,takker for forslag og har googlet litt 😊 https://www.toshibavarmepumper.no/varmepumper-luft-luft/signatur-25/ https://mee.no/privat/produktkategori/luft-luft-varmepumper/zen/ Att en gulvmodell eksisterte var nytt for meg 😅absolutt noe å tenke på 👍 Er det å anbefale/mulig felle rør fra utedelen inn i yttervegg før bordkledning kommer på ?(veggmontering) Har selv 2 Daikin gulvmodeller, en i hver etasje. Disse har 2 utblås, et helt nede ved gulvet og et oppe. På pumpe i kjeller er utblås på toppen stengt slik at all varme kommer ut nede ved gulvet. Veldig god løsning synes jeg. Daikin er mitt foretrukne merke 😊 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 1 time siden, Hpi skrev: Har selv 2 Daikin gulvmodeller, en i hver etasje. Disse har 2 utblås, et helt nede ved gulvet og et oppe. På pumpe i kjeller er utblås på toppen stengt slik at all varme kommer ut nede ved gulvet. Veldig god løsning synes jeg. Daikin er mitt foretrukne merke 😊 Ser ikke bort fra en gulvmodell ! Jeg skal varme opp ca 50m2 der det meste er en åpen konstruksjon med hems. Ca 4.5 meter på det høyeste nivå. Blir noe ala dette med hems & trapp som avbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 (endret) Den svir.. Jeg selv kjøper kun biler med grønn «ok» selv om oransje er tillat. https://www.motor.no/aktuelt/taper-hundretusener-pa-manglende-bmw-service/238896 Endret Desember 14, 2022 av Snagg30 Marius2002, Hpi og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 Serviceintervallene er lange nok som de er. F20en min har gått 25-30k km mellom servicene og der lyser alt grønt. Er en absolutt forutsetning at det lyser grønt for meg også, ihvertfall på nyere/dyrere biler. Det sier mye om seriøsiteten i eierskapet at man passer på å ta service i tide og ikke "pluss moms". Vil tro han har en grei sak her selv om han selvsagt kunne undersøkt bedre selv før kjøp. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 1 time siden, Snagg30 skrev: Den svir.. Jeg selv kjøper kun biler med grønn «ok» selv om oransje er tillat. https://www.motor.no/aktuelt/taper-hundretusener-pa-manglende-bmw-service/238896 Det systemet der er så forbanna idiotisk, hvorfor ble det galt med ett servicehefte med stempler? Jeg har bare grønne OK, bortsett fra en…og det var bremser. Jeg var innafor både kjørelengde og dato på bremseveska, men selve klossene kjørte jeg over. Det vil si, det var fortsatt ca en cm med slitebelegg igjen bak så som man gjør med printertoner så tøyer man strikken litt. Man vet at det er masse liv igjen selv om den varsler bytte. Det ga meg gul OK da jeg byttet, selv om det ikke har noe som helst betydning for bilens videre tekniske stand. Så når jeg skal selge min bil så skal jeg ikke legge ut bilder av digitalt servicehefte, men heller alle de kvitteringene jeg har fra Bavaria på vedlikehold som er langt mer omfattende enn det BMW anbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 Akkurat det med bremseklosser kunne de kutta ut da det ofte ikke er reelt. Å ha intervall på disse er jo bare tull da slitasjen kommer veldig an på sjåføren. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 5 timer siden, Lars89 skrev: Akkurat det med bremseklosser kunne de kutta ut da det ofte ikke er reelt. Å ha intervall på disse er jo bare tull da slitasjen kommer veldig an på sjåføren. rekkevidden på intervallet på bremseklosser justerer seg veldig etter kjørestil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå