Saltkjelen Skrevet Juni 30, 2023 Share Skrevet Juni 30, 2023 1 time siden, ahj skrev: Kjører du bil på strøm eller bilen med skrikende bremser? Blir nok hårføneren denne gangen. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2023 Share Skrevet Juni 30, 2023 Kanskje jeg også skal begynne å be om å stå på lastebildekket. Jeg er jo en del ganger over fjorden i året og det er samme prosedyre hver gang. Prøve å komme med en side mot veggen eller slik at andres dører ikke treffer min bil. Så er det å stå og vokte bilen til siste mann forlater bildekket 😂 Har falt ut med en del folk som ikke tar hensyn i løpet av årene, overraskende hvor lite folk tåler å få beskjed om å passe på ungen eller bagasjen sin. Ikke er jeg ufin heller, bare bestemt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 30, 2023 Share Skrevet Juni 30, 2023 Hinsides plage for oss som faktisk har lave biler, om alt av folk skal begynne og benytte seg av dette.. Til slutt er det like fullt der nede også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2023 Share Skrevet Juni 30, 2023 6 timer siden, Skulebollen skrev: Hinsides plage for oss som faktisk har lave biler, om alt av folk skal begynne og benytte seg av dette.. Til slutt er det like fullt der nede også. Neida, er ikke alt av folk..bare meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 30, 2023 Share Skrevet Juni 30, 2023 (endret) 13 timer siden, Skulebollen skrev: Med Color Line så har eg alltid fått stått med lastebiler på nedre dekk.. Dog mulig i4en kanskje ikkje ser så lav ut? Bruker uansett og gå veldig bra, berre og snakke med dei i innsjekken 😊 Langt verre med ubrukelige Stena Line som går fra Bergen - Hirtshals Ingen problem med Stena Line heller, når du tross alt bruker bilen min som fender!!! Snapchat-2048507160.mp4 Endret Juni 30, 2023 av GtiGtr Snagg30, Marius2002, Werther og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 30, 2023 Share Skrevet Juni 30, 2023 Det er ikke så trangt på ferga, ta den da alle henger i baren. Her er bilde fra Colorline Hirtshals - Larvik nå på lørdag, ikke trangt. Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2023 Share Skrevet Juli 1, 2023 Bare å parkere som en full idiot så går det bra Dusy, Werther, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 1, 2023 Share Skrevet Juli 1, 2023 @Lars89 Der har du parkert sånn jeg pleier. God avstand til bilen med takboks (Volvo+Takboks= unger) og slik at dørene på Toyotaen og Skodaen på andre siden ikke kan treff din bil 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 1, 2023 Share Skrevet Juli 1, 2023 Alternativt parkerer du sånn😬 Saltkjelen, Dusy, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 1, 2023 Share Skrevet Juli 1, 2023 Noen som har kjørt denne veien (innerst?) i Lysefjorden? Er det noe å trakte etter? Eller er det finere på bilder enn virkeligheten? Hva skjer med veien videre osv. 😅 Ferieplanlegging. 😂 Kjørt Trollstigen utallige ganger, men den gir meg ikke særlig mye lengre før man kommer på toppen og setter kursen ned igjen mot Valldal. Trollstigen er trangt og stress med tanke på møtende trafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 1, 2023 Share Skrevet Juli 1, 2023 43 minutter siden, Marius2002 skrev: Noen som har kjørt denne veien (innerst?) i Lysefjorden? Er det noe å trakte etter? Eller er det finere på bilder enn virkeligheten? Hva skjer med veien videre osv. 😅 Ferieplanlegging. 😂 Kjørt Trollstigen utallige ganger, men den gir meg ikke særlig mye lengre før man kommer på toppen og setter kursen ned igjen mot Valldal. Trollstigen er trangt og stress med tanke på møtende trafikk. Sandnes - Lysebotn - Byglandsfjord. kjørte denne turen i 2020, fantastisk, tur. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 1, 2023 Share Skrevet Juli 1, 2023 10 minutter siden, Ampera skrev: Sandnes - Lysebotn - Byglandsfjord. kjørte denne turen i 2020, fantastisk, tur. Takk! Skal sjekke ut 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 1, 2023 Share Skrevet Juli 1, 2023 16 minutter siden, Marius2002 skrev: Takk! Skal sjekke ut 🙌 Ligger bilder fra turen på side 10 i min profil. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 1, 2023 Share Skrevet Juli 1, 2023 @Marius2002 Vi kjørte over Suleskaret og ned til Lysebotn i 2020, anbefales på det sterkeste. Fantastiske omgivelser 😀 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 1, 2023 Share Skrevet Juli 1, 2023 (endret) 15 minutter siden, Fredrik 90 skrev: @Marius2002 Vi kjørte over Suleskaret og ned til Lysebotn i 2020, anbefales på det sterkeste. Fantastiske omgivelser 😀 Takk!! Leste igjennom @Ampera sin tråd, men jeg hadde jo allerede likt ca. alle innleggene fra den turen, så jeg hadde visst lest og sett det. Gullfisk. Men takk igjen, skal prøve å vinkle en rute slik at vi kjører innom der. Skal jo innom Loen, Luster og litt nedover også om alt går slik jeg vil! Blir langt å kjøre disse "sideveiene" 😅 Endret Juli 1, 2023 av Marius2002 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå