Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg også skal begynne å be om å stå på lastebildekket. Jeg er jo en del ganger over fjorden i året og det er samme prosedyre hver gang. Prøve å komme med en side mot veggen eller slik at andres dører ikke treffer min bil. Så er det å stå og vokte bilen til siste mann forlater bildekket 😂 Har falt ut med en del folk som ikke tar hensyn i løpet av årene, overraskende hvor lite folk tåler å få beskjed om å passe på ungen eller bagasjen sin. Ikke er jeg ufin heller, bare bestemt...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Skulebollen skrev:

Hinsides plage for oss som faktisk har lave biler, om alt av folk skal begynne og benytte seg av dette.. Til slutt er det like fullt der nede også. 

Neida, er ikke alt av folk..bare meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Skulebollen skrev:

Med Color Line så har eg alltid fått stått med lastebiler på nedre dekk.. Dog mulig i4en kanskje ikkje ser så lav ut? Bruker uansett og gå veldig bra, berre og snakke med dei i innsjekken 😊 Langt verre med ubrukelige Stena Line som går fra Bergen - Hirtshals 

Ingen problem med Stena Line heller, når du tross alt bruker bilen min som fender!!!

Endret av GtiGtr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjørt denne veien (innerst?) i Lysefjorden? Er det noe å trakte etter? Eller er det finere på bilder enn virkeligheten? Hva skjer med veien videre osv. 😅 Ferieplanlegging. 😂
Kjørt Trollstigen utallige ganger, men den gir meg ikke særlig mye lengre før man kommer på toppen og setter kursen ned igjen mot Valldal. Trollstigen er trangt og stress med tanke på møtende trafikk.

IMG_1411.thumb.jpeg.48318709b96fc46859c7024eb5756581.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Marius2002 skrev:

Noen som har kjørt denne veien (innerst?) i Lysefjorden? Er det noe å trakte etter? Eller er det finere på bilder enn virkeligheten? Hva skjer med veien videre osv. 😅 Ferieplanlegging. 😂
Kjørt Trollstigen utallige ganger, men den gir meg ikke særlig mye lengre før man kommer på toppen og setter kursen ned igjen mot Valldal. Trollstigen er trangt og stress med tanke på møtende trafikk.

IMG_1411.thumb.jpeg.48318709b96fc46859c7024eb5756581.jpeg

Sandnes - Lysebotn - Byglandsfjord.
kjørte denne turen i 2020, fantastisk, tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

@Marius2002

Vi kjørte over Suleskaret og ned til Lysebotn i 2020, anbefales på det sterkeste. Fantastiske omgivelser 😀

Takk!! :D Leste igjennom @Ampera sin tråd, men jeg hadde jo allerede likt ca. alle innleggene fra den turen, så jeg hadde visst lest og sett det. Gullfisk. Men takk igjen, skal prøve å vinkle en rute slik at vi kjører innom der. Skal jo innom Loen, Luster og litt nedover også om alt går slik jeg vil! :) Blir langt å kjøre disse "sideveiene" 😅

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...