Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, hsd skrev:

I desse politiske tider, hadde ikkje du KSG kunne skrevet litt om hvordan du hadde styrt dette landet hadde vi alle sammen stemt på deg. Ta gjerne med litt utenriks med.

Godt spørsmål! Vet ikke om det er sarkastisk ment, men jeg svarer gjerne, bare sånn tilfelle 😊

For oss i Khalsa'en, så er det faktisk optimalt å utvelge en leder. Han bør være høyt sprituell, Khalsa. Fri for grådighet og begjær ol. (fordi da kan han ikke kontrolleres, kjøpes opp osv. som politikere ofte blir. Spirituelle mennesker er fryktløse!).

Men, jeg hadde satt Norge først. Hadde ikke solgt all vår kraft til utlandet. Sluttet å gi mange milliarder til EU og andre korrupte land.. igjen, hadde satt Norge og nordmenn først.

Ut av EØS, selvfølgelig. Folket stemte i mot EU to ganger!

Ikke deltatt i random kriger som vi ikke har noe med. F. eks bombingen i Libiya som Norge gjorde, det kan vi komme til å betale for en dag (hvis de muslimske landene blir sterke).

.

.

Sikkert mye annet, men kommer ikke på noe mer akkurat nå.

Men nå må jeg faktisk takke for meg for i kveld. Skal ut å feste 😍

Håper dere ble underholdt 😉

Endret av KSG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ahj skrev:

4 grader i dag tidlig. Gikk fra 25 grader på søndag til dette, for stor overgang for min del 😮 

Haha ja, det var iskaldt. Måtte snu på vei til bilen og inn å hive på meg høstjakka :lol: Deilig at bilen er forvarmet hver dag da 🙏 Men, det er vel et hint om at vinterhjula må frem å gås over. De blir alltid rengjort og shinet på vår, men går over med hurtigvoks "rett før" de skal på. Har det hensikt? Sikkert ikke, men jeg har bare dekkposer som dekker dekkene, ikke felgene, så greit å få av det lille av støv også :) 

Hadde 25 forrige lørdag vi også, klokken 07:00 idag sa min Netatmo dette:

IMG_2123.thumb.jpeg.dc6f0a1bf2d0b33e65b6722a5bce9969.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Marius2002 skrev:

Haha ja, det var iskaldt. Måtte snu på vei til bilen og inn å hive på meg høstjakka :lol: Deilig at bilen er forvarmet hver dag da 🙏 Men, det er vel et hint om at vinterhjula må frem å gås over. De blir alltid rengjort og shinet på vår, men går over med hurtigvoks "rett før" de skal på. Har det hensikt? Sikkert ikke, men jeg har bare dekkposer som dekker dekkene, ikke felgene, så greit å få av det lille av støv også :) 

Hadde 25 forrige lørdag vi også, klokken 07:00 idag sa min Netatmo dette:

Jeg gjorde samme, den tynne genseren som fungerer kun over 20 grader var som et vått håndkle i motvind. Må få shinet mine vinterhjul også etter de fikk nye nokian :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kjennern skrev:

Hvordan vil dette fungere i praksis tro? 

https://dinside.dagbladet.no/motor/storaksjon-10-000-kan-vaere-ulovlige/80199169

Går man etter kundeliste og antar biler er tunet?

Ikke godt å si, men føler dette er storm i vannglass. Chiptuning er ikke akkurat en ny heksekunst, og har vært i media et utall ganger. Hva er annerledes denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen fra Bergen her som kan svare meg på et politisk spørsmål?

Når jeg var i Bergen for en 12-13 år siden så mener jeg å huske at det gikk en vei forbi bryggen der som noen mener at bybanen skal gå. Så vidt jeg husker så var det en evig strøm av bobiler forbi der og jeg ble så skuffet over hvor mye trafikk det var der. Har jeg rett eller husker jeg så feil?

Hvis det er tilfellet så synes jeg det er rart at man krangler så mye, Må være bedre med bybane enn en masse bobiler. Ikke det at jeg bryr meg så mye men synes det er fascinerende at det går ann og krangle om en slik sak i så mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ganske trafikkert vei der ja.

Er ellers enig med deg. Er langt fra bergenser selv, men har vært der nok til at jeg vet hva det er snakk om. Ser ikke på trikk langs veien foran noen gamle hus som totalt krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, awt skrev:

Det er en ganske trafikkert vei der ja.

Er ellers enig med deg. Er langt fra bergenser selv, men har vært der nok til at jeg vet hva det er snakk om. Ser ikke på trikk langs veien foran noen gamle hus som totalt krise.

Takk, da husker jeg ikke helt feil. Kan vel bare konstatere at bergenserne er et merkelig folkefærd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...